۳۰ مهر ۱۴۰۲

لذت تجربه محتوا در هر کجا و هر زمان با تلویزیون LG StanbyME Go

در این قسمت از سری مطالب On the Job به بخش توسعه تجربه مجموع، تیم برنامه‌ریزی محصول و آزمایشگاه طراحی شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی می‌رویم. همراه با ما باشید.

آیا تا به حال به سفر کمپینگ رفته‌اید و دلتنگ تلویزیون خود شده‌اید؟ با تلویزیون LG StanbyME Go دیگر بدون تلویزیون نخواهید ماند و می‌توانید برنامه‎‎های مورد علاقه خودتان را در هر مکان و هر زمانی با کمترین تلاش تجربه کنید و لذت ببرید.

در ادامه نگاهی به پشت صحنه چگونگی پیدایش تلویزیون LG StanbyME Go می‌پردازیم.

پارک جی وون مدیر ارشد تیم برنامه‌ریزی محصول شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی به کار تیمی استثنایی مهندسان، برنامه‌ریزان محصول و طراحان ال‌جی اشاره کرده که باعث خلق تلویزیونی واقعاً منحصربه‌فرد شدند که هرگز همانند آن دیده نشده است. او در ادامه گفته: «سفر ما به‌عنوان تعهدی به ایجاد چیزی کاملاً جدید با ایده‌های جسورانه آغاز شد.»

با ارائه موفقیت‌آمیز تلویزیون LG StanbyME، توسعه یک محصول تازه با ایده‌های جدید کار چندان آسانی نبود. ال‌جی شاهد بود که برخی از کاربران تلویزیون StanbyME را به همراه خود به فضای باز می‎‌آورند تا بتوانند به هنگام لذت بردن از فعالیت‌های مختلف از تماشای محتوا نیز لذت ببرند. پارک جی وون گفته: «دیدن اینکه مشتریان تلویزیون StanbyME را به خارج از منزل می‌برند، فراتر از انتظارات ما بود و همین نیز الهام‌بخش ایده‌هایی برای ساخت پوشش یا کیفی برای محافظت از صفحه‌نمایش بود اما ما در نهایت تصمیم گرفتیم که روی بهبود خود محصول تمرکز کنیم.»

کیم یونگ سئوک مدیر آزمایشگاه طراحی شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی بیان کرده: «از لحاظ مواد سازنده، ما دوام و واکنش‌های شیمی را در نظر داشتیم و همین نیز همانند حل کردن یک پازل ۱۰۰۰ قطعه‌ای بود. هیچ استاندارد یا مرجعی برای توسعه و طراحی این محصول وجود نداشت چراکه این یک محصول کاملاً جدید است که هرگز دیده نشده است. این مسیر بسیار سخت بوده و ما مجبور بودیم آزمایش‌های دوام بسیار زیادی را انجام بدهیم که شامل سقوط کیف از ارتفاع‌های خاص و ایستادن شش نفر روی آن برای اطمینان از دوام است.» به گفته کیم یونگ سئوک، آن‌ها پلاستیک را به‌عنوان ماده اولیه برای پایداری شیمیایی استثنایی این محصول انتخاب کردند که از طریق آزمایش‌های مختلف مورد تأیید قرار گرفت.

در ابتدا کمپینگ مفهوم اصلی تلویزیون LG StanbyME Go نبود. با این حال، ال‌جی همان‌طور که در حال بررسی ایده‌های خلاقانه برای افزایش قابلیت استفاده و قابلیت حمل این محصول بود، به بازخوردهای ارزشمند مشتریان نیز گوش می‌داد. پس از ماه‌ها بررسی، طراحان و مهندسان ال‌جی به مفهوم کیف برای این تلویزیون دست پیدا کردند. کیم یونگ سئوک اظهار داشته: «با توجه به تجربه یک دهه‌ای من با کمپینگ، متوجه شدم که می‌توان این محصول را برای استفاده در کمپینگ فضای باز استفاده کرد. در این مرحله، اعتماد به این محصول افزایش پیدا کرد.»

تیم طراحان و مهندسان موارد و ایده‌های مختلفی همچون اضافه کردن چرخ و یک پایه اختصاصی برای افزایش راحتی و تطبیق‌پذیری را در نظر داشتند که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند از تجربه‌های سرگرمی در فضاهای مختلف لذت ببرند. پس از بررسی بازخورد از ۴۰۰ مشتری از سراسر جهان، این تیم متوجه شد که مردم ترجیح می‌دهند تلویزیونی داشته باشند که بتوانند در داخل و خارج از خانه بدون محدودیت از آن استفاده کنند. پارک هو سونگ که رئیس بخش توسعه تجربه مجموع است، بیان کرده: «افرادی که به دفعات به کمپینگ می‌روند، محصولی را می‌خواهند که بتوانند از آن در کمپینگ استفاده کنند و همچنین بتوانند از آن در خانه نیز بهره ببرند.» توسعه‌دهنده‌ها بر اساس این بازخورد نیز محتوا و ویژگی‌هایی را در نظر گرفتند که همه بتوانند از آن لذت ببرند و همین نیز منجر به شکل‌گیری شومینه دیجیتالی شد.

با این حال، آن‌ها به همین جا بسنده نکردند و روی نحوه ارائه ویژگی‌های جالب بیشتر تمرکز کردند که منجر به اختراع بلندگوهای جلویی و روکش چمدانی شد که در مدل قبلی وجود نداشت. پارک هو سونگ گفته: «مفهوم صفحه گردان لحظه خاصی برای ما بود و ما از استقبال مصرف‌کنندگان از صفحه‌های موسیقی گرامافون بسیار خرسندیم.»

تلویزیون LG StanbyME Go همچنین راحتی بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد چراکه به طور خودکار زمانی که کیف باز می‌شود، صفحه‌نمایش آن روشن می‌شود. حتی وقتی این تلویزیون خاموش است، می‌توان از صفحه‌نمایش آن استفاده کرد که با نمایش تصاویری به کاربران کمک می‌کنند تا فضایی آرامش‌بخش و دلنشین را ایجاد کنند.

علاوه بر این، جزئیات و رنگ‌های درخشان ارائه شده توسط Dolby Vision محتوای بصری را ارتقا داده و این در حالی است که Dolby Atmos یک تجربه صوتی همه‌جانبه و سه بعدی را ارائه می‌دهد که به محتوا جان می‌بخشد. با نزدیک شدن به فصل تعطیلات زمستانی امسال، تلویزیون LG StanbyME Go حتی بازی‌هایی درون خودش دارد که می‌تواند کل خانواده را سرگرم کند و خاطراتی بسیار جالب و ماندگار را رقم بزند.

کیف تلویزیون LG StanbyMe Go علاوه بر عملکردی بی‌نظیر، دارای محفظه‌هایی برای قرار دادن کنترل از راه دور و کابل برق است. به لطف مقاومت بالا در برابر خوردگی و استفاده از مواد درجه یک در آن، این یک کیف بادوام است که خطر آسیب‌دیدگی و خط‌وخش در هنگام استفاده از آن در فضای باز را کاهش می‌دهد.

تلویزیون LG StanbyME Go با ارائه یک تجربه تماشای قابل‌حمل همسو با گرایش‌ها و تمایلات مصرف‌کنندگان است. ال‌جی از اینکه توانسته چشم‌انداز زندگی و تجربیات روزمره مردم را به روش‌های جدید و غیرمنتظره غنی کند، واقعاً هیجان‌زده است. این شرکت همچنان به دیدگاه مشتری توجه خواهد کرد و تلاش می‌کند تا ویژگی‌ها و محتوای موردنظر آن‌ها را ارائه بدهد و در عین حال، سبک زندگی‌ای را ایجاد کند که کاملاً همسو با آن‌ها است.

در نمایشگاه IFA 2023، تلویزیون LG StanbyME Go توانست توسط رسانه‌های معتبر تحسین شود و جایزه Best of IFA Awards را دریافت کند. رسانه‌های معروف حوزه فناوری نیز این محصول را به‌عنوان محصول برجسته نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ انتخاب و از آن به‌عنوان یک محصول مهیج برای کمپینگ و سفر یاد کردند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید