۰۳ بهمن ۱۴۰۲

زندگی روزمره خودتان را با نمایشگرهای LG Lifestyle Screens غنی کنید

از اسب‌ها و کالسکه‌ها گرفته تا اتومبیل‌ها و اکنون پهپادها و هایپر لوپ‌ها، نوآوری در حمل‌ونقل به طور مداوم زندگی انسان را تغییر داده و آن را برای مردم آسان‌تر کرده تا در حال حرکت زندگی کنند. در همین حین نیز ظهور پلتفرم‌های OTT  به مردم این آزادی عمل را داده تا محتوای مورد علاقه خودشان را در هر زمان و هر مکانی که راحت هستند، تماشا کنند. با این حال، محدودیت‌هایی در رابطه با صفحه‌های نمایش وجود داشت که اجازه نمی‌داد تا محتوا را در هر کجا که مشتری می‌خواهد، مشاهده کرد تا اینکه محصولات LG StanbyME و LG StanbyME Go عرضه شدند.

محصولات StanbyME با این سؤال در آزمایشگاه طراحی شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی شکل گرفته بودند که چه می‌شد اگر تلویزیون را می‌توانستیم با خود حمل کنیم و در هر جا از تماشای آن لذت ببریم. همین نیز جرقه‌ای برای نوآوری، دگرگونی و تجسم مجدد تجربه تلویزیون را ایجاد کرد.

از همان ابتدا طراحی‌های دو صفحه‌نمایش Lifestyle Screens باید متفاوت می‌بود چراکه طراحان باید محصولاتی را طراحی می‌کردند که بتوان آن‌ها را حمل کرد. با انحراف از طراحی سنتی تلویزیون‌ها، این تیم محصولی بدون اجزای پیچیده و قابل مشاهده در پشت، با چارچوبی ساده و پایه مینیمالیستی ساخته که با هر فضایی به‌خوبی ترکیب می‌شود و از حداکثر فضا بهره می‌برد و انعطاف‌پذیری را زیاد می‌کند.

نمایشگر StanbyME Go با ظاهر و عملکرد یک کیف به گونه‌ای طراحی شده تا در برابر شوک، لرزش و واکنش‌های شیمیایی مقاوم باشد و همین نیز قابلیت حمل و دوام بی‌نظیری به آن بخشیده است. برای تجربه‌ای با تعامل بهتر، حرکت نمایشگر باید با وضعیت بدن کاربر مطابقت داشته باشد.

به طور سنتی، قابل حمل بودن ارتباط نزدیکی با محصولات تلویزیونی نداشته اما ال‌جی به دنبال پیشروی در محصولات صفحه‌نمایش لایف‌استایل همه کاره است که نقش تلویزیون‌ها را در فراتر از پخش تصویر کند. StanbyME و StanbyME Go همراهان زندگی روزمره هستند. آن‌ها می‌توانند به کتاب دستور پخت در داخل آشپزخانه، نت موسیقی به هنگام نواختن پیانو و سینماهایی کوچک در فضای باز و به هنگام کمپینگ تبدیل بشوند و نحوه تعامل مشتریان با تلویزیون را از نو تعریف می‌کنند.

هنگام انتخاب تلویزیون برای خرید، مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر داشت، این است که این محصول چقدر با فضای زندگی شما سازگار است. StanbyME و StanbyME Go با قابلیت آسان تغییر مکان خود گزینه‌هایی استثنایی به شمار می‌روند که در هر فضای خانه‌ای برجسته می‌شوند.

صفحه‌نمایش‌های StanbyME و StanbyME Go با باز کردن امکانات جدید برای ایجاد حال و هوا و تجربه‌های منحصربه‌فرد، قابلیت حمل‌ونقل را ارائه می‌دهند که به کاربران امکان می‌دهد تا آن‌ها را هر کجا که می‌خواهند با خودشان ببرند. می‌توانید از تماشای فیلم در شب در اتاق خواب دنج خود لذت ببرید، به موسیقی ملایم در تراس خانه خود یا به هنگام بدنسازی گوش بدهید و همچنین از آن به هنگام جشن تولد استفاده کنید. امکانات و احتمالات زیادی برای استفاده از این محصولات وجود دارند.

نمایشگر StanbyME Go با قابلیت حمل و تطبیق‌پذیری عالی خودش فرصت‌های سرگرمی در حال حرکت را برای استفاده در فضای باز ایجاد کرده است. از این نمایشگر می‌توان به‌عنوان یک آتش دیجیتالی به هنگام استراحت در طبیعت استفاده کرد یا اینکه در طول سفر از آن برای انجام بازی‌های تخته‌ای مهیج بهره برد. این نمایشگر همچنین دارای یک صفحه چرخان به هنگام پخش موسیقی است که کاربران را قادر می‌سازد تا به هنگام گوش دادن به موسیقی، اوقات دلنشینی را تجربه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید