۰۲ بهمن ۱۴۰۲

شرکت LG Innotek به دنبال آینده محوری بیشتر در صنعت حمل‌ونقل است

شرکت LG Innotek به‌تازگی اعلام کرده که غرفه این شرکت با رکوردشکنی در نمایشگاه CES 2024 به پایان رسیده است. غرفه LG Innotek در ورودی سالن غربی مرکز همایش‌های لاس‌وگاس از 9 ژانویه اولین روز رویداد CES مملو از بازدیدکنندگان بود.

در طول دوره این نمایشگاه از 9 تا 12 ژانویه، بیش از ۶۰ هزار بازدیدکننده از غرفه ال‌جی اینوتک بازدید به عمل آوردند. این رقم نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش پیدا کرده است. همه بازدیدکنندگانی که وارد این غرفه می‌شدند، شاهد ماکت یک خودروی خودران بودند که در مرکز این غرفه قرار گرفته بود. علاوه بر این، این ماکت حسی آینده‌محور با نمای بیرونی مشکی مات داشت و بسیار تماشایی به نظر می‌رسید.

۱۸ نوع از قطعات الکترونیکی خودرویی و آینده محور که توسط ال‌جی اینوتک توسعه پیدا کرده‌اند، در همان مکان روی یک وسیله نقلیه واقعی نصب شدند. علاوه بر این، هدف ال‌جی اینوتک برای تبدیل شدن به ارائه‌دهنده راهکارهای حمل‌ونقل آینده محور در اینجا توسط بازدیدکنندگان ستایش شده بود.

بازدیدکنندگان و مشتریان جهانی نیز که در این غرفه توقف کردند، متوجه مجموعه‌ای از قطعات منحصربه‌فرد شدند که از همگرایی فناوری‌های اصلی ال‌جی اینوتک به وجود آمدند. این فناوری‌ها شامل ماژول دوربین برای رانندگی خودکار، رادار و LiDAR می‌شود که با ترکیب دانش فنی ال‌جی اینوتک در بخش حمل‌ونقل توسعه پیدا کردند. ال‌جی اینوتک همچنین با رونمایی از Sensor Pod برای اولین بار در نمایشگاه CES 2024 توجه همه را به خودش جلب کرد.

در نمایشگاه CES امسال، ال‌جی اینوتک جایگاه خودش به‌عنوان قدرتی در زمینه حسگرهای صنعت حمل‌ونقل و همچنین تولیدکننده اول ماژول دوربین تثبیت کرده است.

علاوه بر این، ال‌جی اینوتک یک راهکار ارتباطی برای رانندگی خودران مانند ماژول ارتباطی LTE/5G-V2X معرفی کرده که با گسترش و به کارگیری فناوری‌های ارتباط بی‌سیم بی‌رقیب این شرکت در طول چهل سال گذشته توسعه پیدا کرده است. از این طریق، این شرکت ثابت کرده که توانایی پیشگامی در این بازار را دارد.

در این نمایشگاه ال‌جی اینوتک همچنین از Nexlide رونمایی کرده که ساختار نوری با کارایی بالایی دارد و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است. ال‌جی اینوتک از این طریق قصد دارد تا روی توسعه راهکارهای روشنایی خودرو تمرکز کند.

مدیر عامل شرکت ال‌جی اینوتک یعنی مون هیوک سو بیان کرده:

«در نمایشگاه CES، ال‌جی اینوتک شهرت خودش به‌عنوان رهبری در بخش اجزای حمل‌ونقل آینده محور تقویت کرده است. در عین حال نیز ما توانستیم با فناوری‌های بنیادی قابل توسعه مشتریان بالقوه را جذب کنیم. ما وضعیت خود را به‌عنوان یک شرکت نوآور در فناوری تثبیت خواهیم کرد که مشتریان خود را با ایجاد ارزش‌های متفاوت برجسته خواهیم کرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید