۱۶ دی ۱۳۹۹

چطور خانه‌هایمان را به طور مؤثر اما ارزان گرم یا خنک کنیم؟

لوازم خانگی قسمتی اساسی از وجود روزمره ما هستند و عامل اصلی کم یا زیاد شدن هزینه آب و برق یک خانوار به شمار می‌روند.

لوازم خانگی و تهویه مطبوع هوا که دارای مارک گواهینامه ENERGY STAR هستند می‌توانند بیشترین تفاوت را در این زمینه ایجاد کنند، زیرا ثابت شده است که آنها بدون ایجاد هزینه گزاف در برق کار می‌کنند.

دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای ال‌جی نیز درست مثل لوازم خانگی ال‌جی توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) به عنوان شریک سال ENERGY STAR سال 2020 انتخاب شدند. این محصولات ال‌جی می‌توانند مسیری طولانی را برای زندگی با مسئولیت پذیری بیشتر در این اوقات دشوار طی کنند.

Living-04-1-600x453

می‌دانید که ماه‌هاست شبانه روزی در خانه‌هایمان حبس شده‌ایم و بنابراین، بسیار طبیعی است که سیستم‌های تهویه مطبوع در آب و هوای گرم و حتی سرد بیشتر از زمان اضافی استفاده شوند؛ تابستان‌ها از قابلیت سرمایش دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا (کولرگازی) استفاده می‌کنیم تا خنک شویم، زمستان‌ها هم به سراغ قابلیت گرمایش این دستگاه‌ها می‌رویم تا محیط زندگی‌مان را گرم کنیم.

دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای ال‌جی با کمپرسور اینورتر دوگانه عملکرد سرمایش و گرمایش بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و همانقدر که عملکرد کارآمدی دارد باعث کاهش مصرف برق و کم شدن رقم قبض‌های ماهانه شما می‌شود. کمپرسور Dual Inverter به طور مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا سطح دمای مورد نظر را بدون هدر دادن برق حفظ کرده و با سرعت کمتری با پایداری بیشتر کار کند.

Living-05-1-600x492

این فناوری نوآورانه تا 70 درصد برق کمتری مصرف می‌کند و تا 40 درصد سریعتر از بیشتر مدل‌های مسکونی غیر اینورتر خنک یا گرم می‌شود. به لطف فناوری Active Energy Control، کاربران می‌توانند میزان مصرف انرژی را در سه گزینه 40 درصد ، 60 درصد و 80 درصد فقط با لمس یک دکمه روی کنترل از راه دور تنظیم کنند.

علاوه بر این، کمپرسور پیشرفته ال‌جی و طراحی منحصر به فرد منحنی فن دستگاه عملکرد بی‌صدای آن را تضمین می‌کند و باعث حواسپرتی و مزاحمت افراد در اتاق نمی‌شود؛ چه در حال کار باشند یا در حال مطالعه یا حتی خواب.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید