۱۴ دی ۱۳۹۹

ماشین لباسشویی‌های ال جی با ستاره انرژی آب و برق کمتری مصرف می‌کنند

هرگز، مثل حالا، زمان بهتری برای زندگی با مسئولیت پذیری بیشتر و کارآمدتر وجود نداشته است.

با توجه به اینکه مردم امسال بیش از هر زمان دیگری در خانه هستند، مصرف انرژی مسکونی در ایالات متحده تقریباً 10 درصد افزایش یافته است. گرچه ممکن است این افزایش تعجب‌آور نباشد، اما فعلا راحت‌ترین کار فقط این است که صورتحساب برق ماهیانه را قورت داد! بنابراین، اکنون، ممکن است زمان مناسبی برای ارزیابی کارایی لوازم خانگی و همچنین سبک زندگی ما باشد.

لوازم خانگی که یک قسمت اساسی از وجود روزمره ما هستند می‌توانند کلید کم یا زیاد کردن هزینه آب و برق یک خانوار باشند. محصولاتی که دارای مارک گواهینامه ENERGY STAR هستند می‌توانند بیشترین تفاوت را در این زمینه ایجاد کنند زیرا ثابت شده است که آنها بدون ایجاد هزینه گزاف در برق کار می‌کنند. لوازم خانگی ال‌جی توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) به عنوان شریک ENERGY STAR در سال 2020 انتخاب شدند. محصولات ال‌جی می‌توانند مسیری طولانی را برای زندگی با مسئولیت پذیری بیشتر در این اوقات دشوار طی کنند.

Living-02

 ماشین لباسشویی ال جی: هم انرژی و هم صرفه جویی در فضا

برای یک خانوار، شستن و خشک کردن لباس یک ضرورت هفتگی است که می‌تواند باعث شود کنتور برق و آب بیش از حد کار کند. ال‌جی WashTower یک ماشین لباسشویی و خشکشویی مجزا را در یک واحد ترکیب می‌کند ، تا نه تنها در مورد مصرف برق و آب، بلکه در مورد فضا نیز حداکثر بازده را ارائه دهد. هوش مصنوعی دایرکت درایو (AI DD) وزن لباس و نوع جنس و بافت پارچه را تشخیص می‌دهد، سپس چرخه شست‌وشو و دمای خشک‌کن را بر اساس آن تنظیم می‌کند تا از بهترین نتایج اطمینان حاصل کند و به طور موثر زمان شست‌وشو را کاهش دهد. و انطباق با ستاره انرژی ENERGY STAR در این محصول ال‌جی به مصرف کنندگان کمک می‌کند ضمن استفاده از 25 درصد انرژی کمتر و 33 درصد آب کمتر در مقایسه با مدل‌های متداول، علاوه بر کمک به حفاظت از کره زمین، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

Living-03

همچنین مزیت بهره‌وری از زمان ارائه شده توسط برنامه ThinQ برای تلفن‌های هوشمند وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد فرایند شست‌وشوی لباس‌های خود را از هر اتاق داخل و خارج از خانه کنترل و نظارت کنند. بنابراین، نیازی به بررسی حضوری در حین شست‌وشو نیست زیرا ماشین لباسشویی و خشکشویی WashTower ال‌جی می‌تواند به روزرسانی‌ها و اعلان‌های وضعیت را از طریق برنامه موبایل در لحظه ارسال کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید