۲۸ تیر ۱۴۰۰

مشارکت ال‌جی و thredUP برای افزایش عمر لباس‌ها

امروز، ال‌جی الکترونیکس امریکا، مبتکر دستگاه مراقبت از لباس و لباسشویی و شرکت ThredUp Inc، یکی از بزرگترین پلت‌فرم‌های فروش آنلاین لباس، کفش و لوازم جانبی زنان و کودکان، اعلام کردند یک برنامه نظافت پوشاک را به نمایندگی از لوازم خانگی ال‌جی از طریق Resale-as-a-Service یا RaaS در thredUP اجرا می‌کند.

با این همکاری، شرکت thredUP در حال گسترش دسترسی مشتری به RaaSⓇ است و به مشاغل مختلف صنایع امکان می‌دهد تجارب فروش مجدد پوشاک را به مشتریان خود ارائه دهند.

بخشی از کمپین “Second Life” ال‌جی، که هدف آن الهام بخشیدن به مردم برای مراقبت از آنچه می‌پوشند و کاهش ردپای مد آنها است، ابتکار جدیدی به شمار می‌رود که باعث می‌شود مصرف‌کنندگان وسایل ناخواسته را از کمد خود حذف کنند و با کمک thredUP، “زندگی دوم” به آنها بدهند. هر کسی در ایالات متحده می‌تواند یک کیت نظافت اهدایی به نام LG Donation Clean Out Kit سفارش دهد یا یک برچسب اهدا به صورت آنلاین در www.LGSecondLife.com یا thredUP.com/LG چاپ کند.

مشتریان می‌توانند کیت اهدایی خود را برای تمیز کردن لباس، کفش و لوازم جانبی زنان و کودکان پر کرده و آنها را به صورت رایگان به thredUP ارسال کنند. ال‌جی و thredUP برای هر کیت کمک مالی تمیز کردن، 5 دلار به یک موسسه خیریه منتخب فروشنده کمک می‌کند. سپس thredUP با در دسترس قرار دادن کالاهای قابل فروش در بازار خود به آنها “زندگی دوم” می‌دهد.

با این معامله در نوع خود، ال‌جی به برندهای دیگر و خرده‌فروشان پیشگامی می‌پیوندد که با تکیه بر RaaSⓇ تجارب فروش سفارشی یا مجدد را از جمله GAP ،Madewell و Reform به مشتریان خود ارائه می‌دهند. گزارش فروش مجدد thredUP در سال 2021 نشان می‌دهد که هر ساله 36 میلیارد لباس در ایالات متحده دور ریخته می‌شود که از این میزان 95 درصد آنها قابل بازیافت یا استفاده مجدد است.

ال‌جی و thredUP هر دو متعهد هستند که به مصرف‌کنندگان در مورد تأثیر انتخاب لباس‌هایشان آگاهی داده و به آنها کمک کنند تا ردپای مد آنها را کاهش دهند – از بهترین دستگاه‌های مراقبت از لباس در کلاس خود گرفته تا ماشین لباسشویی و خشکشویی‌های ال‌جی و فروش مجدد پوشاک از طریق RaaSⓇ thredUP.

برای درخواست کیت نظافت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه کمپین LG Second Life (ابتکار زندگی دوم) به طور مسئولانه الهام‌بخش مردم برای مراقبت از لباس، بازیافت و اهدای لباس خود است، به سایت www.LGSecondLife.com مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید