۲۹ تیر ۱۴۰۰

استادان رنگ: جواهرات نفیس بولگاری در OLED خودنورده ال‌جی

کمپین SELF-LIT ال‌جی الکترونیکس با همکاری برند لوکس ایتالیایی بولگاری (BVLGARI) برای نمایشگاه BVLGARI Colors خود در سئول آغاز می‌شود.

بولگاری در سال 1884 در رم تاسیس شد و به دلیل مجموعه‌های منحصر به فرد ساعت، عطر و لوازم جانبی در سرتاسر جهان مورد احترام است. اما مسلماً این طلا و جواهر است که این خانه طراحی بیشتر با آن شناخته می‌شود. قطعات معتبر با سنگ‌های قیمتی زیبا، برش خورده‌، بالاترین درجه و سبک نمادین و جسورانه بولگاری، کنش زیبایی از رنگ‌ها و بافت‌ها هستند.

برای اینکه یک اثر هنری واقعاً تقدیر شود، باید آن را به رنگ دقیق یا جلوه مورد نظر خالق ارائه دهد. فناوری OLED خودنورده ال‌جی توسط بولگاری به عنوان تنها نمایشگر قادر به تحریک نشاط و جزئیات نفیس جواهرات این برند در تمام شکوه خود شناخته شده است. پیکسل‌های خودنورده با توانایی خود در انتقال و بازتولید رنگ بی‌عیب و نقص و کنتراست بی‌نهایت، رنگ‌های کاملاً واقعی و همچنین سیاه‌های عمیق و نسبت کنتراست ارائه می‌دهند که حس باور نکردنی وزن و سه بعدی را فراهم می‌کند.

بولگاری برای به نمایش گذاشتن زیبایی واقعی و جذابیت شاهکارها، آثار هنری دیجیتالی جذاب توسط هنرمندان برجسته کره‌ای در کنار جواهرات در صفحه‌های OLED خودنورده ال‌جی نمایش داده می‌شود. این نمایشگاه که به چهار موضوع قرمز، آبی، سبز و چند رنگ تقسیم شده است، قول می‌دهد تجربه‌ای شورانگیز را ارائه دهد که ترکیبی از بهترین مهارت‌های سنتی و مظهر نوآوری در فناوری از ال‌جی و بولگاری، دو استاد رنگ، است.

نمایشگاه BVLGARI Colors اولین مجموعه از نمایشگاه‌های SELF-LIT Art ال‌جی است که میراث و تاریخ تکنولوژی OLED را جشن می‌گیرد. ال‌جی مجدداً با بولگاری در میلان مشارکت خواهد کرد تا مراکز خرید برتر از جمله Galleria Vittorio Emanuele II و Serpenti Gallery بولگاری در رم را به خیابان‌های خودنورده در هفته طراحی میلان تبدیل کند.

علاوه بر این، موزه SELF-LIT ال‌جی شاهد تلویزیون‌های خیره کننده OLED ال‌جی است که در مشهورترین موزه‌های جهان هنر به نمایش گذاشته می‌شود در حالی که شاهکار SELF-LIT بر خلاقیت هنرمندان معاصر در گالری‌های هنری بین‌المللی متمرکز است. فناوری خودنورده تلویزیون‌های نسل بعدی ال‌جی از دقت و رنگ لازم برای انتقال اهداف هنرمندان بدون هیچ گونه مصالحه‌ای برخوردار است. پروژه SELF-LIT ال‌جی که در پایان سال به سئول بازمی‌گردد، ارزش منحصر به فرد LG OLED و عزم ال‌جی را برای ارائه بهترین تجربه‌های مشاهده به مصرف‌کنندگان بیان می‌کند.

به ندرت پیش می‌آید که یک فناوری به عنوان یک اثر هنری خوانده شود و با این وجود، شاید هیچ راهی بهتر برای توصیف LG OLED وجود ندارد. با ما همراه باشید تا ببینیم که LG OLED چگونه، به روشی که هیچ فناوری دیگری نمی‌تواند، به تعریف جدیدی از هنر ادامه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید