۲۸ تیر ۱۴۰۰

ساندبار LG Eclair؛ جمع و جورترین ساندبار ال‌جی برای عاشقان فیلم و موسیقی

جمع و جورترین ساندبار ال‌جی فضای اتاق را برای دوستداران فیلم و موسیقی در سراسر جهان آکنده از صدا می‌کند.

ساندبار LG Eclair یک بلندگوی ایده‌آل برای فضاهای کوچک با صدای Dolby Atmos فراگیر و باس قوی با لرزش کم است.

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد عرضه ساندبار LG Eclair با مدل QP5، جمع و جورترین مدل تا به امروز، از آمریکای شمالی و به دنبال آن مناطق دیگر در سراسر جهان آغاز می‌شود. این ساندبار که به عنوان افتخار جایزه نوآوری CES در سال 2021 شناخته می‌شود، به لطف طراحی زیبا و جمع و جورش که در فضاهای محدود به خوبی جا می‌گیرد و در عین حال صدایی غوطه‌ورکننده دارد، برای سبک زندگی معاصر مناسب است.

ساندبار LG Eclair با وجود اندازه جمع و جور خود، عملکرد قدرتمندی را با پشتیبانی از Dolby Atmos و DTS: X ارائه می‌دهد و در عین حال با ساب ووفر کم‌لرزش و بی‌سیم، با آرامش همسایگان سازگار است. ابعاد LG Eclair تنها 296x 59.9 x 126 میلی‌متر و فقط یک سوم عرض ساندبار کانال 3.1.2 اتمس ال‌جی با مدل SP8YA است که قبلاً کوچکترین نامیده می‌شد. این ساندبار از طراحی بیضی شیک و پارچه جرسی به رنگ سیاه یا سفید کلاسیک برخوردار است و به طور یکپارچه با هر دکوراسیون مدرنی ترکیب می‌شود.

سیستم پیشرفته 3.1.2 کانال ساندبار LG Eclair از ساب‌ووفر بی‌سیم با تنظیم و فناوری Meridian Audio برای ارائه جزئیات و فضایی استثنایی استفاده می‌کند. فناوری Horizon مریدین محتوای استریوی دو کانال را به صدای چندکاناله غوطه‌ورکننده‌ای تبدیل می‌کند تا یک صدای گسترده‌تری را برای تجربه گوش دادن واقعاً همه‌جانبه با تعادل صدا شبیه ضبط اصلی ارائه دهد.

ساندبار LG Eclair به لطف پشتیبانی عبور از 4K به بینندگان امکان می‌دهد از محتوای خیره کننده 4K و HDR، از جمله Dolby Vision، در خدمات پخش آنلاین مورد علاقه خود لذت ببرند و تجربه بینایی بیشتری را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، فناوری تطبیقی صدای هوش مصنوعی پیشرفته ال‌جی یا LG AI Sound Pro محتوای در حال پخش را تجزیه و تحلیل می‌کند و بسته به نوع ژانر محتوایی که کاربر از آن لذت می‌برد، اعم از اخبار، موسیقی یا سینما، بهترین تنظیمات صدا را به صورت خودکار اعمال می‌کند.

نه تنها LG Eclair صدا را زنده می‌کند، بلکه با خیالی راحت طراحی شده است و به کابل‌های کمتری نیاز دارد؛ بدون اینکه کیفیت صدا را تضعیف کند. این امکان به این دلیل وجود دارد که پشتیبانی از کانال بازگشت صوتی پیشرفته (eARC) امکان انتقال بدون افت کیفیت صدای 5.1 کانال، 7.1 کانال و غوطه‌ورکننده مانند Dolby Atmos و DTS: X را در تلویزیون‌های سازگار فراهم می‌کند. دارندگان تلویزیون‌های 2021 ال‌جی همچنین از صدای واقعی و واضح با TV Sound Mode Share بهره می‌برند؛ ترکیبی از قدرت پردازش آخرین پردازنده‌های AI α (Alpha) AI و AI Sound Pro برای نمایش تفاوت‌های ظریف منبع محتوا.

ال جی Eclair، فراتر از عملکرد صدا، و نه تنها برای بالا بردن تجربه مشاهده در خانه بلکه برای کاهش تأثیر آن بر محیط زیست طراحی شده است. این تلاش منجر به این شده است که ساندبار LG Eclair توسط SGS Société Générale de Surveillance SA سوئیس به عنوان یک محصول دوستدار محیط زیست شناخته شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید