۱۴ اسفند ۱۴۰۰

چرخه سبزتر زندگی ساندبار ال‌جی برای بهره‌مندی از فردایی پایدارتر

مصرف کنندگان روشنفکر امروزی تمایل بیشتری به خرید مارک‌هایی دارند که تمایل خود را برای کمک به محافظت از کره زمین و ایجاد آینده‌ای پایدار دارند. ال‌جی الکترونیکس که مدت‌ها پیشرو در اتخاذ شیوه‌های مسئولانه محیط‌زیست بود، به نوآوری برای سبک زندگی بهتر امروز و دنیایی بهتر در فردا ادامه می‌دهد.

بیشترین نماینده این تلاش‌ها ساندبارهای این شرکت هستند. محصولات صوتی ممتاز ال‌جی که در هر مرحله از چرخه عمر محصول سبزتر هستند،  از مواد قابل استفاده با قابلیت بازیافت راحت‌تر بهره می‌برند و نسبت به بسیاری از محصولات رقیب، انرژی کمتری در طول استفاده مصرف می‌کنند. این محصولات از سال گذشته در بسته‌بندی‌های نوآورانه و سازگار با محیط‌زیست ارسال می‌شوند.

هر ساندبار 2021 ال‌جی دارای یک محفظه داخلی بادوام و مستحکم است و از پلاستیک بازیافتی ساخته شده. برخی از مدل‌ها دارای روکش پارچه‌ای جذاب ساخته شده از بطری‌های PET بازیافتی هستند. ال‌جی در مجموع از 1.5 میلیون بطری 500 میلی‌متری PET در سال برای تولید پارچه شیک استفاده می‌کند؛ روشی شیک برای استفاده مجدد از آنچه اغلب دور ریخته می‌شود.

ال‌جی برای بسته‌بندی ساندبارهای سازگار با محیط زیست خود، از خمیر قالب‌گیری شده ساخته شده با کاغذ و مقوای بازیافتی به جای فوم و پلاستیک EPS استفاده می‌کند که به سختی تجزیه می‌شوند و می‌توانند با گازگیری بیشتر محیط را آلوده کنند. ال‌جی با تغییر به خمیرهای قالب‌گیری شده تعهد خود را نسبت به کره زمین تقویت می‌کند و استفاده از فوم EPS را سالانه 250 تن کاهش می‌دهد. استفاده از پلاستیک های بازیافتی در هر ساندبار سال 2021 ال‌جی به این شرکت اجازه می‌دهد تا زباله‌های پلاستیکی را تا حدود 300 تن در سال کاهش دهد.

به لطف طراحی متفکرانه ال‌جی و فرآیندهای ساخت پیشرفته، این ساندبارها با بهره‌مندی از بازیافت آسان‌تر و انتشار CO2 کمتر، ردپای کربن را به حداقل می‌رسانند. از همین رو، ساندبارهای 2021 ال‌جی اخیراً جایزه قهرمان محصول را از آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) دریافت کردند؛ این جایزه ویژه برای نشان دادن نتایج زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی قابل توجهی که از الزامات چالش الکترونیک مدیریت مواد پایدار EPA (SMM) فراتر می‌رود، به این شرکت اعطا شد.

سری ساندبار ال‌جی 2022 نسبت به مجموعه چشمگیر سال گذشته تمرکز بیشتری روی پایداری دارد. اکثر ساندبارهای جدید ال‌جی به دلیل کمترین تأثیرات زیست‌محیطی‌شان، اعتبار SGS Eco-Product را به دست آورده‌اند، و این تأیید می‌کند که ساندبارهای ال‌جی در مورد راهکارهای صوتی با کیفیت بالا، انتخابی مسئول هستند. علاوه بر این، جدیدترین ساندبارهای ال‌جی شامل قطعات ساخته شده از رزین پلاستیکی بازیافتی است و توسط روش اعتبارسنجی ادعای زیست محیطی UL (ECVP) تایید شده، در حالی که دارای پارچه پلی استر جرسی ساخته شده از مواد بازیافتی بوده و مطابق با استاندارد جهانی بازیافت (GRS) است.

ساندبارهای 2022 ال‌جی نیز به دلیل استفاده حداقلی و کارآمد از قدرت، دارای گواهینامه ستاره انرژی ENERGY STAR هستند. این ساندبارها با به حداکثر رساندن بهره‌وری انرژی، می‌توانند به مصرف‌کنندگان کمک کنند تا در حفاظت از محیط زیست نقش داشته باشند.

بنابراین، چه ساندبار باشد و چه تلویزیون، ماشین لباسشویی یا اجاق، مصرف کنندگان می‌توانند مطمئن باشند ال‌جی خود را کاملا وقف ارائه نوآوری‌های پایداری کرده است؛ نوآوری‌هایی که زندگی را در حال حاضر و در آینده بهتر می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید