۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

سرگرمی‌های خانگی سازگار با محیط زیست: تلویزیون‌های OLED و ساندبارهای جدید ال‌جی برای زندگی بهتر

با توجه به اینکه سلامت محیط زیست یکی از مبرم‌ترین نگرانی‌های جهان امروز است، زمان خوبی برای بررسی، تأمل و تفکر جدی در مورد این است که چگونه همه ما می‌توانیم نقش خود را برای ایجاد آینده‌ای پایدارتر انجام دهیم.

در صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی، ال‌جی با کاهش اثرات زیست‌محیطی نوآوری‌های خود در هر مرحله از چرخه عمر محصول، به نشان دادن تعهد خود به حفاظت از سیاره و ارائه زندگی بهتر برای همه ادامه می‌دهد.

جدیدترین محصولات سرگرمی خانگی ال‌جی نمونه‌های خوبی از تلاش‌های این شرکت برای ارائه حداکثر راحتی کاربر با حداقل هزینه برای زمین است. نماد این هدف، تلویزیون‌های OLED ال‌جی هستند که از تعداد کمتری از قطعات استفاده می‌کنند و ضمن ارائه قابلیت بازیافت بیشتر نسبت به همتایان LCD خود، تجربه تماشای خیره‌کننده‌ای را میسر می‌کنند. نمایشگرهای خودنورده ال‌جی مانند تلویزیون‌های LCD نیازی به نور پس‌زمینه ندارند و از آنجایی که قطعات کمتری دارند، بازیافت و دور ریختن آن‌ها کمتر است. به عنوان مثال، مدل 65 اینچی ال‌جی OLED evo C2 تنها از 40 درصد پلاستیک معادل تلویزیون LCD خود (مدل 65UQ80) استفاده می‌کند.

ویژگی‌های سازگار با محیط زیست تلویزیون‌های OLED 2022 ال‌جی توسط یکی از ارائه‌دهنده‌های برتر جهان در زمینه خدمات آزمایش، بازرسی و صدور گواهینامه به رسمیت شناخته شده است. برچسب ردپای کربن محصول Carbon Trust را برای کاهش دی اکسید کربن در کل چرخه عمر محصول نمایش خواهد داد. این محصولات در واقع به همان اندازه که تبلیغ می شود از نظر زیست محیطی مسئول هستند.

ال‌جی برای تلویزیون‌های OLED 2022 خود، از مواد فیبر کامپوزیتی جدید استفاده کرده است که به کاهش وزن محصول کمک می‌کند. علاوه بر این، بسته‌بندی مورد استفاده برای جدیدترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی برای مواد قابل بازیافت ساخته شده و دارای چاپ تک رنگ برای صرفه جویی بیشتر در انرژی و منابع است.

مجموعه ساندبارهای ال‌جی نشان‌دهنده تعهد این شرکت به طراحی سازگار با محیط زیست نیز هستند. محصولات صوتی شگفت‌انگیز ال‌جی از مواد قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت بهره می‌برد، در هنگام استفاده تنها مقدار کمی انرژی مصرف می‌کند و در بسته‌بندی پایدار حمل می‌شود. در صدر همه اینها، هر مدل ساندبار ال‌جی 2022 گواهینامه SGS Eco-Product را برای به رسمیت شناختن تأثیرات زیست‌محیطی خود دریافت کرده است.

علاوه بر این، ساندبارهای امسال از قطعاتی تشکیل شده‌اند که از رزین پلاستیکی بازیافتی ساخته شده‌اند. مقدار مواد بازیافتی استفاده شده در ساندبارهای جدید ال‌جی توسط استاندارد UL’s ECVP for Recycled Content تایید شده و بسیاری از ساندبارهای 2022 ال‌جی نیز دارای پارچه پلی استر بوده که مطابق با استاندارد جهانی بازیافت (GRS) است. علاوه بر این، ساندبارهای 2022 ال‌جی به دلیل استفاده کارآمد از قدرت، دارای گواهینامه استاره انرژی یا ENERGY STAR هستند.

با در نظر گرفتن تأثیر اقدامات ما بر محیط زیست، و یافتن شیوه‌های بهتر و پایدارتر برای انجام کارها، همه ما می‌توانیم به ایجاد تغییرات مثبت کمک کنیم. ال‌جی به‌عنوان پیشرو در نوآوری سرگرمی‌های خانگی، به انجام وظیفه خود برای محافظت از سیاره زمین و هموار کردن راه برای فردایی روشن‌تر ادامه خواهد داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید