۳۰ بهمن ۱۳۹۷

ال‌جی الکترونیکس؛ حامی انحصاری فدراسیون فوتبال آسیا برای مسابقات فوتبال جوانان

فوتبال پرطرفدارترین ورزش دنیاست که در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا بازی می‌شود.

مدت‌هاست قهرمانی این ورزش در دست تیم‌های امریکای لاتین و اروپاست و اکنون ال‌‌جی الکترونیکس به واسطه کسب عنوان اسپانسری مسابقات U22 فدراسیون فوتبال آسیا از ورزش قهرمانی جوانان جنوب شرق آسیا حمایت می‌کند.

AFF-U22-LG-CUP-2019_02

مسابقات جام ال‌جی ۲۰۱۹ با عنوان AFF U22 LG CUP 2019 با ۸ تیم متشکل از بازیکنان در رده سنی زیر ۲۲ سال از کشورهای کامبوج، اندونزی، مالزی، میانمار، فیلیپین، تایلند، تیمور شرقی و ویتنام برگزار می‌شود. این مسابقات در قالب ۱۶ بازی در استادیوم المپیک ملی پنوم په در کامبوج از ۱۷ فوریه آغاز شده و تا ۲۶ فوریه ادامه خواهد داشت.

AFF-U22-LG-CUP-2019_03

ال‌جی برای طرفداران تیم‌های فوتبال در بارها و رستوران‌های ورزشی محبوب در سرتاسر جنوب شرق آسیا امکان تماشای بازی‌ها و لذت بردن از مسابقات هیجان‌انگیز فوتبال را در تلویزیون‌های ‌OLED و NanoCell ال‌جی مهیا می‌کند. این تلویزیون‌ها رنگ‌های طبیعی و زنده‌ای را تولید می‌کنند که مشاهده آنها از هر زاویه‌ای حیرت‌انگیز است. طرفداران تیم‌ها می‌توانند در هنگام لذت بردن از تماشای مسابقه عکس بگیرند و شانس خود را برای بردن جوایز اررزشمند ال‌جی محک بزنند.

AFF-U22-LG-CUP-2019_05

ال‌جی در نمایشگاه موقت خود در ورودی استادیوم المپیک ملی پنوم په برای تماشاچیان و هواداران تیم‌های فوتبال امکان تجربه تلویزیون، ساندبار و دیگر محصولات صوتی و تصویری ال‌جی را برای ترویج و نمایش ارتقای تجربه تماشای رخدادهای ورزشی در خانه را فراهم می‌کند. ال‌جی مسابقات را در فروشگاه‌های بزرگ و اصلی این منطقه با اهدای جایزه در مکان‌های خاص ترویج می‌کند.

AFF-U22-LG-CUP-2019_04

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید