۰۳ آذر ۱۳۹۴

بومی‌سازی قطعات اصلی پنل‌های OLED منحنی ال‌جی با همکاری شرکا

ال‌جی با همکاری شرکای خود موفق شد تا تولید قطعات اصلی پنل‌های OLED منحنی را بومی‌سازی کند. این امر موتور جدیدی برای تحول و رشد در آینده نزدیک است.

به گفته شرکت LG Display، در حال حاضر، شرکت Poongwon Precision  که یک سازنده قطعات تلویزیون در آنسان، استان گی‌یئونگ‌جی، پیشنهاد شده است تا روش پردازش جدیدی برای ورقه کردن فلز ایجاد کند. این یک قطعه اصلی برای تلویزیون‌های OLED منحنی است.

از آنجا که OLEDها نسبت به گرما و رطوبت آسیب‌پذیر هستند به محافظ‌هایی نیاز دارند تا از تماس با اکسیژن ممانعت به عمل آورد. ورق فلز شرکت Poongwon Precision سبک‌تر و نازک‌تر است آنهایی است که از شرکت ژاپنی وارد می‌شدند. بنابراین، برای استفاده در نمایشگر منحنی انتخابی ایده‌آل است.

برای تولید پنل‌های OLED منحنی، شرکت LG Display به طور جداگانه به این ورق فلز نیاز دارد. اگرچه، روش ساخت ورق فلز کنونی توسط شرکت Poongwon Precision هزینه زیادی می‌برد. بنابراین، این شرکت باید چنین هزینه تولید بالایی را در ازای هر دستگاه کم کند. علاوه بر این، اگر این شرکت نرخ بازده ورق فلز را بهتر نکند، تولید انبوه پنل OLED منحنی 55 اینچ برای شرکت LG Display با موانعی روبه‌رو خواهد شد.

در همین راستا، شرکت LG Display تصمیم گرفته تا 8 نفر از کارشناسان ابتکار در پردازش را به Poongwon Precision بفرستد تا مهارت خود در بهبود فرایند و ساخت را با آنها به اشتراک بگذارند.

یکی از مقامات رسمی LG Display گفت: «وقتی ما تا سال آینده پنل‌های ژاپنی موجود را جایگزین کنیم، تأثیر جایگزینی واردات 50 میلیارد وان کره (حدود 43.12 میلیون دلار امریکا) ارزش خواهد داشت.» همچنین، انتظار می‌رود Poongwon Precision رشد فروش را تجربه خواهد کرد و از 8 میلیارد وان کره در سال گذشته به 20 میلیارد در سال آینده افزایش پیدا کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید