۲۴ آبان ۱۳۹۴

2 هفته تا پایان جشنواره تلویزیون‌های منحنی ال‌جی…

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که بهترین، جذاب‌ترین و پرمنفعت‌ترین موقعیت‌ها را شکار می‌کنند، بشتابید. فقط 2 هفته تا پایان جشنواره تلویزیون‌های منحنی ال‌جی مانده است.

در جشنواره تلویزیون‌های منحنی ال‌جی هم تلویزیون پیشرفته و جدید با طراحی مبتکرانه می‌‌خرید و هم جایزه می‌گیرید.

مشتریانی که از ۱۰ آبان تا ۹ آذر ماه اقدام به خرید و نصب یکی از تلویزیون‌های منحنی موجود در جشنواره کنند، به قید قرعه برنده قطعی یک دستگاه گوشی ال‌جی G4 یا سکه تمام بهار آزادی می‌شوند.

تلویزیون OLED منحنی از 4 پیکسل رنگ برخودار است. تکنولوژی پخش تصاویر با استفاده از چهار رنگ با افزودن رنگ سفید به سه رنگ اصلی (قرمز، سبز و آبی) پدید می‌آید و باعث می‌گردد تغییرات شگرفی در بازه پوششی رنگ‌های اصلی و تصحیح وضوح رنگ‌ها حاصل آید. این تغییرات منجر به بیشتر شدن قدرت پخش رنگ در هر پیکسل OLED می‌گردد و تصویر با رنگ و نور بی نظیری به نمایش درمی‌آید.

promotion-900(3)

طراحی براق پشت تلویزیون‌های OLED منحنی از فیبر کربن پیشرفته ساخته شده است. فیبر کربن CFRP یکی از مواد با کیفیت است که در ساخت هواپیما و خودروهای فوق سریع به کار می‌رود و موجب سبکی، مقاومت و دوام خارق‌العاده می‌گردد.

تلویزیون‌‌ها OLED منحنی بهترین کنتراست رنگ را نسبت به تلویزیون‌های معمولی دارند و محدوده کنتراست آنها در سایر تلویزیون‌ها دست نیافتنی است. از آنجایی که هر پیکسل نوردهی مخصوص به خود را دارد نیاز به نوردهی توسط لامپ مرکزی یا واسط بین پیکسل ها ندارد و هر پیکسل قابلیت کنترل نوردهی و درخشندگی خود را به صورت مجزا دارد. این امر سبب می‌شود عمق رنگ و تناژ تولید شده توسط آن جلوه‌های طبیعی و تصاویر فوق واقعی و نزدیک به رنگ سوژه اصلی نزدیک به بی نهایت را تولید کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید