۲۴ آبان ۱۳۹۴

ما ظرف‌هایتان را با بخار می‌شوییم!

ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی با استفاده از فناوری TrueSteam ظرف‌ها را با بخار می‌شوند.

با فناوری بخارشوی ال‌جی دیگر نیازی به شست‌وشوی اولیه ظروف پیش از قرار دادن درون ماشین ظرفشویی نخواهد بود. سیستم بخارشوی ال‌جی در عین شست‌وشوی قدرتمند لطمه‌ای به ظروف نمی‌زند و با انرژی و حرارت بسیار بالا و در نتیجه نفوذپذیری بالاتر ذرات بخار آب نسبت به آب داغ، شست‌وشویی ایده‌آل و لکه‌بری فوق العاده به ارمغان می‌آورد.

به گفته مدیران ارشد ال‌جی در این بخش، تکنولوژی TrueSteam نمونه ای از توجه به نیازهای مشتری است. علاوه بر اینکه مصرف کنندگان را از آماده سازی و شست‌وشوی اولیه ظروف بی نیاز نموده، همچنین صدای دستگاه را به هنگام استفاده کاهش داده است.

تکنولوژی TrueSteam در ۳ مرحله به وسیله ذرات بخار بسیار داغ ظروف را شست‌وشو می‌دهد. بدین صورت که ذرات بخار ابتدا به لکه های چربی روی ظروف چسبیده و سپس دستگاه درجه حرارات را تا نقطه ذوب آنها بالا می‌برد و سپس با شست‌وشوی کامل ظروف لکه ها از بین می‌روند.

درجه حرارت و فشار بخار آب با سیستم تولید بخار مدیریت می‌شوند و در نتیجه تمام ذرات غذا، لکه‌های چربی و حتی آثار به جای مانده از سوختن روغن و غذا از بین می‌روند. همچنین افراد این امکان را دارند که سیکل شست‌وشوی بخار را تنظیم نموده و از آسیب احتمالی ظروف شکننده جلوگیری نمایند. این ویژگی توسط سیستم دوگانه اسپری بخار (Steam Dual Spray) که دارای دو سری اسپری بخار در بالا و پایین دستگاه است فراهم می‌شود. لازم به ذکر است این اسپری‌های بخار به صورت جداگانه نیز عمل می‌کنند و می‌توانند ظروف قرار گرفته در هر طبقه را شست‌وشو داده و باعث صرفه‌جویی در مصرف آب، انرژی و زمان گردند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید