۱۳ شهریور ۱۳۹۶

به کمپین سختشویی ال‌جی بپیوندید

فاز #میدونی قابلیت استیم در کمپین سختشویی آغاز شده است و تنها یک هفته برای شرکت در این فاز فرصت دارید. پس، تا مهلت باقیست بشتابید.

ظرف شستن یک فعالیت اجباری روزانه و خسته کننده است که شاید به دلیل عادت، متوجه معایب و دردسرهای آن نیستیم. به همین دلیل، ال‌جی با ایجاد کمپین سختشویی در چهار بخش مختلف قصد دارد علاوه بر پرسش نظر مخاطبان در مورد تجربه‌های نامطلوب خود در مورد شستن ظرف با دست، به آگاهی بخشی در این زمینه پرداخته و محصول ترواستیم (TrueSteam) ال جی را به شما عزیزان معرفی می‌کند.

برای جلب نظر مخاطبان گرامی، جوایزی نیز در ازای شرکت در مسابقه این کمپین در نظر گرفته شده است که پاسخی است از جانب ما برای قدردانی از حضور شما در این کمپین.

photo_2017-09-04_08-52-40

فاز #میدونی در مورد قابلیت استیم ال‌جی

ماشین ظرفشویی استیم ال‌جی خصوصیات منحصر به فردی دارد که آن را از سایر برندهای ماشین ظرفشویی متمایز می‌کند. فناوری استیم یا بخارشور که در این ماشین به کار رفته‌است موجب راحتی بیشتر مصرف کنندگان و تمیزی هرچه بیشتر ظروف می‌شود. جهت آشنایی با مزایای ماشین ظرفشویی استیم، در این فاز در قالب پست‌های جداگانه خصوصیات این ماشین ظرفشویی را با شما عزیزان در میان می‌گذاریم.

سه فاز اول به نام‌های #سختشویی، #اگرداشتم و #میدونی در قالب مسابقه برگزار شدند، اما فاز #استیم صرفا جهت اطلاع‌رسانی درمورد خصوصیات ماشین ظرفشویی استیم ال‌جی است.

steam

نحوه شرکت در مسابقه 

به صفحه اینستاگرام سختشویی مراجعه کنید. در پست اختصاصی فاز استیم گردونه‌ای را می‌بینید که مدام در حال چرخیدن است. از این گردونه چرخان اسکرین شات بگیرید. اگه نشانگر روی لوگوی Steam ایستاد و شما آن را ثبت کردید، هم عکس را برای صفحه سختشویی به صورت دایرکت ارسال کنید و هم در قسمت نظرات زیر پست کامنت بگذارید که کدام لوگوی استیم را ثبت کرده‌اید. در ضمن، یکی از دوستان خود را هم منشن کنید تا شانس برنده شدن خود در این مسابقه را بیشتر کرده باشید.

 

جایزه مسابقه

یک دستگاه ماشین ظرفشویی استیم ال‌جی

 

زمان اعلام نتایج

پس از ۲۰ شهریور و اتمام فاز #میدونی قرعه‌کشی نهایی برگزار شده و برنده اصلی انتخاب می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید