۱۷ تیر ۱۳۹۸

نوبتی هم باشد، نوبت ماشین ظرفشویی Quadwash ال‌جی است!

برای شما مژده داریم؛ شمایی که از ظرف شستن بیزار هستید و همسرتان را در این کار شریک کرده‌اید. دیگر لازم نیست با هم بجنگید و هر بار بگویید این بار نوبت توست که ظرف‌ها را بشویی! ماشین ظرفشویی Quadwash ال‌جی آمده است تا به تمامی جنگ و جدل‌ها پایان دهد.

ال‌جی با عرضه سری ماشین ظرفشویی‌های جدید Quadwash قرار است بازار ظرفشویی‌های داخل ایران را متحول کند. ماشین ظرفشویی Quadwash ال‌جی مجهز به فناوری شاهکار و منحصربه‌فرد TrueSteam است و استاندارد جدیدی برای ماشین‌های ظرفشویی ایجاد خواهد کرد.

ماشین ظرفشویی بخارشوی ال‌جی با سیستم خاص شستشوی بخار SteamClean خود نیاز به شستشوی اولیه ظرف‌ها را برطرف می‌کند. این مدل با استفاده از سه برنامه شستشو یعنی بخار ملایم، شستشوی دوگانه بخار و شستشوی با بخار قدرتمند علاوه بر صرف‌جویی درمصرف آب، ظروف کثیف خود را به صورت یکنواخت و بسیار تمیز بشورید. با استفاده از این سیستم دیگر هیچگاه نیاز به شستشوی دوباره ظروف اضافی نخواهید داشت. با سیستم بخارشوی ال‌جی دیگر نیازی به شستشوی اولیه ظروف بسیار کثیف نخواهید داشت زیرا این سیستم قدرتمند امکان شستشو دقیق ظروف با هر سطح کثیفی را خواهد داشت.

60250651_377631419520230_3516703273357065460_n(1)

فناوری TrueSteam بخار را با دمای بسیار بالا منتشر می‌کند تا همه چیز را تمیز کند؛ از ظرف‌ها و لوازم ظریف آشپزخانه گرفته تا قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های استیل. گزینه پیش‌بخار Pre-Steam با ملایمت لایه‌های باقیمانده و چسبیده غذاها به ظروف را پاک می‌کند؛ به طوری که دیگر نیاز به ساییدن آنها با دست قبل از گذاشتن در ظرفشویی نخواهد بود.

یکی از فناوری‌های برجسته در این ماشین ظرفشویی QuadWash است؛ قابلیتی که با استفاده از ۴ بازوی افشانه به جای دو بازویی که در بیشتر ماشین‌های ظرفشویی وجود دارد شست‌وشوی ظرف‌ها را متحول می‌کند.

فناوری QuadWash دارای چهار بازو می باشد که در هر دو جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخند به طوری که پاشش آب در تمامی زوایا و منافظ بین ظروف نفوذ می کند. چهار بازوی شستشوی پایینی دستگاه با متصل بودن به موتور اینورتر دایرکت درایو باعث پاشش قدرتمند آب در تمام محفظه دستگاه خواهد شد. همچنین دو بازو از چهار بازو، خود به طور مجزا چرخشی در حدود ١٢٠ درجه را دارا می باشند که این عامل باعث پوشش کامل سیستم شسشتو درتمامی زوایا می شود.

ظرفشویی Quadwash  ال‌جی آمده تا تمام مشکلات ظرفشویی‌های قدیمی را با راه‌حل‌های جدید خود حل کند تا مشتریان ایرانی بتوانند از جدیدترین فناوری های روز دنیا برای ظرف‌های تمیزتر با کاربری آسان‌تر بهره ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید