۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تماشای رایگان انیمه در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس (LG) به دارندگان تلویزیون‌های ال‌جی در آمریکای لاتین کانال‌های رایگان از پلتفرم انیمه محبوب ژاپنی Anime Onegai را از طریق سرویس پخش رایگان و انحصاری این شرکت یعنی LG Channels ارائه می‌کند. Anime Onegai پلتفرم استریم با تمرکز روی انیمه است که توسط شرکت ژاپنی REMOW تأسیس شده و انیمه‌های ژاپنی را مستقیماً از ژاپن ارائه می‌دهد. کانال‌های تلویزیونی پخش رایگان Anime Onegai که برای اولین بار در دسترس هستند، علاقه‌مندان به انیمه با زیرنویس و دوبله اسپانیایی با کیفیت بالا را در سراسر مکزیک، آرژانتین، شیلی، پرو و کلمبیا خوشحال خواهد کرد. چه طرفداران قدیمی انیمه باشید و چه برای اولین بار در حال کاوش در این ژانر هستید، Anime Onegai در LG Channels نوید ارائه یک تجربه تماشای فریبنده را در صفحه‌نمایش تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی را به شما می‌دهد.

پلتفرم Anime Onegai در LG Channels مجموعه گسترده‌ای از محتوای انیمه را به‌صورت رایگان در اختیار مخاطبان آمریکای لاتین قرار می‌دهد، منطقه‎‌ای که طرفداران قابل‌توجهی از انیمه در میان مخاطبان برتر انیمه در سراسر جهان دارد. این پلتفرم به طور انحصاری برای اسپانیایی زبانان طراحی شده و کاربران می‌توانند انیمه‌هایی را از طیف متنوعی از ژانرها از ورزشی مهیج، داستان‌های علمی تخیلی آینده محور و ماجراجویی‌های اکشن محور گرفته تا موسیقی ریتمیک و درام‌های احساسی را در این پلتفرم شاهد باشند.

کانال Anime Onegai Sport از کاربران تلویزیون هوشمند ال‌جی دعوت می‌کند تا وارد دنیای فریبنده Kuroko’s Basketball شوند، انیمه‌ای که باید حتماً دید و ورزش‌های سنتی را با عناصر فانتزی ترکیب می‌کند تا هیجانی پر از آدرنالین را به ارمغان بیاورد. برای کسانی که به دنبال داستان‎سرایی سریع هستند، کانال Anime Onegai Action پر از محتواهای مهیج مانند انیمه سریالی REBORN است که پر از شخصیت‌ها پویا و صحنه‌های مبارزه خارق‌العاده است.

پلتفرم Anime Onegai همچنین محتوایی را ارائه می‌دهد که با لحظات دلنشین برای بینندگان اوقات آرامش‌بخش و قابل تأمل را به ارمغان می‌آورند. یکی از همین انیمه‌ها نیز انیمه Natsume Yujin-cho است که در کانال Anime Onegai Drama پخش می‌شود و بینندگان را به سفری احساسی پر از لحظات دلنشین می‌برد. شبکه Anime Onegai Music نیز قدرت موسیقی را در انتقال بینندگان به دنیایی جدید یا صحنه‌های دراماتیک نشان می‌دهد. در اینجا، طرفداران موسیقی می‌توانند خودشان را درون درام‌هایی همچون Full Moon غرق کنند، انیمه‌ای که به بینندگان نوید تجربه‌ای همه‌جانبه با ملودی‌های مسحورکننده می‌دهد.

علاوه بر طیف متنوعی از کانال‌های ورزشی، اکشن، درام و موسیقی، شبکه Anime Onegai Sci-Fi روایت‌های متقاعدکننده‌ای همراه با ماجراجویی‌های آینده محور و جهان‌سازی منحصربه‌فرد ارائه می‌کند. کاربران تلویزیون هوشمند ال‌جی می‌توانند به تماشای انیمه محبوب و علمی تخیلی Broken Blade بنشینند و دنیایی پر از نبردهای حماسی، فناوری‌های پیشرفته و دسیسه‌های سیاسی را تجربه کنند.

پلتفرم LG Channels در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی که در سال ۲۰۱۶ و بعد از آن عرضه شدند، در دسترس است و به‌صورت مستقیم نیز از صفحه اصلی قابل دسترسی است. کانال‌های ال‌جی همچنان انتخاب ارجح برای کاربران تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در سرتاسر جهان است و جایگاه خودش را در بین پنج اپلیکیشن برتر و پرکاربرد حفظ کرده است. با اضافه شدن پلتفرم Anime Onegai به آن نیز کاربران می‌توانند انتخاب‌های گسترده‌تری از محتوا را برای داشتن تجربه‌های سرگرمی متفاوت داشته باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید