۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ال‌جی سرویس LG Channels خودش را در اروپا گسترش می‌دهد

در این هفته، دارندگان تلویزیون ال‌جی در سراسر کشورهای اروپایی می‌توانند به کانال‌های پخش تلویزیونی جدید، رایگان و همراه با تبلیغ از جمله کانال Sony One از سونی پیکچرز و مجموعه گسترده‌ای از کانال‌ها از Lionsgate دسترسی داشته باشند. اکنون کانال‌های Sony One Channels در بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، سوئد، دانمارک، نروژ و فنلاند و کانال‌های Lionsgate در بریتانیا، آلمان و فرانسه در دسترس است و دارندگان LG Channels و تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌توانند از محتوای با کیفیت بیشتری لذت ببرند.

در Sony Channels شبکه‌های مختلفی همچون Sony One Comedy با سریال بسیار محبوب Seinfeld، شبکه Sony One Thriller TV با سریال‌هایی همچون Breaking Bad، شبکه Sony One Faves با کلاسیک‌های ماندگار همچون Bewitched، شبکه Sony One Comedy HITS با کمدی‌های کلاسیکی همچون Step Brothers و Jerry Maguire، شبکه Sony One Action HITS مختص آثار اکشن و ماجراجویی شامل فیلم District 9 و Men in Black، برنامه بسیار محبوب Sony One Shark Tank که یکی از موفق‌ترین رئالیتی شو‌های جهان است و شبکه Sony One Blacklist مختص سریال‌های جنایی و مهیج وجود دارند.

به لطف همکاری ما با Lionsgate، بینندگان بریتانیایی و آلمانی می‌توانند از محتوای دست اول ارائه شده در شبکه پریمیوم LG 1 بهره ببرند، شبکه‌ای که تحت نام تجاری خود شرکت کار می‌کند. این شامل حقوق انحصاری سریال‌های تحسین شده‌ای مانند Wong & Winchester و Paul T. Goldman است. دیگر سریال‌های برتر ارائه شده شامل سریال‌های Nashville و Boss با بازی برنده جایزه گلدن گلوب کلسی گرامر است. از جمله آثاری که به‌تازگی به کانال‌های لاینزگیت اضافه شده‌اند می‌توان به MovieSphere، Wicked Tuna، Are We There Yet، Anger Management، Ghost Hunters، Grace & Frankie و Nashville اشاره کرد.

کانال‌های ال‌جی با طیف گسترده‌ای از کانال‌های فیلم و سریال فوق‌العاده همه آثاری برای همه طیف مخاطبان را دارد. کانال‌های ورزشی LG Channels نیز ورزش‌های بسیار محبوبی همچون فوتبال‌های بین‎المللی ارائه شده توسط FIFA+، تنیس با Tennis Channel یا مسابقات زنده موتورسواری با MTRSPT1 را ارائه می‌کنند. علاوه بر این، بینندگان می‌توانند شاهد مسابقات استادان بزرگ شطرنج در شبکه Chess TV باشند.

کانال‌های ال‌جی در تلویزیون‌های هوشمند این شرکت در مدل‌های سال ۲۰۱۶ تا الان در دسترس هستند و به‌سادگی می‌توان آن‌ها را با فشار دادن کلید اختصاصی آن روی کنترل از راه دور LG Magic Remote یا از طریق صفحه اصلی تلویزیون به آن دسترسی داشت.

کانال‌های ال‌جی به طور مداوم در بین پنج برنامه برتر در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در مناطق مختلف قرار دارد و بینندگان بسیار زیادی را به خودش جذب می‌کند. این سرویس با کانال‌هایی که به‌تازگی اضافه شده است، اکنون قرار است محتواهای با کیفیت بیشتری را برای لذت کاربران ارائه بدهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید