۱۳ آبان ۱۴۰۲

ماشین لباسشویی غول‌پیکر LG WashTower در شهر پاریس به نمایش گذاشته شد

ال‌جی فرانسه برای افزایش آگاهی نسبت به ماشین لباسشویی LG WashTower که به محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کنندگان اروپایی دست پیدا کرده، به دنبال آن است تا توجه مصرف‌کنندگان فرانسوی را نیز نسبت به این محصول جلب کند و در همین راستا نیز یک فضای تجربه منحصربه‌فرد ایجاد کرده است. در تاریخ ۲۸ اکتبر، این شرکت یک سازه غول‌پیکر به شکل ماشین لباسشویی LG WashTower را در مرکز فرهنگی پمپیدو پاریس رونمایی کرده که توجه پاریسی‌ها و گردشگران را به خودش جلب کرده است. برای یک روز، عموم می‌توانستند طراحی تازه و همچنین مزایای این راهکار شستشوی همه‌کاره را در داخل سازه‌ای هشت‌متری با طراحی و نسبت‌های واقع‌گرایانه شاهد باشند.

مرکز فرهنگی پمپیدو در بیوبورگ واقع شده که یکی از قدیمی‌ترین منطقه‌های پاریس و قلب تپنده این شهر از قرون‌وسطی به شمار می‌رود و بزرگترین مجموعه آثار مدرن و امروزی را درون خودش دارد و مرکز فرهنگی مهمی برای پاریسی‌ها و گردشگران است. تخمین زده می‌شود که ترافیک روزانه در اینجا حدود ۵۰۰۰۰ نفر بازدیدکننده است و همین نیز باعث شده تا مکان خوبی برای تبلیغ ماشین لباسشویی LG WashTower باشد.

بازدیدکنندگان به هنگام ورود به این سازه وارد اتاقی می‌شوند که درون آن یک ماشین لباسشویی واقعی LG WashTower قرار دارد و به مصرف‌کننده‌ها نشان می‌دهد که چطور این محصول می‌تواند به شکلی بی‌نقص با فضاهای خانه ترکیب شود. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد امکاناتی که این محصول می‌تواند ارائه بدهد نیز وجود داشت. این مکان برای اینکه بازدیدکننده‌ها را سرگرم کند نیز یک رویداد بازی را ایجاد کرده که در آن، بازدیدکنندگان فرصتی برای بردن مجسمه لباسشویی LG WashTower را داشتند، مجسمه‌هایی که با همکاری با شرکت اسباب‌بازی سازی آلمانی معروف Playmobil ساخته شده‌اند.

ال‌جی همچنین در اینجا از پیشنهاد شهر بوسان برای میزبانی نمایشگاه جهانی ۲۰۳۰ حمایت کرد و بنرهایی را در این منطقه به‌عنوان بخشی از تلاشش برای برجسته کردن این شهر بندری زیبا برای میزبانی این رویداد جهانی برپا کرده بود.

ماشین لباسشویی LG WashTower در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی در فرانسه رونمایی شده بود و پس از عرضه نسخه کامپکت آن در ماه ژوئن سال جاری، فروش آن ۱۵۰ درصد افزایش داشته است. ماشین لباسشویی WashTower Compact نسبت به نسخه سال ۲۰۱۹ حدود ۱۰۰ میلیمتر در عرض، ۱۷۰ میلیمتر در عمق و ۲۳۵ میلیمتر در ارتفاع کوچک‌تر است و فضای نسبت کمتری نسبت به دیگر ماشین لباسشویی‌ها و خشک‌کن‌ها لازم دارد. به لطف همین اندازه جمع‌وجور، این محصول توسط مصرف‌کنندگان اروپایی بسیار تحسین شده چراکه راهکاری کارآمد برای فضای خانه است و راحتی بیشتری ارائه می‌دهد.

ال‌جی قصد دارد تا بیشتر لباسشویی WashTower را در سطح جهان تبلیغ کند و بیشتر روی طراحی مینیمال و شیک آن و همچنین عملکرد استثنایی و راحتی آن مانور بدهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید