۲۴ اسفند ۱۴۰۲

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی ایده‌آل برای ورزشی‌های پرشور

تحولی هیجان‌انگیز در دنیای سرگرمی‌های ورزشی در حال رخ دادن است که نحوه تعامل علاقه‌مندان با بازی‌ها و رویدادهای زنده را متحول می‌کند تا آن‌ها ارتباطات قوی‌تری با ورزش‌کاران و تیم‌های مورد علاقه خودشان برقرار کنند. مطالعات اخیر از LG Ad Solutions که پیشگامی جهانی در تلویزیون‌های اینترنتی یا متصل (CTV) و تبلیغات متقابل است، بینش جذابی را درباره روند روبه‌رشد مصرف محتوای ورزشی از طریق خدمات پخش ارائه می‌دهد. بیش از ۷۰ درصد از پاسخ‌دهنده‌ها در سراسر ایالات متحده، بریتانیا و کانادا به‌طور منظم ورزش‌های زنده را پخش می‌کنند و بخش قابل‌توجهی از آن‌ها نیز تمایل خودشان را برای پخش بازی‌های بزرگ ورزشی پیش‌رو ابراز کردند. با گزینه‌های بهتر در دسترس، شواهد ثابت می‌کند که پخش استریم ورزشی به‌سرعت در حال افزایش است.

در میان افزایش تماشای ورزش از طریق استریم یا پخش آنلاین، تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مجموعه‌ای جامع و جذاب از گزینه‌ها را ارائه می‌کنند که مطابق با ترجیحات هر طرفدار ورزشی است. این مجموعه هم در سرویس‌های استریم پولی و هم رایگان با تبلیغات در دسترس هستند و کاربران تلویزیون هوشمند ال‌جی می‌توانند از محتوای ورزشی متنوعی در صفحه نمایش بزرگ خودشان لذت ببرند تا تجربه تماشای همه جانبه و پویایی داشته باشند که هیجان بازی را مستقیماً به اتاق نشیمن شما می‌آورد. با پیش‌بینی هیاهوی رویدادهای ورزشی مهم در اواخر سال جاری، تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی نوید می‌دهند که این بازی‌ها و مسابقات را افزایش بدهند و مردم را برای تجربه سرگرمی ورزشی مهیجی گرد هم بیاورند.

قابل ذکر است که کاربران می‌توانند به کانال‌های ال‌جی (LG Channels) دسترسی داشته باشند که سرویس پخش رایگان و انحصاری این شرکت است و طیف گسترده‌ای از کانال‌های ورزشی دارد که بازی‌ها و رویدادهای محبوب را در کشورهای مختلف پوشش می‌دهد. به‌عنوان مثال، محتوای محبوب از انجمن ملی دو و میدانی دانشگاهی (NCAA) زندگی فانتزی متیو بری و لیگ ملی فوتبال (NFL) توجه ورزش دوستان از ایالات متحده را به خودش جلب کرده است. به‌طور مشابه، در اروپا نیز بینندگان کانال‌های زیادی که در لیگ‌های منطقه‌ای و بومی هستند را مشاهده می‌کنند و از جمله آن‌ها می‌توان به FIFA+، DAZN RISE، Tennis Channel، EdgeSports، MTRSPT1 و SportsGrid اشاره کرد که طیف متنوعی از محتوا را برای علاقه‌مندان به هر ورزشی ارائه می‌کنند.

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی که برای طرفداران پرشور ورزشی طراحی شده‌اند، دارای ویژگی‌های همه کاره از جمله Sports Portal و Sports Alert هستند. دسترسی آسان از طریق Sports Quick Card در صفحه اصلی باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با نکات کلیدی بازی و امتیاز بلادرنگ به روز باشند و هیچ کدام از اکشن‌ها و هیجان‌ها را از دست ندهند.

ال‌جی اخیراً Sports Portal را معرفی کرده است که رابط بصری و راحتی است و مجموعه‌ای جامع از اطلاعات و محتوای ورزشی را ارائه می‌دهد. Sports Portal مرکزی برای کانال‌های ورزشی، محتوای زنده، برنامه مسابقات، امتیازات و موارد دیگر است. علاوه بر این، ویژگی‌های راحتی همچون جستجوی کلمات کلیدی در وب و فهرست‌های انتخاب شده لیگ‌های ورزشی بزرگ و برنامه‌های ورزشی دسترسی به همه منابع مورد نیاز برای سفارشی سازی تجربه سرگرمی را می‌دهند.

مشاهده ورزش در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با پشتیبانی شخصی‌سازی شده Sports Alert بیشتر شده است. با ثبت بازیکنان یا تیم‌های محبوب خود، کاربران می‌توانند آخرین به‌روزرسانی‌ها را با اعلان‌هایی دریافت کنند که هشدارهای بلادرنگ و نتایج نهایی را نشان می‌دهند. این ویژگی همچنین به‌راحتی اطلاعات مربوط به مسابقات آتی تیم‌های آن‌ها و جزئیات کلیدی لیگ ورزشی را ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های همه کاره، Room to Room Share است که از یک اتصال وای‌فای برای انعکاس یکپارچه محتوا از یک تلویزیون هوشمند به دیگری در اتاقی دیگر در خانه استفاده می‌کند و تجربه تماشای بی‌وقفه‌ای را ارائه می‌دهد و بنابراین، بینندگان هرگز لحظه‌ای از بازی را از دست نمی‌دهند، حتی وقتی که در حال حرکت بین اتاق‌ها هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید