۲۲ تیر ۱۳۹۸

سلفی‌هایی به شفافیت آینه

ال‌جی در پرچمدار جدبد خود G8 ThinQ به عملکرد چندرسانه‌ای توجه بسیاری کرده و این محصول را به عنوان اولین تلفن هوشمند در سری G معرفی می‌کند که از فناوری نمایشگر OLED بهره می‌برد.

نمایشگر بزرگ ۶.۱ اینچ QHD+ FullVision تراکم ۵۶۴ پیکسل در اینچ دارد که جزییات باورنکردنی و زیادی را امکان‌پدیر می‌کند.

دوربین پیشرفته Z در ثبت تصاویر سلفی افقی چشم‌گیر نقش دارد. دوربین Z تشعشعات مادون قرمزی که از سوژه بازتابانیده می‌شود را می‌سنجد تا عمق را سریع‌تر و دقیق‌تر از دیگر حسگرهای تصویر محاسبه کند و قابلیت‌های هیجان‌انگیزی نظیر قفل‌گشایی با تشخیص چهره یا Face Unlock را عملی کند.

52359046_335095460468136_6794110329754842012_n(1)

برخلاف دوربین‌های امروزی که فقط می‌توانند سوژه و پس‌زمینه را تشخیص دهند، دوربین جلو در ال‌جی G8 ThinQ فاصله بین سوژه و دوربین را به میلی‌متر اندازه می‌گیرد تا شدت مات شدن پس‌زمینه را تا ۲۵۶ سطح برای سلفی کنترل کرده و عمق بیشتری ایجاد کند. ال‌جی G8 ThinQ با حسگر تصویر ۱.۲۲ نانومتری (حدود ۱۰ درصد بزرگتر از ال‌جی V40 ThinQ) می‌تواند تصاویر واضح‌تری را تولید کند که حتی با فوکوس خودکار سریع‌تر هم می‌شوند.

امکان ضبط ویدیوهای پرتره در ال‌جی G8 ThinQ وجود دارد و کاربران می‌توانند افکت بوکه را در زمان فیلم‌برداری با دوربین پشت کنترل کنند. تحلیل فاصله و عمق با فناوری Dual FOV به کاربران امکان ثبت دقیق چیزی که می‌بینند را ممکن می‌کنند تا در نهایت ویدیوهایی که ضبط می‌شوند بسیار حرفه‌ای و تمیز باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید