۲۲ تیر ۱۳۹۸

پروژکتور CineBeam Laser 4K ال‌جی هوش مصنوعی دارد

ال‌جی دومین نسل از پروژکتورهای لیزری و ۴K در خانواده CineBeam (مدل HU85L) خود را با فناوری بُرد فوق‌العاده کوتاه (UST) در نمایشگاه CES 2019 معرفی کرد.

پروژکتور لیزری جدید HU85L ال‌جی با طراحی کمینه‌گرا و جمع‌وجورش در میان رقبا می‌درخشد و می‌تواند تصاویر را با وضوح بالا و فوق‌العاده شفاف ۴K روی هر سطح صاف، دیوار، سقف یا کف زمین به نمایش درآورد.

پروژکتور CineBeam Laser 4K ال‌جی با استفاده از فناوری برد فوق‌العاده کوتاه UST می‌تواند حدودا در فاصله‌ ۵ سانتی‌متری از دیوار قرار بگیرد و تصویری در ابعاد ۹۰ اینچ را به نمایش بگذارد. اگر این پروژکتور در فاصله ۷ اینچی (حدودا ۱۵ سانتی‌متری) از دیوار قرار بگیرد، تصویر روشنی را در ابعاد بزرگتر ۱۲۰ اینچ منتشر می‌کند. CES-CineBeam-4

پروژکتور CineBeam Laser 4K ال‌جی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی میزان راحتی بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کند. کاربران این پروژکتور می‌توانند با استفاده از فرمان صوتی خود به قابلیت‌های پردازش زبان طبیعی با هوش مصنوعی ال‌جی ThinQ دسترسی پیدا کنند.

بینندگان می‌توانند عملکرد پروژکتور را با گفتن جمله turn off projector after the movie has finished به معنی «بعد از پایان فیلم، پروژکتور را خاموش کن» کنترل کنند یا حتی محتوای مورد نظر را برای نمایش به پروژکتور سفارش دهند (مثلا ویدیوهای یوگا را از یوتیوب پخش کن). حتی می‌توانند فهرستی از فیلم‌ها را با بازی هنرپیشگان مورد علاقه خود با گفتن نام بازیگر دلخواهشان در کنترل جادویی Magic Remote پیدا کنند.

این کنترل جادویی علاوه بر این که حالات را تشخیص می‌دهد از نور پس‌زمینه برای کلیدهایش برخوردار است تا کاربر بتواند به راحتی پیمایش کند. کنترل Magic Remote با تشخیص حرکت به صورت خودکار روشن می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید