۰۲ دی ۱۴۰۲

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با اپ‌های جدید سرگرمی‌های تازه‌ای را به ارمغان می‌آورند

ال‌جی الکترونیکس (LG) مجموعه‌ای از اپ‌های جدیدی را برای تلویزیون‌های هوشمند خودش ارائه کرده تا ترجیحات و علایق فردی افراد مختلف را برآورده کند. مجموعه گسترده خدمات دسترسی راحت و آسانی روی صفحه‌نمایش بزرگ در خانه فراهم می‌آورند و سبک‌های زندگی مختلف را با سرگرمی و لذت همراه می‌کنند.

خدمات تازه تلویزیون هوشمند ال‌جی با حمایت از افراد در هر سنی در سفری مادام‌العمر از یادگیری، نیازهای یادگیری منحصربه‌فرد و تمایل به دانش و رشد شخصی هر فرد را متوجه می‌شود. یکی از جدیدترین خدمات نیز Udemy است که بازاری پیشرو در زمینه توسعه مهارت آنلاین و پلتفرم یادگیری است. Udemy که برای اولین بار در عرصه تلویزیون پا گذاشته و به تلویزیون‌های ال‌جی آمده  با ارائه دسترسی به بیش از ۲۰۰ هزار دوره آموزشی، بیش از ۳۰۰۰ موضوع و بیش از ۷۵ زبان مختلف، افراد و سازمان‌ها را با انعطاف‌پذیری و توسعه مهارت مؤثر تقویت می‌کند.

Udemy با سابقه بهره‌مندی از ۶۷ میلیون یادگیرنده، به کاربر این امکان را می‌دهد تا دستاوردهای خودش را تأیید کند و موفقیت خودش را با دانشی جشن بگیرد که به دست آورده است. این پلتفرم به طور مداوم به نمرات بالایی از رضایت کاربران دست پیدا می‌کند و طیف وسیعی از دوره‌های ایجاد شده توسط بیش از ۷۰۰۰۰ مدرس جهانی را برای رشد شخصی و پیشرفته حرفه‌ای کاربران از برنامه‌نویسی و علم داده تا رهبری و تیم‌سازی را ارائه می‌کند. توصیه‌های سخنرانی برای هر فردی شخصی‌سازی می‌شود و با استفاده از قدرت سیستم‌های هوش مصنوعی که علایق و اهداف منحصربه‎‌فرد را تجزیه‌وتحلیل می‌کند، تطابق پیدا می‌کنند.

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی پلتفرم‌های یادگیری جذابی برای کودکان فراهم می‌کنند. ABCmouse یک راهکار یادگیری دیجیتالی جامع و معتبر برای کودکان 2 تا 8 ساله است که هزاران فعالیت یادگیری فردی را برای آموزنده‌های جوان ارائه می‌دهد. این برنامه توسط کارشناسان برجسته آموزشی توسعه پیدا کرده و در آن، کودکان می‌توانند برنامه درسی را که شامل همه موضوعات کلیدی آکادمیک از جمله خواندن و هنرهای زبان، ریاضی، علوم، بهداشت، مطالعات اجتماعی، هنر و موسیقی است را در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی کاوش کنند و به درون دنیای جذاب یادگیری عمیق شوند. آموزنده‌های جوان همچنین می‌توانند از یادگیری تعاملی با محتوای آموزشی دیجیتالی شرکت The Pinkfong لذت ببرند که آهنگ‌ها و داستان‌های جذابی را با شخصیت‌های محبوب جهانی پینگ فونگ و بیبی شارک ارائه می‌دهد. علاوه بر این، برنامه آینده Baby Shark World for Kids در پلتفرم webOS ال‌جی نوید تجربه‌های متنوعی از جمله یادگیری انگلیسی، پرورش عادات سالم، آواز خواندن و رقصیدن با ریتم و لذت بردن از نسخه‌های مختلف آثار سینمایی را می‎‌دهد.

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با ارائه تجربه‌های بازی‌ها لذت‌بخش، تجربه سرگرمی دلنشین را دوچندان می‌کنند. Volley سازنده برجسته بازی‌های هوش مصنوعی صوتی‌ای همچون Song Quiz، The Prize is Right و Jeopardy ویژگی‌های برتر خودش را مستقیماً به صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌آورد.

Anipang Match نیز یک بازی پازل web3 است که توسط Wemade Play توسعه یافته و یک مدل بازی برای کسب درآمد را در پلتفرم بازی بلاک‌چین WEMIX PLAY ارائه می‌کند و شخصیت‌های زیبایی درون خودش دارد و جوایز سکه‌ای ارزشمند را ارائه می‌دهد. این سازنده اولین محصول تلویزیون خودش را ارائه کرده چراکه تلویزیون‌های بزرگتر تجربه بازی همه‌جانبه‌تری را با جلوه بصری زیبا و از طریق کنترل از راه دور LG Magic Remote ایجاد می‌کنند.

جدیدترین خدمات و ویژگی‌های موجود در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی سبک‌های مختلف زندگی و ترجیحات فردی را برآورده می‌سازند. کاربران می‌توانند سلامت و تندرستی خود را با Alo Moves اولویت بندی کنند، پلتفرم سلامتی جامعی که برنده جایزه ورزشی محبوب Alo Yoga شده است و برنامه‌های یوگا، تناسب اندام، ذهن آگاهی، مراقبت از خود و تغذیه توسط متخصصان را برای همه سطوح ارائه می‌کند. این پلتفرم بسیار شخصی‌سازی شده است و توصیه‌های کلاسی را بر اساس اهداف و علایق کاربران ارائه می‌دهد. با برنامه Saatchi Art and Daily Art Story یک خانه بدون زحمت به یک گالری هنری فریبنده با مجموعه آثاری حرفه‌ای تبدیل می‌شود. علاوه بر این، به لطف فناوری‌های توسعه یافته توسط شرکت پیشرو پلتفرم هنر دیجیتال DASVERSE، تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی کیفیت بصری خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌کنند که به آثار هنری جان می‌بخشد.

جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌های ال‌جی در ایجاد زندگی هوشمندتر و بهتر در نمایشگاه CES 2024 از تاریخ ۹ تا ۱۲ ژانویه در غرفه این شرکت در مرکز همایش‌های لاس‌وگاس به نمایش در خواهند آمد.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید