۱۳ دی ۱۴۰۲

ال‌جی از جدیدترین تلویزیون‌های OLED evo خودش رونمایی می‌کند

 ال‌جی الکترونیکس (LG) در حال معرفی جدیدترین مجموعه تلویزیون‌های OLED ۲۰۲۴ خودش است که تجربه سرگرمی خانگی را به سطح جدیدی می‌برند. این محصولات که مجهز به جدیدترین پردازنده هوش مصنوعی این شرکت هستند و عملکرد هوش مصنوعی چهار برابری دارند، تجربه تماشای بی‌نظیری را با کیفیت تصویر زنده‌تر و واقعی‌تر به ارمغان می‌آورند.

چشم‌انداز Sync to You, Open to All ال‌جی که با رویکرد مشتری‌محور همسو است، بیانگر هدف این شرکت برای ایجاد تجربیات شخصی‌سازی شده برای هر سبک زندگی با محصولاتی است که برای همه افراد در دسترس هستند. به همین منظور نیز پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی راهکارها و خدمات متناسب با اکوسیستم توسعه‌یافته با قابلیت اتصال گسترده را ارائه می‌کند و به‌عنوان یک شرکت پلتفرم رسانه‌ای و سرگرمی، برخوردهای منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد تا تجربه تلویزیونی نهایی را برای همه فراهم کند.

ال‌جی مجموعه تلویزیون‌های OLED کاملاً جدید و توسعه‌یافته‌ای را برای سال ۲۰۲۴ معرفی می‌کند که پردازنده‌ای پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی دارند. این هوش مصنوعی توسط ال‌جی توسعه پیدا کرده و انحصاراً برای تلویزیون‌های OLED طراحی شده است. به‌ویژه تلویزیون‌های LG SIGNATURE OLED M4 و تلویزیون‌های LG OLED G4 که به پردازنده جدید Alpha 11 AI مجهز هستند و در آن، کیفیت صدا و تصویر افزایش یافته است. این پردازنده بهبود عملکرد گرافیکی ۷۰ درصدی و سرعت پردازش سریع‌تر ۳۰ درصدی را نسبت به نسخه قبلی خودش ارائه می‌دهد.

جدیدترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی با ارتقا مقیاس هوش مصنوعی با استفاده از تجزیه‌وتحلیل دقیق تصویر در سطح پیکسل ارائه می‌شود تا به طور مؤثر اجسام و پس‌زمینه‌هایی را که ممکن است تار به نظر برسند، واضح کند. تلویزیون‌های OLED این شرکت با قضاوت دقیق هوش مصنوعی خود تجربه تماشای واضح‌تری را ارائه می‌کنند. علاوه بر این، پردازنده هوش مصنوعی مبتکرانه با تجزیه‌وتحلیل سایه‌های پر کاربرد که به بهترین وجه حال و هوا و عناصر احساسی مورد نظر فیلمسازان و سازندگان محتوا را منتقل می‌کنند، رنگ‌ها را به طرز ماهرانه‌ای اصلاح می‌کند. ویژگی Dynamic Tone Mapping Pro تصاویر را به بلوک‌ها تقسیم می‌کند و روشنایی و کنتراست را با تجزیه‌وتحلیل تغییرات روشنایی در جایی که نور وارد صحنه می‌شود، تنظیم کرده و تصاویری را ایجاد می‌کند که سه بعدی به نظر می‌رسند.

همه این موارد در تلویزیون بی‌سیم LG SIGNATURE OLED M4 وجود دارند. اکنون این محصول در اندازه صفحه‌نمایش ۶۵ اینچی جدید موجود است که امکان انتخاب طیف متنوعی از گزینه‌های صفحه را فراهم می‌‎کند. از مدل همه‌کاره ۶۵ اینچی گرفته تا مدل غول پیکر ۹۷ اینچی، مشاهده تمیزتر و بدون حواس پرتی را ممکن می‌سازند. محصول مبتکرانه و بدون سیم Zero Connect Box به طور کامل تمام کابل‌های مورد نیاز را حذف می‌کند. تلویزیون OLED M4 اولین تلویزیون جهان با انتقال بی‌سیم صدا و تصویر آن هم با نرخ 4K 144Hz است که عملکرد OLED بسیار برجسته با جزئیات دقیق و حس غوطه‌وری بالا را ارائه می‌کند.

پارک هیونگ رئیس شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی بیان کرده:

«ال‌جی با تقویت یک تلویزیون OLED پیشرو و مجموعه تلویزیون‌های QNED همچنان به تسلط خودش در بازار تلویزیون‌های ممتاز با وعده ارائه بهترین تجربه ممکن برای مشتری از طریق مجموعه‌ای متمایز از محتوا و خدمات در دسترس در پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS  ادامه می‌دهد.»

علاوه بر ارائه کیفیت تصویر چشمگیر، ویژگی AI Sound Pro ضمن اینکه از صدای فراگیر مجازی 11.1.2 داخلی بلندگوها برای ایجاد محیط تماشای عالی استفاده می‌کند، صدایی غنی‌تر و کامل‌تر ارائه می‌دهد. فناوری هوش مصنوعی همچنین به طور موثر صداها را از موسیقی متن جدا می‌کند تا وضوح دیالوگ را افزایش بدهد و به طور یکپارچه صدا را به طوری بالا می‌برد که گویی به طور طبیعی از مرکز صفحه‌نمایش بیرون می‌آید.

جدیدترین مدل‌های OLED evo ال‌جی به دلیل کیفیت تصویر برجسته‌شان با گواهینامه ClearMR انجمن استانداردهای الکترونیک ویدیویی (VESA) اعتبار بیشتری کسب کردند.

شهرت تلویزیون‌های OLED ال‌جی به‌عنوان بهترین تلویزیون‌های گیمینگ با جدیدترین مدل‌های دارای چندین ویژگی گیمینگ از جمله نرخ به‌روزرسانی چشمگیر 4K ۱۴۴ هرتز و ویژگی‌های جامع HDMI 2.1 بیشتر شده است. این تلویزیون‌های پیشرفته همچنین دارای ویژگی Game Optimizer هستند تا گیمرها به‌راحتی بین تنظیمات از پیش تعیین شده نمایشگر برای ژانرهای مختلف بازی جابه‌جا شوند. این در حالی است که این تلویزیون‌ها از NVIDIA G-SYNC Compatible و AMD FreeSync پشتیبانی می‌کنند تا پویاترین و واقعی‌ترین تجربه بازی را به ارمغان بیاورند.

ال‌جی با شخصی‌سازی همه‌کاره و راحتی بیشتر تجربه سرگرمی‌های خانگی را بیش از پیش ارتقا می‌دهد. کاربران با استفاده از آخرین نسخه webOS می‌توانند حداکثر ۱۰ نمایه فردی ایجاد کنند تا این تجربه را متناسب کنند. جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی حتی می‌توانند صدای کاربران را بر اساس نمایه‌ها تشخیص می‌دهند و با تفسیر الگوهایی از تاریخچه استفاده جامع، توصیه‌های شخصی‌سازی شده ارائه بدهند.

بر اساس پروفایل‌های فردی، کاربران می‌توانند صفحه‌نمایش اصلی را در جدیدترین پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی شخصی‌سازی کنند و با کمترین زحمات تنظیمات خودشان را ایجاد کنند. این به کاربران این امکان را می‌دهد تا به خدمات و محتوای محبوب خود بدون هیچ دردسری دسترسی داشته باشند و از مزایای Picture Wizard بهره ببرند، سرویسی که اجازه می‌دهد کیفیت تصویر را مطابق با میل خود تنظیم کرد. رابطه کاربرپسندتر صفحه اصلی تجربه کاربری را یکپارچه‌تر می‌کند و پیش‌نمایشی از محتواهای تماشا شده آن‌ها را ارائه می‌دهد و این به معنای آن است که آن‌ها می‌توانند به‌راحتی به اطلاعات برنامه‌های اخیراً استفاده شده دسترسی داشته باشند و فیلم‌ها را به‌سرعت و بدون زحمت پخش کنند.

ال‌جی با برنامه webOS Re:New program جدیدترین آپدیت webOS را به دارندگان تلویزیون‌های هوشمند فعلی ال‌جی تا پنج سال آینده ارائه می‌دهد. این آپدیت برای مدل‌های تلویزیون 2022 OLED ال‌جی و همچنین مدل‌های 2022 QNED Mini LED 8K است و در آینده به محصولات بیشتری از تلویزیون‌های ال‌جی تعمیم داده خواهد شد و مشتریان را قادر می‌سازد تا به لطف این آپدیت پنج ساله بتوانند با تلویزیون‌های موجود خود از تجربه‌های کاربری متمانیز بهره ببرند.

ال‌جی متعهد است تا بهترین تجربه‌های کاربری را برای همه افراد ارائه کند و همه باید بتوانند به محصولات این شرکت دسترسی راحتی داشته باشند. تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۲۴ ال‌جی مجهز به جدیدترین webOS هستند که می‌توانند با دیگر لوازم هوشمند خانه که از Matter، استاندارد جهانی برای اینترنت اشیا خانه هوشمند پشتیبانی می‌کنند، تعامل داشته باشند. جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی همچنین از Apple AirPlay و Google Chromecast پشتیبانی می‌کنند که سازگاری بهتری با دستگاه‌های تلفن همراه ارائه می‌دهد و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بدون زحمت محتوا را در صفحه‌نمایش بزرگ خانه خود به نمایش در بیاورند.

برای یک تجربه سرگرمی خانگی غنی با غوطه‌وری بیشتر، تلویزیون‌های OLED ال‌جی و تلویزیون‌های QNED به شکلی بدون دردسر با ساندبارهای ال‌جی و از طریق WOWCAST توکار جف می‌شوند و در نتیجه نیز کیفیت صدای برتر را با اتصال بی‌سیم ممکن می‌سازد. WOW Orchestra نیز غوطه‌وری صوتی سه‌بعدی را ایجاد می‌کند که تجربه سیستم صوتی یکپارچه‌ای را فراهم می‌آورد.

تلویزیون‌های ال‌جی برای افزایش تجربه کاربری برای افراد با توانایی‌های مختلف نیز طیف وسیعی از ویژگی‌های دسترسی را در بخش قابلیت دسترسی Quick Card ارائه می‌کند. این به معنای آن است که همه اکنون می‌توانند بدون زحمت ویژگی‌های دسترسی را در صفحه اصلی پیدا کند، از جمله خدمات مفیدی که برای پشتیبانی از معلولیت‌ها طراحی شده‌اند. علاوه بر این، آموزش‌های کنترل از راه دور و سرویس‌های چپ بات به کاربران کمک می‌کند تا فقط با صدای خود به خدمات دسترسی پیدا کنند.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2024 که از ۹ تا ۱۲ ژانویه در غرفه ال‌جی در مرکز همایش‌های لاس وگاس برگزار می‌شود، این فرصت را خواهند داشت تا جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌های ال‌جی را شاهد باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید