۱۳ دی ۱۴۰۲

ال‌جی در نمایشگاه CES 2024 از محصول جدید LG Styler رونمایی می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه CES 2024 از راهکار مراقبت از لباس پیشرفته و جدید LG Styler خودش رونمایی خواهد کرد. جدیدترین Styler با ترکیب یک بخارشوی دستی و فشار بالا با فناوری Dynamic Moving Hanger و فناوری Dual TrueSteam چرخه‌های شاداب‌سازی لباس‌های سریع‌تر و مؤثرتر را با بهبود عملکرد خشک کردن، رطوبت‌زدایی و چروک‌زدایی ارائه می‌کند.

این مدل جدید برای اولین بار در سری LG Styler عرضه می‌شود و یک بخارشوی دستی با فشار بالا دارد که کار از بین بردن چین و چروک پیراهن و سایر لباس‌ها را آسان‌تر می‌کند و از دردسر استفاده از اتو جداگانه جلوگیری می‌کند. مصرف‌کننده می‌تواند به‌سادگی لباس‌های چروک شده خودش را آویزان کند، بخارشوی متصل به انتهای استایلر را بیرون بیاورد و با فشردن یک دکمه فرایند بخارشویی را شروع کند. بخارشوی بخار بسیار قدرتمند و پرفشاری را برای نفوذ به لباس‌ها استفاده می‌کند و آن‌ها را صاف و نرم کرده و نیاز به اتو را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. علاوه بر این، اندازه جمع و جور بخارشوی دستی با فشار بالا، راحتی را افزایش می‌دهد و امکان قرار دادن راحت آن در داخل استایلر را فراهم می‎‌آورد.

ال‌جی استایلر با بهره‌وری از سیستم انحصاری Dynamic Moving Hanger می‎‌تواند مراقبت متناسب با انواع لباس‌ها و پارچه‌ها را ارائه بدهد. برخلاف مدل‌های قبلی که از Moving Hanger تنها برای حذف گردوغبار استفاده می‌شد، این سیستم جدید مراقبت ظریف و قدرتمندی از لباس را ارائه می‌کند. این سیستم با حرکت پیچشی و مکانیزم چرخشی گردوغبار و بوی بد را از بین می‌برد و به خشک کردن لباس و کاهش چین و چروک کمک می‌کند. این محصول همچنین دارای دوره‌های ارتقا یافته‌ای مانند دوره Fine Dust است که تا ۳۵۰ بار در دقیقه می‌چرخد و تکان می‌خورد تا ذرات گردوغبار بزرگ و ریز را از روی لباس پاک کند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی ال‌جی استایلر جدید، فناوری Dual TrueSteam است. به جای یک هیتر تنها، این فناوری از دو هیتر برای جوشاندن آب و تولید بخار استفاده می‌کند که امکان کنترل دقیق‌تر حجم و قدرت اسپری بخار را فراهم می‌آورد. دوره پارچه‌های ظریف مانند ابریشم و ترمه تنها از یکی از دو هیتر استفاده می‌کند تا با کنترل جریان بخار بهینه، مراقب بافت لباس باشد. فناوری Dual TrueSteam همچنین دوره Sanitary ال‌جی استایلر را فعال می‌کند، دوره‌ای ویژه که با از بین بردن بیش از ۹۹.۹۹ درصد از میکروب‌ها و ۱۱ نوع مختلف باکتری مضر، لباس‌ها را از نظر بهداشتی تمیز نگه می‌دارد.

علاوه بر این، جدیدترین راهکار مراقبت از لباس ال‌جی دارای سیستم تهویه داخلی است که به طور خودکار هوا را در سراسر اتاق به گردش در می‌آورد. همچنین یک عملکرد رطوبت‌زدایی ارائه می‌دهد که می‌تواند تا ۱۰ لیتر رطوبت را از اتاق بدون باز کردن درب استایلر جمع‌آوری کند و همین نیز یک محیط داخلی تمیزتر و بدون رطوبت را ایجاد می‌کند.

برای مدیریت راحت نیز ویژگی Pants Press استایلر از ساختار آویز ارتقا یافته‎‌ای بهره می‌برد که چین‌های تیزتر و بدون چروک را امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این، استایلر جدید یک صفحه نمایش لمسی ال‌سی‌دی دارد که انتخاب دوره مورد نظر را سریع و آسان می‌کند.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم خانگی و راهکار هوا ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

« LG Styler جدید یک راهکار همه‌کاره مراقبت از لباس است که مراقبت بهینه از پارچه‌های مختلف و راحتی مطلوب را برای مشتریان ما تضمین می‌کند. ال‌جی که در زمینه سیستم‌های مراقبت از لباس پیش‌گام است، به ارتقای قابلیت‎های ال‌جی استایلر ادامه می‌دهد، مدیریت کمد لباس را از نو بازتعریف می‌کند و تمیز نگه داشتن لباس و بوی تازه داشتن آن‌ها را همیشگی می‌کند.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2024 از ۹ تا ۱۲ ژانویه می‌توانند جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی از جمله این استایلر جدید را در غرفه این شرکت در مرکز همایش‌های لاس وگاس شاهد باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید