۱۴ دی ۱۴۰۲

استارت‌آپ‌های الهام‌بخش در نمایشگاه CES 2024 توسط LG NOVA معرفی می‌شوند

ال‌جی نووا ( LG NOVA) که مرکز نوآوری ال‌جی الکترونیکس در آمریکای شمالی است، مجموعه‌ای از استارت‌آپ‌ها را از برنامه Mission For the Future انتخاب کرده که آن‌ها را در نمایشگاه Eureka Park در نمایشگاه CES 2024 معرفی خواهد کرد، نمایشگاهی که یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری در جهان است. این نمایشگاه که از ۹ تا ۱۲ ژانویه در لاس وگاس برگزار می‌شود، نمایشی بی‌نظیر از شرکت‌هایی است که با ال‌جی نووا همکاری می‌کنند تا فردایی روشن‌تر را با هم بسازند.

استارت‌آپ‌های شرکت‎کننده در حوزه‌های مختلفی همچون سلامت دیجیتال و فناوری آینده تا فناوری پاک و زندگی هوشمند فعالیت دارند و بازتابی از حوزه‌هایی است که ال‌جی نووا قصد سرمایه‌گذاری در آن‌ها برای ایجاد تأثیر مثبت روی مردم و کره زمین را دارد. شرکت‌کنندگان می‌توانند دموی محصول تعاملی را تجربه کنند و درباره رویکرد مأموریت محور شرکت‌ها برای نوآوری در راستای زندگی بهتر بیشتر بیاموزند.

سوکوو ری رئیس ال‌جی نووا بیان کرده:

«ال‌جی نووا متعهد به ساختن آینده‌ای روشن‌تر و بهتر با حمایت از شرکت‌‎های نوآورانه برای انجام کارهای خوب است. غرفه ما در نمایشگاه CES  همکاری ما با استارت‌آپ‌ها و آن‌هایی که در سراسر صنعت نوآوری هستند، به نمایش گذاشته خواهد شد تا فرصت‌های کسب و کارهای جدید برای آینده ایجاد شود. ما از همه علاقه‌مندان به پیوستن به مأموریت ما برای متحول کردن آینده دعوت می‌کنیم تا در نمایشگاه CES  از ما دیدن کنند تا درباره نحوه کار با ال‌جی بیشتر بیاموزند.»

شرکت‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه ال‌جی نووا عبارت‌اند از:

شرکت XRHealth که فناوری همه‌جانبه XR، پزشکان دارای مجوز و تجزیه‌وتحلیل داده‌های پیشرفته را در یک پلتفرم جای داده و یک راهکار مراقبت درمانی جامع را برای بیماران فراهم می‌کند تا درمان را در آسایش خانه خود دریافت کنند.

شرکت Mindset Medical که پلتفرم فناوری است و می‌تواند از دوربین دستگاه‌های تحت مالکیت بیمار برای ثبت معیارهای سلامت و فیزیولوژیک استفاده کند تا به پزشکان در افزایش تشخیص موارد پزشکی و اثربخشی درمان کمک کند.

شرکت Light Technologies که در زمینه فناوری سلامت فعالیت دارد و به دنبال نوآوری نرم‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشخیص و نظارت زودهنگام بیماری‌های شبکیه و عصبی است.

شرکت Brickify استارت‌آپی است که زباله‌های پلاستیکی را به اثاثیه تبدیل می‌کند و همچنین از آن‌ها در ساخت آجرهای مقاوم در برابر آب، آتش و حرارت استفاده می‌کند که برای ساخت خانه‌های کم هزینه و برای رفع کسری مسکن بی‌خانمان‌ها مورد استفاده قرار می‎‌گیرند.

شرکت Hoomano یک پلتفرم نرم‌افزار هوش مصنوعی با فناوری هوش هیجانی است که تعاملات بیشتر شبیه به انسان و شخصی سازی بهبود یافته را امکان‌پذیر می‌کند.

شرکت DeepBrain AI استارت‌آپی است که آواتار مبتنی بر هوش مصنوعی و همچنین راهکار پیوند چت‌بات مورد استفاده در صنایع مختلف را خلق می‌کند.

شرکت Nakamir نیز از قدرت واقعیت افزوده و هوش مصنوعی برای ایجاد یک متخصص شخصی برای همه استفاده می‌کند.

شرکت ROYBI نیز جایی است که در آن از بازی و از طریق پلتفرم آموزشی همه‌جانبه مبتنی بر هوش مصنوعی و روباتیک برای تغییر یادگیری کودکان استفاده می‌شود.

شرکت Key2Enable دسترسی دیجیتالی بیشتری را برای افراد دارای معلولیت فراهم می‌کند. Key-X یک صفحه کلید هوشمند چند منظوره است که به افراد با محدودیت‌های حرکتی امکان می‌دهد تا به طور کامل کامپیوتر و سایر دستگاه‌های دیجیتالی را کنترل کنند.

ال‌جی نووا با استارت‌آپ‌ها و شرکا همکاری می‌کند تا ماجراجویی‌های نوآورانه‌ای را ایجاد کند که تأثیری مثبت روی مردم و سیاره داشته باشند. ال‌جی نووا از طریق برنامه Mission for the Future و برنامه Commercial Acceleration باعث رشد ایده‌های نوآورانه در سراسر اکوسیستم برای ایجاد تغییرات مثبت و تحول آفرین در جهان شده است. ال‌جی نووا اکنون درخواست‌ها برای برنامه‌های خودش را می‌پذیرد. شرکت‌های علاقه‌مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک www.lgnova.com/join-the-mission مراجعه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید