۱۰ مهر ۱۴۰۲

ترویج معنی و ارزش شعار Life’s Good ال‌جی در تنسی آمریکا

تنسی آمریکا یکی از پایگاه‌های اصلی تولید لوازم‌خانگی ممتاز ال‌جی به شمار می‌رود و حالا ال‌جی الکترونیکس (LG) سعی کرده تا معنی و ارزش شعار برند خودش یعنی زندگی خوب است (Life’s Good) را در اینجا ترویج کند.

ال‌جی الکترونیکس در راستای ترویج شعار خودش، در ماه گذشته میلادی و در شروع فصل بازی‌های خانگی تیم تنسی تایتانز در لیگ ملی فوتبال (NFL)، فعالیت‌های مختلفی را برای حمایت و برقراری ارتباط با جامعه محلی به‌عنوان یک شهروند شرکت چه به‌صورت آنلاین و چه به‌صورت آفلاین انجام داده است.

ال‌جی الکترونیکس ویدئویی را تولید کرده که در آن، غذاها و دستورالعمل‌های منحصربه‌فرد تنسی معرفی می‌شود و این ویدئو را در سرویس LG Channel در تلویزیون‌های هوشمند مجهز به webOS و همچنین کانال یوتیوب ال‌جی الکترونیکس آمریکا منتشر کرده است.

ال‌جی الکترونیکس سال گذشته نیز این مجموعه ویدئوها را به این سبک تولید کرده بود و حالا در دومین سال نیز این کار را تکرار کرده است. اولین مجموعه ویدئو با استقبال زیادی روبه‌رو شدند چراکه با حضور بازیکنان تیم تنسی تایتانز بودند، بازیکنانی که از منوهای رستوران‌ها در منطقه تنسی لذت می‌بردند. امسال، داستان درباره تقویت همبستگی جامعه از طریق غذا بوده و غذاها با استفاده از مواد تولید شده در تنسی تهیه شدند.

ال‌جی الکترونیکس مجموعه ویدئویی را تولید کرده که به معرفی منطقه تنسی می‌پردازد، منطقه‌ای که سایت‌های تولید آن در آنجا قرار دارند؛ این کار باعث می‌شود تا غرور اعضای جامعه محلی افزایش پیدا کند. علاوه بر این، هدف از این کار نیز انتقال صمیمانه ارزش اصلی شعار «زندگی خوب است» به مشتریان است، شعاری که حاوی پیامی خوش بینانه درباره زندگی و آینده بهتر است.

در ماه گذشته، ال‌جی الکترونیکس کامیون غذایی را در بیرون استادیوم تیم و با همکاری رستوران‌های محلی برپا کرده بود. تمام درآمدهای حاصل از این کامیون غذا نیز برای کمک به محرومان در تنسی اهدا خواهد شد.

علاوه بر این، ال‌جی الکترونیکس قصد دارد تا در این فصل، چهار ماشین لباس‌شویی و خشک کن یکپارچه را به چهار مدرسه ابتدایی در تنسی در این فصل اهدا کند. انتظار می‌رود که این ماشین‌های شستشو برای دانش‌آموزان کم درآمدی که در خانه خودشان ماشین لباس‌شویی ندارند، کمک خوبی باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید