۰۹ مهر ۱۴۰۲

تجربه صندلی ماساژ Healing Me Arte در فروشگاه تازه ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس به‌تازگی فروشگاه موقتی را دایر کرده است که در آن می‌توانید از نزدیک و به‌طور مستقیم صندلی ماساژ LG Healing Me Object Collection Arte را تجربه کنید که یک صندلی ماساژ فوق‌العاده به شمار می‌رود و در عین حال، به زیباسازی محیط نیز کمک می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس این فروشگاه و نمایشگاه موقت را در گانگنام‌گو سئول در اواخر ماه سپتامبر سال جاری میلادی دایر کرده بود و در آن، سالنی برای سلامتی ایجاد کرده بود که تجربه کاربری متفاوتی را برای مشتریان به ارمغان آورده بود. در اینجا شما می‌توانستید به‌صورت مستقیم طراحی فضای داخلی و همچنین عملکردهای ماساژ پیچیده LG Healing Me Object Collection Arte را تجربه کنید.

این صندلی ماساژ از نوع مبلمان است و طراحی بسیار خوبی دارد که به‌راحتی با هر فضایی هماهنگ می‌شود. ال‌جی الکترونیکس طراحی را با نمای بیرونی منحنی تکمیل کرده تا مشتریان را از ظاهر زمخت و بدقواره صندلی‌های ماساژ خلاص کند. منحنی‌های ملایم به نقاط داخلی ختم می‌شوند و دو رنگ بژ و قهوه‌ای نیز فضایی مجلل ایجاد می‌کنند.

ال‌جی الکترونیکس برای کسانی که از این فروشگاه بازدید می‌کنند، رویدادهای مختلفی را تدارک دیده است که شامل عکسی چاپ شده از شما روی صندلی ماساژ و همچنین کوپن تخفیف می‌شد. ال‌جی الکترونیکس در اوایل ماه نیز همچنین فروشگاهی را در مرکز خرید IFC در یئویودو دایر کرده بود و به‌طور میانگین نیز روزانه ۵۰۰ نفر از این فروشگاه دیدن کردند.

این صندلی ماساژ شش نوع ماساژ سه بعدی با حرکتی شبیه به ماساژ دست دارد که شامل ورز دادن، طب فشاری و ضربه زدن است و توپ ماساژ آن در شش جهت مختلف یعنی بالا و پایین، چپ و راست و همچنین عقب و جلو حرکت می‌کند.

این صندلی همچنین با توجه به سبک زندگی‌های مختلف مشتریان، دوره‌های ماساژ متفاوتی را ارائه می‌کند که شامل حالت راننده برای ماساژ گردن و شانه‌ها و حالت کارمند برای ماساژ پشت و باسن است. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول نیز ویژگی My Mind Course است که به مشتریان اجازه می‌دهد تا محدوده، حرکت، مکان، سرعت و شدت ماساژ را به‌طور دقیق تنظیم کنند. کنترل از راه دور و بی‌سیم نیز به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بتوانند به‌راحتی این صندلی ماساژ را کنترل کنند. همچنین یک بلندگوی بلوتوثی نیز به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا در حین ماساژ از گوش دادن به موسیقی لذت ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید