۲۱ مرداد ۱۴۰۲

ال‌جی صندلی ماساژ Healing Me Object Collection Arte را عرضه می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) صندلی ماساژ Healing Me Object Collection Arte را عرضه خواهد کرد، یک صندلی ماساژ که تجربه متفاوتی را با طراحی چندجانبه و عملکردهای ماساژ پیشرفته ارائه می‌دهد.

صندلی ماساژ LG Healing Me Object Collection Arte (مدل: MH21) یک صندلی ماساژور از نوع مبلمان است که به لطف طراحی صندلی راحتی خودش با هر فضای خانه‌ای هماهنگ می‌شود. این صندلی با ظاهر بیرونی منحنی و ملایم خودش که در دو رنگ بژ دنج و قهوه‌ای سفالی است، فضایی مجلل را ایجاد می‌کند.

این صندلی ماساژ با یک توپ ماساژ که در شش جهت مختلف بالا و پایین، چپ و راست و جلو و عقب حرکت می‌کند، ۶ نوع ماساژ سه بعدی را از جمله ورز دادن، فشار دادن و ضربه زدن را اجرا می‌کند.

این محصول جدید هفت دوره ماساژ سفارشی را ارائه می‌کند که هر کدام از دوره‌ها نیز یک حالت راننده دارد که روی گردن و شانه‌ها تمرکز می‌کند و حالت کارمند اداری آن نیز روی پشت و باسن متمرکز می‌شود و همین نیز نشان می‌دهد که این محصول با توجه به سبک زندگی مختلف مشتریان کارایی دارد.

علاوه بر این، این صندلی ماساژ همراه با حالت My Mind Course است که در آن، مشتریان می‌توانند دوره ماساژ شخصی خودشان را با توجه به محدوده ماساژ، موقعیت، سرعت و شدت آن تنظیم کنند.

ال‌جی الکترونیکس از یک کنترل از راه دور بی‌سیم برای این محصول استفاده کرده است و همین نیز به مصرف‌کننده این امکان را می‌دهد تا آزادی بیشتری داشته باشد. این کنترل از راه دور نیز مجهز به آهنربای داخلی است و می‌تواند به‌راحتی به کناره صندلی وصل شود.

این محصول تازه از صدای بسیار کمی برخوردار است تا مشتریان بتوانند به طور کامل روی ماساژ متمرکز شوند و ذهن خود را آرام کنند. سطح سروصدا دوره استاندارد این محصول در حدود ۳۵ دسی‌بل است و بنابراین می‌توانید حتی در شب نیز استراحتی آرام داشته باشید. با استفاده از اسپیکر بلوتوثی داخلی این محصول نیز می‌توانید در حین ماساژ از موسیقی نیز لذت ببرید.

بیک سئونگ تائه نایب رئیس بخش راهکارهای زندگی شرکت ال‌جی الکترونیکس درباره این محصول گفته:

«این محصول جدید نه‌تنها عملکرد ماساژ خوبی دارد بلکه از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و همین نیز تجربه متفاوتی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد تا آرامش خاصی در حین ماساژ تجربه کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید