۲۱ مرداد ۱۴۰۲

ال‌جی از UP Home Appliances 2.0 رونمایی کرد

با رونمایی از UP Home Appliances 2.0 ال‌جی الکترونیکس قادر است تا به انتقال عالی خودش از یک شرکت لوازم‌خانگی به شرکت راهکارهای خانه هوشمند کمک کند. ال‌جی الکترونیکس با استفاده از UP Appliances 2.0 نوآوری‌های جسورانه را چالش می‌کشد تا بتواند لوازم‌خانگی را به راهکارهای خانه هوشمند تبدیل کند.

ال‌جی الکترونیکس با انتشار UP Home Appliances 2.0 تجارت لوازم‌خانگی خودش را از محصولات موجود به حوزه‌های نامشهود همچون خدمات و اشتراک‌ها گسترش خواهد داد. از محصولات گرفته تا خدمات، این یک استراتژی برای گسترش کسب‌وکار «راهکارهای خانه هوشمند» به شمار می‌رود که هدف آن افزایش ارزش زندگی از طریق رهایی از کارهای خانه برای مشتریان است.

به همین منظور، ال‌جی الکترونیکس شخصی‌‎سازی زیاد از طریق تراشه هوش مصنوعی و سیستم‌عامل تخصصی در لوازم‌خانگی و خدمات مراقبت از محصول را اساسی می‌داند و با پیوند دادن خدمات آنلاین به آفلاین (O2O) مربوط به کارهای خانه، بار کارهای خانه را برای مشتریان به حداقل می‌رساند.

در یک کنفرانس خبری در پارک علمی ال‌جی در گانگسئو گو در سئول، ریو جائه چئول مدیر شرکت لوازم‌خانگی و راهکار هوای ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

« UP Appliances 2.0 نقطه شروعی برای گسترش تجارت لوازم‌خانگی این شرکت به تجارت مبتنی بر خدمات است. ال‌جی الکترونیکس که رهبری صنعت لوازم‌خانگی را در دست دارد، تغییر روند صنعت لوازم‌خانگی را به چالش کشیده و راهکارهای نوآورانه‌ای را معرفی کرده که زندگی مشتریان را از طریق لوازم‌خانگی از نو بازتعریف می‌کند.»

قبلاً مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس اعلام کرده بود که این شرکت به یک شرکت راهکار زندگی هوشمند تبدیل خواهد شد که تجربه‌های مشتری را در همه جنبه‌های زندگی گسترش خواهد داد. UP Home Appliances 2.0 برنامه‌ای است تا به خدمات و سرویس‌دهی به شکلی موفقیت‌آمیز پاسخ داده شود، مسئله‌ای که نقطه عطفی در آینده این صنعت به شمار می‌رود.

لوازم‌خانگی UP Home Appliances 2.0 لوازم‌خانگی فوق شخصی‌سازی‌شده‌ای هستند که آغازگر دوره لوازم‌خانگی هوشمند خواهند بود که در آن، محصولات و خدمات مطابق باسلیقه و سبک زندگی هر مشتری از همان لحظه خرید تا کل زمان استفاده کار می‌کنند. این مورد نسبت به نسل اول لوازم‌خانگی UP پیشرفته‌تر است که به طور مداوم عملکردهای لازم برای رفع نیازهای مشتری را از طریق آپدیت به محصولات اضافه می‌کند.

علاوه بر این، ال‌جی الکترونیکس هدف خود را تحقق رهایی از کارهای خانه قرار داده است تا راهکارهایی برای کارهای خانه پیدا کند که لوازم‌خانگی موجود قادر به حل آن‌ها نیستند. این موضوع در رابطه با مدیریت محصول همچون تعویض مواد مصرفی و شستشو نیز می‌شود که در هنگام استفاده از محصول باید به آن توجه کرد.

ال‌جی الکترونیکس به دنبال آن است تا چهار نوع محصول خودش را در قالب لوازم خانگی UP 2.0 عرضه کند که شامل ماشین لباسشویی، خشک‌کن، یخچال فریزر و تصویه هوا می‌شود و این در حالی است که در آینده محصولات بیشتری را در این قالب عرضه خواهد کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید