۲۲ مرداد ۱۴۰۲

ال‌جی دیسپلی جایزه تأمین‌کننده جهانی بوش ۲۰۲۳ را به دست آورد

ال‌جی دیسپلی (LG Display) شرکت پیشرو در فناوری‌های نمایشگر در جهان، به‌تازگی جایزه تأمین‌کننده جهانی بوش را دریافت کرده است. این شرکت این جایزه معتبر را در رده «مواد اولیه و اجزای سازنده» دریافت کرده و همین نیز نشان‌دهنده پیش‌گامی بی‌بدیل این شرکت در بازار نمایشگر خودرو است.

شرکت بوش که تأمین‌کننده پیشرو و جهانی فناوری و خدمات است، جایزه تأمین‌کننده جهانی بوش را تنها به ۴۶ تأمین‌کننده از ۱۱ کشور جهان اهدا کرده و این از میان ۳۵۰۰۰ تأمین‌کننده از سراسر جهان در سال جاری میلادی بوده است. این جایزه از سال ۱۹۸۷ میلادی تاکنون به برجسته‌ترین فعالان تولید و عرضه مواد اولیه، محصولات و خدمات به‌صورت دو ساله اهدا می‌شود.

ال‌جی دیسپلی و بوش از سال ۲۰۱۲ یک دهه همکاری استراتژیک داشته‌اند و در طی آن نیز ال‌جی دیسپلی قابلیت‌های فنی متمایز، مدیریت کیفیت دقیق و قابلیت‌های عرضه قابل‌اعتماد خودش را نشان داده است. این شرکت همچنین به‌خاطر استفاده موفق از نمایشگرهای اوال‌ای‌دی خود در پروژه‌های آینده محور برندهای خودروسازی برتر جهانی شناخته می‌شود.

ال‌جی دیسپلی به‌عنوان یک تأمین‌کننده برتر جهانی خوشه‌های دیجیتال و فاسیاهای مرکزی (واحدهای کنترل مرکزی) برای سازندگان قطعات خودرو و سازندگان تجهیزات اصلی شناخته می‌شود و با کسب بالاترین سهم بازار جهانی برای پنجمین سال متوالی از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ و بر اساس درآمد حاصل از نمایشگرهای خودروهای ممتاز با اندازه ۱۰ اینچ یا بیشتر، همچنان در این بازار پیشتاز است.

ال‌جی دیسپلی از قدرت فناوری خودش در نمایشگرهای اوال‌ای‌دی خودرو و نمایشگرهای ال‌سی‌دی سطح بالا استفاده می‌کند تا فروش و سفارش‌های خودش را افزایش بدهد و موقعیتش به‌عنوان رهبر جهانی این صنعت را مستحکم‌تر کند.

ال‌جی دیسپلی با عرضه اولین Tandem OLED در جهان برای خودروها در سال ۲۰۱۹، استاندارد جدیدی را برای صنعت حمل‌ونقل ایجاد کرد. Tandem OLED فناوری پیشگامانه اوال‌ای‌دی دو پشته‌ای خودش را به کار می‌گیرد که در آن، یک لایه ساطع‌کننده ارگانیک اضافی به لایه موجود اضافه می‌شود تا صفحه‌نمایش روشن‌تر باشد و در عین حال، انرژی را به‌صورت مؤثری در قطعات اوال‌ای‌دی پراکنده کند تا پایداری بهینه و طول عمر بیشتری داشته باشد. ال‌جی دیسپلی تولید انبوه نسل دوم Tandem OLED را شروع خواهد کرد، فناوری‌ای که راندمان اجزای ساطع‎‌کننده نور ارگانیک را افزایش می‌دهد تا بدین ترتیب در سال جاری میلادی فاصله فناوری بین این شرکت و رقبایش بیشتر شود.

P-OLED فناوری منحصربه‌فرد نمایشگر ال‌جی دیسپلی به شمار می‌رود که Tandem OLED نوآورانه را در یک بستر پلاستیکی انعطاف‌پذیر به کار می‌برد و همین نیز باعث می‌شود تا طراحی باریک و سبکی داشته باشد و در عین حال، کیفیت تصویر بی‌نظیر OLED ‌ها را حفظ کند. P-OLED حدود ۶۰ درصد مصرف برق و ۸۰ درصد وزن کمتری نسبت به نمایشگرهای ال‌سی‌دی دارد و همین نیز آن را به راهکاری برجسته به‌ویژه برای وسایل نقلیه الکتریکی تبدیل می‌کند. علاوه بر این، نمایشگر P-OLED خودرویی ال‌جی دیسپلی توانسته از شرکت SGS پیش‌گام در زمینه بازرسی، تأیید، آزمایش و صدر گواهینامه، نشان گواهینامه Eco-Product را دریافت کند و به‌خاطر به حداقل رساندن استفاده از مواد خطرناک مورد تحسین قرار بگیرد.

علاوه بر این، ال‌جی دیسپلی با استفاده از فناوری‌ها و محصولات متنوع خودش توانسته رقابت‌پذیری خودش در بازار را حفظ کند، محصولاتی که شامل ATO (اوال‌ای‌دی باریک پیشرفته) LTPS LCD، IPS، SPM و موارد دیگر می‌شود. همچنین، شرکت ال‌جی دیسپلی اولین شرکت در این صنعت است که برنامه گواهینامه مقاومت در برابر شعله را برای هر پنل خودرو معرفی کرده تا ایمنی و پایداری را افزایش بدهد.

بیونگ کو کیم مدیر گروه تجارت خودرو شرکت ال‌جی دیسپلی اظهار داشته:

«ما مفتخریم که به‌عنوان سازنده نمایشگر خودرو برای شرکت بوش توانستیم این جایزه را دریافت کنیم. این جایزه تلاش بی‌پایان ما برای تحقق تجربه مشتری کامل را تأیید می‌کند، تلاشی که نوآوری را در هر مرحله ارتقا می‌دهد و ما را قادر می‌سازد تا فناوری‌ها، کیفیت و پشتیبانی بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه بدهیم. ما به تقویت رقابت‌پذیری تجارت مبتنی بر سفارش خود و با توجه به فناوری‌های انقلابی و پیشرفته خودمان ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید