۲۳ مرداد ۱۴۰۲

مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear در مسابقات Gamers8 خوش درخشیدند

مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear توانستند توجه میلیون‌ها نفر را در بزرگترین مسابقات ورزش الکترونیکی جهان به خودشان جلب کند. مانیتور گیمینگ اولتراگیر ال‌جی به‌عنوان محصول رسمی برای بزرگترین رقابت ورزش‌های الکترونیکی جهان به نام Gamers8 انتخاب شده است و این برای دومین سال متوالی است که این مانیتورها به‌خاطر عملکرد خوب و متفاوت خود انتخاب می‌شوند.

مسابقات Gamers8 رقابت ورزش‌های الکترونیکی است که برای اولین بار در سال گذشته میلادی در ریاض در عربستان سعودی برگزار شد و امسال نیز از اوایل ماه گذشته میلادی شروع شده و تا اواخر ماه جاری در جریان خواهد بود. این مسابقه با مجموع جوایز 45 میلیون دلاری، بزرگترین مسابقه ورزش‌های الکترونیکی در جهان است و انتظار می‌رود که ۲۰ میلیون بازدیدکننده در آن حضور داشته باشند و این در حالی است که ۲۰۰ میلیون بیننده گیمر در سراسر جهان جذب آن شده‌اند.

مانیتور گیمینگ اولتراگیر ال‌جی الکترونیکس به دلیل عملکرد عالی خودش شناخته شده و برای دومین سال متوالی است که به‌عنوان مانیتور رسمی بازی در مسابقات Gamers 8 مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانیتور رسمی این مسابقات (نام محصول: 25GR75FG) است که امسال به‌عنوان مانیتور رسمی در لیگ‌های کره‌ای و اروپایی League of Legends مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این مانیتور مجهز به نرخ تازه‌سازی بالای 360Hz است که ۳۶۰ صفحه در ثانیه را نشان می‌دهد و همچنین از عملکرد NVIDIA Reflex بهره می‌برد که تأخیر بین کلیک‌های ماوس و حرکات صفحه را کاهش می‌دهد. به‌عنوان مثال، در یک بازی تیراندازی اول شخص، اگر نرخ تازه‌سازی مانیتور بالا باشد، وضعیت اطراف به‌وضوح و بدون وقفه نمایش داده می‌شود تا بتوان دشمن را با سرعت بیشتری پیدا کرد. ویژگی NVIDIA Reflex نیز سرعت پاسخگویی ماوس به صفحه را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا تفنگ خود را سریع‌تر شلیک کنید و سریع‌تر حرکت کنید تا فرصت شما برای پیروزی در نبرد افزایش پیدا کند.

تلویزیون OLED ال‌جی (نام محصول: 55C2) نیز به‌عنوان نمایشگر رسمی برای دسته بازی‌های کنسول انتخاب شده است. این نمایشگر علاوه بر اینکه کیفیت تصویر فوق‌العاده OLED را دارد که خود نوردِه است، از سرعت پاسخگویی سریع و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و فناوری‌های گرافیکی مانند G-Sync Compatible و FreeSync پشتیبانی می‌کند تا صفحه‌نمایش با وضوح بالا و بدون وقفه باشد. سری LG OLED EVO C2 نیز سال گذشته به‌عنوان بهترین تلویزیون گیمینگ توسط رسانه‌های معتبری همچون What Hi-Fi?، TechRadar و GamesRadar انتخاب شده بود.

بازدیدکنندگان این مسابقات همچنین می‌توانند بازی‌هایی را در فضایی تجربه کنند که به‌صورت جداگانه توسط ال‌جی الکترونیکس با استفاده از مانیتور خم‌شونده LG OLED FLEX و صفحه‌نمایش قابل‌حمل LG StanbyME Go ایجاد شده است، مکانی که در آن می‌توان از انجام بازی‌ها لذت برد.

از سال ۲۰۲۲، بیش از ۶۰ درصد از جمعیت عربستان سعودی زیر ۳۰ سال هستند و همین نیز سبب شده تا نفوذ بازی در جامعه این کشور بسیار بالا باشد. طبق آمار Statista، انتظار می‌رود بازار بازی‌ها در این کشور با نرخ متوسط سالانه بیش از ۷ درصد رشد کند و از حدود یک میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ به حدود ۱.۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۷ برسد.

رئیس دفتر ال‌جی الکترونیکس در عربستان سعودی گفته:

«ما بازاریابی تجربه بازی خود را گسترش خواهیم داد تا بتوانیم تجربه منحصربه‌فرد بازی با مانیتورها گیمینگ ال‌جی الکترونیکس را در عربستان سعودی، خاورمیانه و حتی دوستداران بازی در سراسر جهان برجسته کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید