۲۷ دی ۱۴۰۲

همکاری ال‌جی و Gen.G Esports با مانیتورهای LG UltraGear

ال‌جی الکترونیکس (LG) در حال تمدید همکاری رسمی خودش با Gen.G Esports است که یکی از سازمان‌های برجسته ورزش‌های الکترونیکی در جهان است. مانیتورهای بازی و پیشرفته LG UltraGear که بخشی از این همکاری هستند، به‌خاطر نرخ تازه‌سازی سریع و همچنین پاسخگویی بالای خودشان شهرت دارند و همچنان نیز به تیم‌های حرفه‌ای Gen.G کمک خواهند کرد. هدف این مشارکت ترویج ورزش‌های الکترونیکی به‌صورت جهانی است و شامل فعالیت‌های مختلف هیجان‌انگیزی در سطح بین‌المللی می‌شود.

سازمان Gen.G تعداد تیم حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیکی متخصص در بازی‌های چند نفره محبوب از جمله بازی League of Legends را اداره می‌کند. از زمانی که مانیتورهای LG UltraGear به‌عنوان مانیتور رسمی Gen.G در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، تیم League of Legends این سازمان در کره جنوبی به موفقیت قابل‌توجهی در مسابقه League of Legends Champions Korea دست پیدا کرده است. این تیم سه پیروزی فصلی متوالی را به دست آورد که از فصل تابستان ۲۰۲۲ تا فصل تابستان ۲۰۲۳ است.

چاوی برنده مدال طلا در رویداد League of Legends در نوزدهمین بازی‌های آسیایی هانگژو و بازیکن میانی تیم League of Legends سازمان Gen.G با ستایش مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear بیان کرده:

«زمان پاسخ‌دهی سریع و نرخ تازه‌سازی بالای این محصولات مزیتی برجسته در موقعیت‌های پیچیده درون بازی است و امکان کنترل دقیق‌تر و بازی‌سازی روان‌تر را فراهم می‌کند.»

چاوی در حالی که تحت تأثیر همه گزینه‌های با عملکرد بالای مجموعه مانیتورهای UltraGear قرار گرفته اما علاقه ویژه‌ای نسبت به مانیتور ۲۷ اینچی UltraGear OLED مدل 27GR95GE دارد.

ال‌جی علاوه بر حمایت از اعضای تیم Gen.G در دستیابی به قهرمانی، فعالانه با آن‌ها در توسعه مانیتورهای گیمینگ جدید LG UltraGear همکاری می‌کند. بازخورد بازکنان حرفه‌ای به ساخت دقیق‌تر جدیدترین مدل‌ها کمک می‌کند.

اخیراً مانیتور گیمینگ UltraGear OLED با تم League of Legends (مدل 27GR95QL) رونمایی شد که تجربه بازی فوق‌العاده‌ای را با زیبایی منحصربه‌فرد League of Legends ارائه می‌کند و طراحی آن نیز تحت تأثیر پیشنهادهای گیمرهای حرفه‌ای بوده است. ال‌جی همچنین با ارائه مانیتورهای گیمینگ فوق سریع (مدل 25GR75FG) به دانش‌آموزانی که مشتاق تبدیل شدن به فردی حرفه‌ای در زمینه بازی‌های الکترونیکی هستند، از آکادمی جهانی Gen.G حمایت کرده است.

آرنولد هور مدیر عامل Gen.G Esports بیان کرده:

«این افتخاری است که وارد چهارمین سال همکاری خود با LG UltraGear می‌شویم. از سال ۲۰۲۱، آن‌ها شریک ما در نوآوری هستند و دنیای ورزش‌های الکترونیکی را برای همه طرفداران گیمینگ در سراسر جهان غنی ساختند. آن‌ها نه‌تنها از تیم‌های حرفه‌ای ما بلکه از توسعه نسل بعدی گیمرها در آکادمی جهانی Gen.G حمایت به عمل می‌آورند.»

وای اس لی رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی اظهار داشته:

«ما بسیار مفتخر و خوشحالیم که LG UltraGear به بازیکنان Gen.G کمک می‌کند تا بتوانند نتایجی عالی در مسابقات بزرگ رقم بزنند. LG UltraGear همچنان متعهد به توسعه محصولات بازی پیشرفته و پشتیبانی از جدیدترین فناوری‌های بازی است و هدف آن نیز ارائه تجربه‌ای است که بتواند همه بازیکن‌های ورزش‌های الکترونیکی را راضی کند، خواه آن‌ها آماتورهای مشتاق باشند و خواه حرفه‌ای‌های ممتاز.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید