۰۵ مرداد ۱۴۰۰

اولویت ال‌جی: تامین رفاه کارمندان

یک سال و نیم گذشته، آزمون نهایی مقاومت برای همه بوده و منابع انسانی در ال‌جی در پیشبرد مدیریت این شرایط سخت پیشقدم بوده است. در طول دوران پاندمی، تیم منابع انسانی روش‌های جدیدی را برای کارکنان و مدیریت به کار گرفت زیرا شرکت مجبور به تجدید نظر و سازگاری با محیط جدید شده است.

اینجا در ال‌جی، سلامتی و ایمنی کارکنان ما بالاترین اولویت‌های ما است. در این راستا، ما همیشه نمونه بوده‌ایم؛ از جمله وقتی این تصمیم سخت را گرفتیم به عنوان اولین شرکت چندملیتی از کنگره جهانی موبایل انصراف دهیم؛ یعنی بزرگترین نمایشگاه تجاری در صنعت و در ابتدای همه گیری. زیرا احساس کردیم این تنها راه اطمینان از ایمنی کارمندان، مشتریان و شرکای ماست.

از اوایل سال گذشته، تیم‌های منابع انسانی یا HR ال‌جی در سراسر جهان پایداری تجارت و سازمان و همچنین ارتباط داخلی و شفافیت مداوم را در همه سطوح تقویت کرده‌اند. همین همسویی نزدیک در مسیر است که به منابع انسانی این امکان را داده است تا از همان ابتدا به سرعت عمل کرده و پشتیبانی بی‌نظیری را در سراسر سازمان و کارمندان گرانقدر ما ارائه دهد.

برای ایجاد بهترین محیط کار ممکن، هماهنگی رهبران منابع انسانی ال‌جی در سراسر جهان بلافاصله حیاتی شد و ارتباطات دائماً باز و شفاف این موارد را امکان پذیر می‌کند. برای تضمین این که تیم‌های جهانی منابع انسانی ما در یک صفحه هستند، ما کانال‌های ارتباطی خاصی ایجاد کردیم تا ارائه‌های ویدیویی را در جهت استراتژی جهانی منابع انسانی خود مهیا کنیم و همچنین بحث‌های حضوری مکرر را با رهبران منابع انسانی از سراسر جهان انجام دهیم.

ال‌جی علاوه بر مراقبت از سلامت جسمی کارکنان، تلاش یکسانی برای حمایت از سلامت روح و روان آنها انجام داد. در هند، یکی از کشورهایی که به ویژه ضربه سختی دید، ما برای حمایت از سلامت جسمی و روحی کارکنان خود فراتر از آن رفتیم. اولین قدم اجرای یک سیستم Happy Calling بود. در این سیستم، کارمندان منابع انسانی ما هر چهار تا پنج روز با هر کارمند تماس می‌گرفتند تا وضعیت آنها را بررسی کرده و از ایمن بودن و مراقبت از آنها و خانواده‌شان اطمینان حاصل کنند. سیستم Happy Calling به ما این امکان را می‌دهد تا با پذیرش محرمانه کلیه سوالات و درخواست ها، از خلوت خانه خود به کارمندان کمک کنیم.

ما می‌خواهیم کارمندان جهانی‌مان که از خانه کار می‌کنند، همچنان در ارتباط باشند و به عنوان یک تیم با ما همکاری کنند. برای تقویت این امر، فعالیت‌های گروهی مختلف آنلاین از جمله کلاسهای یوگای از راه دور، ناهارهای مجازی، اوقات خوش و درس‌های آشپزی آنلاین را برای کل خانواده برگزار کردیم. ما به دلیل اعتقاد راسخ به اهمیت ارتباطات انسانی بین کارمندان، برنامه‌های مختلف جدیدی را اجرا کردیم. ما اعتقاد داریم که این فعالیت‌ها به کارمندان ما کمک می‌کند یکی از سخت ترین زمان‌های تاریخ معاصر را سپری کنند.

اقدامات سلامتی و تندرستی ما کاملاً جدید نیستند زیرا ما مدتی است چنین فعالیت‌هایی را انجام می‌دهیم. این فعالیت‌ها قبلاً برای پرورش رشد کارمندان در سراسر جهان، بدون در نظر گرفتن موقعیت آنها، انجام شده بود. فلسفه مدیریت مردم ال‌جی به عنوان یک شرکت مبتنی بر هدف و اصول‌گرا، رشد شخصی و حرفه‌ای را از هر جنبه، از جمله سلامتی و رفاه دنبال می‌کند.

تمرکز من به عنوان رئیس جهانی منابع انسانی ال‌جی، همیشه بر پشتیبانی از ال‌جی الکترونیکس و کارمندان با استعداد آن و آماده‌سازی آنها برای آینده با تغییر روش کار مشترک، پرورش استعداد و توانایی‌های مردم ما بوده است تا بتوانیم موفق شویم و در یک بازار سریع، ابتکاری و کاملاً رقابتی رشد کنند.
پاندمی اهمیت این هدف را به وضوح به ما نشان داد.

نوشته شده توسط کارلوس اولِیو، مدیر منابع انسانی جهانی ال‌جی

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید