۰۹ فروردین ۱۴۰۳

نمایش عملکرد مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear در IEM Katowice 2024

هر گیمری چه تفریحی و چه حرفه‌ای بیان می‌کند که پیروزی یا شکست در یک ثانیه و گاهی حتی کمتر مشخص می‌شود. بهترین فرصت برای نشان دادن قدرت مانیتور گیمینگ OLED جدید LG UltraGear (مدل 27GS95QE) نیز در جشن سالانه گیمینگ IEM Expo بود که همراه با Intel Extreme Masters Katowice 2024 در لهستان برگزار شد.

مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear مدت‌ها است که به دلیل ویژگی‌های گیمینگ برجسته خود شناخته می‌شوند. ال‌جی با Gen.G Esports که یکی از بزرگترین سازمان‌های ورزش‌های الکترونیکی در جهان است، همکاری می‌کند و مانیتور گیمینگ LG UltraGear نیز نمایشگر رسمی مسابقات رسمی League of Legends EMEA Championship در سال ۲۰۲۳ بوده است.

رویداد Intel Extreme Masters از سال ۲۰۱۳ میلادی به‌صورت سالیانه در شهر کاتوویسه در لهستان برگزار می‌شود و فرصتی برای ملاقات طرفداران Counter-Strike و Starcraft II با یکدیگر است. امسال مجموع جوایز برای تیم‌های برتر برای هر دو تورنمنت ۱.۵ میلیون دلار بوده است. پیروزی برجسته Team Spirit همراه با یکی از بهترین بازی‌های حرفه‌ای سطح یک Counter-Strike بود که با عملکرد فوق‌العاده از اعجوبه ۱۷ ساله دنیل کریشکووتس از این تیم حاصل شده است.

طبق گزارش escharts.com، این رویداد سریع‌ترین فروش تاریخ مسابقات IEM Katowice را داشت و بیش از ۹۷۲۰۰۰ بیننده برای Counter-Strike 2 و بیش از ۷۷۰۰۰ بیننده برای StarCraft II داشت. بخش‌های Spodek Arena و MCK Auditorium نیز پذیرای بیش از ۶۵۰۰۰ طرفدار در چهار روز مسابقه زنده StarCraft II و سه روز مسابقه Counter-Strike بوده است.

ال‌جی الکترونیکس لهستان با مشارکت خودش در Intel Extreme Masters Katowice 2024 تعهدش نسبت به ارائه مانیتورهای گیمینگ با بالاترین کیفیت به گیمرها و اجازه دادن به آن‌ها برای بررسی کیفیت مانیتورها با چشمان خودشان را نشان داد. بازدیدکنندگان این غرفه که 16 نمایشگر LG UltraGear OLED را به نمایش گذاشته بودند، می‌توانستند خودشان تفاوت استفاده از فناوری پیکسل خود نورده را در این مانیتورها شاهد باشند.

مانیتور گیمینگ LG UltraGear OLED (مدل 27GS95QE) نمایشگر OLED 26.5 اینچی با نرخ تازه‌سازی بالا (240 هرتز)، زمان پاسخدهی سریع و کیفیت تصویر فوق‌العاده با وضوح Quad-HD (۲۵۶۰×۱۴۴۰) است. این مانیتور همچنین از استانداردهای AMD FreeSync Premium Pro و NVIDIA G-SYNC برای تجربه بازی روان پشتیبانی می‌کند. طرفداران بازی‌های ماجراجویی یا ورزشی از پشتیبانی HDR قدردانی خواهند کرد و صفحه نمایش با طیف رنگی وسیع را تضمین می‌کنند که دارای گواهی VESA DisplayHDR True Black 400 است. علاوه بر این، صفحه نمایش مانیتور بدون حاشیه است و به کاربران امکان می‌دهد تا تمام جزئیات را ببینند و از غوطه‌وری کامل لذت ببرند.

با پوشش Anti-Glare و Low Reflection، مانیتور گیمینگ LG UltraGear OLED تضمین می‌کند که حواس کاربران با تابش خیره‌کننده مانیتور حتی در مناطق با نورهای واضح پرت نشود.

مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear OLED ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی را ارائه می‌کنند که کل تجربه بازی را به سطح بالاتری می‌برد. ال‌جی با درگیر شدن در بازی‌های ویژه و پروژه‌های ورزش‌های الکترونیکی و ایجاد محصولات نوآورانه که نیازهای گیمرها را در اولویت قرار می‌دهند، به افزایش اعتبار برند UltraGear ادامه خواهد داد.

۱ نظر

حسین ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ پاسخ

در حال حاضر مانیتورهای ال جی ساخت شرکت مادیران در بازار ایران موجود است این مانیتورها برای مصارف عمومی بویژه اداری هستند با توجه به اینکه مادیران قدیمی ترین شریک تجاری فعال ال جی در ایران میباشد امیدواریم این همکاری کماکان ادامه و مانند یک دهه قبل ایران قطب تولید مانیتورهای ال جی در منطقه با تولید ۳۰۰ دستگاه مانیتور در روز باشد

نظر دهید