۰۸ فروردین ۱۴۰۳

ال‌جی به‌عنوان شریک سال ENERGY STAR 2024 انتخاب شد

ال‌جی الکترونیکس (LG) توسط آژانس حفاظت از محیط‌زیست ایالات متحده و وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا به‌عنوان شریک سال ENERGY STAR 2024 انتخاب شده است. این افتخار تعهد مثال‌زدنی ال‌جی در مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی و همچنین حفاظت از محیط‌زیست از طریق رهبری در محصولات و تبلیغات دارای گواهینامه ENERGY STAR را به رسمیت می‎‌شناسد. این یازدهمین بار از سال 2012 میلادی است که ال‌جی به‌عنوان شریک سال انتخاب می‌شود.

کریس جونگ رئیس و مدیر عامل ال‌جی الکترونیکس آمریکای شمالی بیان کرده:

«ENERGY STAR از مأموریت ال‌جی برای نوآوری برای زندگی بهتر حمایت می‌کند که به معنای ایجاد زندگی بهتر برای مردم و آینده‌ای بهتر برای سیاره ما از طریق راهکارهای زندگی هوشمند است. سال ۲۰۲۳ نقطه عطفی برای استراتژی ال‌جی در کمک به حرکت به سمت الکتریکی سازی در سراسر آمریکا با محصولات دارای گواهینامه ENERGY STAR از سیستم‌های HVAC  مجهز به پمپ حرارتی، آب‌گرم‌کن‌ها و خشک‌کن‌های لباس گرفته تا اجاق‌های گاز القایی و شارژرهای خودروهای برقی و همچنین سیستم‌های مدیریت و ذخیره‌سازی انرژی بود و همگی نیز با اهداف کربن‌زدایی گسترده‌تری بودند.»

سازمان EPA ال‌جی را به دلیل مشارکت قوی در کمپین‌ها و تبلیغات مختلف ENERGY STAR به رسمیت شناخته است، مشارکتی که به آموزش ده‌ها میلیون مصرف‌کننده آمریکایی درباره زندگی سبزتر با ال‌جی و ENERGY STAR کمک کرد. جایزه شریک سال (Partner of the Year) ۲۰۲۴ تعدادی از دستاوردهای کلیدی LG ENERGY STAR در سال گذشته را برجسته می‌کند.

ال‌جی اولین شرکتی بود که اجاق‌های القایی را با مطابق با مشخصات آشپزی جدید ENERGY STAR که در اکتبر ۲۰۲۳ نهایی شده بود، ساخت. ال‌جی همچنین شریک ENERGY STAR برای صدور گواهینامه ماشین‌های ظرف‌شویی با مشخصات ENERGY STAR نسخه ۷ بود و همه مدل‌های جدید آن نیز عنوان کارآمدترین محصول ۲۰۲۳ ENERGY STAR را به دست آوردند.

مایکل اس ریگان مدیر سازمان EPA به ال‌جی و سایر برندگان جایزه ENERGY STAR به دلیل «نوآوری و رهبری در ارائه راهکارهای کارآمد از لحاظ انرژی تبریک گفته است که باعث ایجاد شغل، رسیدگی به تغییرات آب و هوایی و کمک به محیطی سالم‌تر برای همه می‌شوند. دستور رئیس جمهور بایدن برای سرمایه‌گذاری در آمریکا فرصت بی‌سابقه‌ای را برای ایجاد اقتصاد انرژی پاک ایجاد کرده و شرکای بخش خصوصی نیز از طریق برنامه‌هایی همچون ENERGY STAR در این زمینه پیشرو هستند.»

هر سال، برنامه ENERGY STAR از گروه منتخبی از کسب‌وکارها و سازمان‌هایی تجلیل می‌کند که سهم برجسته‎‌ای در بهره‌وری انرژی و گذار به سمت اقتصاد انرژی پاک داشتند. برندگان جایزه ENERGY STAR پیش‌گام صنایع خودشان در تولید، فروش و سازگاری محصولات، خانه‌ها، ساختمان‌ها، خدمات و استراتژی‌های کارآمد انرژی هستند. این تلاش‌ها بیش از ۵ تریلیون کیلووات ساعت برق در ۳۰ سال گذشته صرفه‌جویی کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید