۱۱ فروردین ۱۴۰۳

آب پاک و سبک زندگی پایدار با نوآوری‌های ال‌جی

روز جهانی آب (World Water Day) هر ساله در تاریخ 22 مارس قرار دارد وبه ما یادآوری مهمی از نیاز به حفاظت از محیط زیست و همچنین حفظ آن چیزی است که بسیاری آن را ارزشمندترین منبع طبیعی می‌دانند و آن نیز آب تمیز و آشامیدنی است. ال‌جی که مدت‌ها از  روز جهانی آب حمایت می‌کند، همچنان با سیستم‌های فیلتراسیون نوآورانه و فناوری‌های پیشرفته بهداشتی خود، به مصرف‌کننده کمک می‌کند تا از آب سالم و خوبی برخوردار باشند.

آب آشامیدنی تمیز و سالم

دسترسی به آب آشامیدنی تمیز و سالم برای رفاه ما ضروری است. بدون آن، نه فرد و نه جامعه به‌عنوان یک کل نمی‌توانند شکوفا شوند. دستگاه تصفیه آب LG PuriCare که تصفیه آب مؤثری را در خانه ارائه می‌کند، با لمس یک دکمه می‌تواند آب به طور قابل اعتمادی تمیز را به ارمغان بیاورد.

فناوری پیشرفته Tankless این دستگاه که نیاز به مخزن اختصاصی ذخیره آب را برطرف می‌کند، با جلوگیری از رشد میکروارگانیسم‌ها، مصرف‌کننده‌ها را سالم نگه می‌دارد و تازگی آب در حال توزیع را حفظ می‌کند. علاوه بر این، سیستم فیلتراسیون ۴ مرحله‌ای به استخراج فلزات سنگین مانند جیوه و سرب کمک می‌کند.

این دستگاه همچنین از فناوری UVnano ال‌جی استفاده می‌کند که عملکرد بهداشتی تصفیه آب را بیشتر می‌کند. فناوری UVnano هر یک ساعت یک بار به طور خودکار کار می‌کند و از نور ماورا بنفش برای حفظ تمیزی داخل خروجی آب استفاده می‌کند و حضور باکتری در نازل خروجی را به میزان ۹۹.۹۹ درصد کاهش می‌دهد.

فناوری UVnano همچنین در دیگر محصولات ال‌جی از جمله یخچال‌های پیشرفته این شرکت نیز وجود دارد. یخچال فریزرهای InstaView ال‌جی از فناوری UVnano در دستگاه‌های پخش آب داخلی خودشان استفاده می‌کنند و به کاربران امکان دسترسی به آب تمیز برای آشامیدن یا پخت و پز را می‌دهند.

راهکار مراقبت از لیوان برای زندگی پایدار

حفظ آب همانند در دسترس بودن آب آشامیدنی عنصری کلیدی برای آینده پایدار است. یکی از راه‌های ساده که می‌تواند به ایجاد تغییر مثبت کمک کند، انتخاب لیوان‌های قابل استفاده مجدد به جای استفاده از لیوان‌های یکبار مصرف است. تولید بطری‌های آب پلاستیکی یکبار مصرف به مقادیر قابل توجهی آب نیاز دارد و این در حالی است که بطری‌های آب قابل استفاده مجدد ردپای محیط زیستی بسیار کمتری دارند.

شوینده ابداعی لیوان ال‌جی که تعهد این شرکت نسبت به تم Better Life for All را نشان می‌دهد، یکی دیگر از راهکارهای مؤثر برای تمیز نگه داشتن آب آشامیدنی و در عین حال حمایت از تلاش‌های صرفه‌جویی در مصرف آب است. محصول mycup با استفاده از فناوری Bubble-Jet لیوان‌های نوشیدنی کاربران را با کمترین میزان استفاده از آب به‌صورت بهداشتی تمیز می‌کند. این دستگاه منحصربه‌فرد همچنین از طریق تشویق مردم به انتخاب لیوان‌های قابل استفاده مجدد به جای لیوان‌های یکبار مصرف، پایداری را ارتقا می‌دهد.

دو دوره نظافت این دستگاه یعنی Quick Wash و Extra Wash برای اطمینان از تمیز کردن کامل و بهداشتی بودن لیوان، از آب گرم شده تا ۶۵ درجه سانتیگراد و همچنین فناوری Bubble-Jet ال‌جی استفاده می‌کند. دوره شستشوی Quick Wash برای شستشوی سریع بسیار عالی است و فقط ۳۰ ثانیه زمان می‌برد. برای یک دوره شستشوی کامل و سپس خشک کردن، دوره Extra Wash ابتدا لیوان را با جت‌های آب چند جهته می‌شوید و سپس با جریان هوای آب داغ و قدرتمند به آرامی آن را خشک می‌کند.

ال‌جی از طریق لوازم خانگی نوآورانه‌ای که آب را تصفیه می‌کنند و بهداشت را بهبود می‌بخشند، مردم را در همه جا برای زندگی سالم‌تر و پایدارتر تشویق می‌کند. این شرکت امیدوار است که همه این فرصت را داشته باشند تا درباره رابطه خودشان با آب تفکر کنند و در نظر داشته باشند که با گام‌های کوچک در خانه می‌توانند تغییرات مثبتی را انجام بدهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید