۰۲ دی ۱۴۰۲

ال‌جی از اولین مانیتور گیمینگ 4K OLED با ویژگی Dual-Hz رونمایی می‌کند

ال‌جی الکترونیکس قرار است از جدیدترین سری مانیتورهای گیمینگ UltraGear OLED خودش رونمایی کند، مانیتورهایی که برای ارائه تجربیات برتر گیمینگ طراحی شده‌اند. این مجموعه توسعه یافته شامل مانیتور گیمینگ بسیار مورد انتظار ۳۲ اینچی 4K مدل 32GS95UE است که نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز، زمان پاسخگویی بسیار سریع ۰.۰۳ میلی ثانیه Gray-to-Gray (GtG) و همچنین فناوری Dual-Hz ال‌جی و فناوری Pixel Sound را دارد. این شرکت همچنین مدل‌های درخشان ۳۹ و ۳۴ اینچی را با صفحه‌نمایش فوق عریض و خمیده را معرفی می‌کند که مدل 39GS95QE و مدل 34GS95QE برنده جایزه نوآوری نمایشگاه CES 2024 هستند.

اولین مانیتور گیمینگ Dual-Hz با 4K ۲۴۰ هرتز / FHD 480 هرتز

مدل پیشگامانه 32GS95UE اولین مانیتور UltraGear است که به ویژگی جدید Dual-Hz مجهز شده است که به کاربران این امکان را می‎‌دهد تا بین حالت 4K (3840×۲۱۶۰) با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز و حالت Full-HD (۱۹۲۰×۱۰۸۰) با نرخ تازه‌سازی ۴۸۰ هرتز با یک کلیک ساده جابه‌جا شوند. این نوآوری صرفه‌جویی در زمان را به همراه دارد و به‌راحتی از طریق یک کلید میان‌بر قابل دسترسی است و به کاربران امکان می‌دهد تا فوراً ترکیب بهینه وضوح تصویر و نرخ تازه‌سازی را برای ژانر بازی خودشان انتخاب کنند. برای بازی‌های اکشن سریع و تیراندازی، کاربران می‎توانند حالت FHD 480Hz را انتخاب کنند و این در حالی است که می‌توان از بازی‌های داستان محور و بصری با کیفیت 4k 240Hz لذت برد.

مدل 32 اینچی UltraGear OLED علاوه بر داشتن ویژگی Dual-Hz، دارای زمان پاسخ‌دهی چشمگیر ۰.۰۳ میلی ثانیه (GtG) است که به حذف تاری حرکت، افزایش وضوح و ارائه گیم پلی پویا کمک می‌کند. این همراه با رنگ و کنتراست استثنایی که فناوری OLED خودنورده ال‌جی دارد، تجربه بصری جدید و خارق‌العاده‌ای را به همراه دارد.

مدل 32GS95UE با حداقل حاشیه صفحه‌نمایش کم و صدای قدرتمند و ظریف خودش تجربه کاربری را دوچندان می‌کند. طراحی ۴ طرفه ال‌جی تقریباً بدون حاشیه است و نمایشگری خیره‌کننده را ارائه می‌کند که حواس را از اتفاقات داخل نمایشگر پرت نمی‌کند. این مانیتور با فناوری Pixel Sound و یک سیستم صوتی یکپارچه در جلو که دو ووفر و پشتیبانی از DTS Virtual:X دارد، وضعیت صوتی سه بعدی و هیجان‌انگیزی را ایجاد می‌کند. اسپیکرها به طرز هوشمندانه‌ای در پشت خود پنل OLED پنهان شده‌اند و نیاز به بلندگوهای خارجی را از بین می‌برند و فضای ارزشمند میز را حفظ می‌کنند.

 

افزایش غوطه‌وری در بازی از طریق طراحی نوآورانه

نمایشگر 34 اینچی 34GS95QE برنده جایزه نوآوری نمایشگاه CES 2024 و مدل بزرگترش 39GS95QE تجربه بازی را با نمایشگر منحنی 800R و نسبت تصویر ۲۱:۹ UltraWide Quad-HD وضوح تصویر را گسترش می‌دهند. این مانیتورها پانوراما که غوطه‌وری را افزایش می‌دهند، دارای پوشش ضد تابش و بازتاب کم ال‌جی، طراحی بدون حاشیه، نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۰.۰۳ میلی ثانیه است. انحنای 800R و فرمت سینمایی این دو مدل همراه با فناوری نمایشگر OLED ال‎‌جی، جنبه تازه‌ای به گیمینگ و مشاهده محتوا بخشیده است.

جدیدترین مانیتورهای گیمینگ ال‌جی UltraGear OLED همچنین از پوشش جدید Unity Hexagonal بهره می‌برند که به طور یکپارچه زیبایی‌شناسی براق را با مدیریت کارآمد کابل ادغام می‌کند. پایه باریک L که امسال معرفی شد، مزایای ارگونومیک، پایداری و کارایی فضا را ارائه می‌کند. این پایه قابلیت تنظیم شیب، ارتفاع، محور و چرخش را دارد و پایه کوچکتری دارد و همین نیز باعث می‎‌شود تا فضای بیشتری برای میز ایجاد شود. پایه شیک و کاربردی همچنین انعطاف‌پذیری در نصب را فراهم می‌آورد و ظاهر آینده محور مانیتور را دوچندان می‌کند.

مدل‌های بیشتر برای برآورده کردن خواسته‌های متنوع گیمرها

در کنار مدل‌های جدید ۳۲ اینچی و مدل‌های خمیده ۳۴ و ۳۹ اینچی، سری مانیتورهای گیمینگ 2024 UltraGear OLED شامل دو مانیتور ۴۵ اینچی و یک مانیتور ۲۷ اینچی به مدل‌های 45GS95QE، 45GS96QB و 27GS95QE است. این نسخه‌های ارتقا یافته 45GR95QE و 27GR95QE خانواده مانیتورهای UltraGear را تقویت می‌کنند و تجربه بازی استثنایی را ارائه می‌دهند که برند مانیتورهای گیمینگ ممتاز ال‌جی به آن شهرت دارد. با نرخ تازه‌سازی بالا، زمان پاسخگویی سریع و کیفیت تصویر فوق‌العاده این مانیتورها انتظارات مصرف‌کنندگان فهیم را برآورده می‌سازند. علاوه بر این، هر سه مدل دارای گواهینامه VESA DisplayHDR True Black 400 هستند که صفحه‌نمایش‌های درخشانی با سیاهی عمیق ارائه می‌کنند که در محیط‌های تاریک بازی، جزئیات را به‌خوبی به نمایش در می‌آورند.

مدل ۴۵ اینچی 45GS96QB عملکرد بسیار قوی‌ای دارد و گیمرها را درون بازی‌ها عمیق می‌کند صفحه‌نمایش خمیده آن با وضوح UltraWide QHD و بلندگوهای توکار صدا و تصاویر واقع‌گرایانه را ممکن می‌سازند. علاوه بر این، 27GS95QE گزینه‌ای عالی برای فضاهای کوچکتر است و یک صفحه‌نمایش تخت ۲۷ اینچی OLED با تمام مشخصات و ویژگی‌های مورد نیاز برای بازی‌های سطح بالا را ارائه می‌کند.

وای اس لی رئیس واحد تجاری آی‌تی شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«مجموعه جدید مانیتورهای گیمینگ UltraGear OLED ال‌جی تجربه بازی را با فناوری‌های پیشگامانه و اندازه‌ها و شکل‌های مختلف خودشان افزایش می‌دهند. ال‌جی به پیشگامی در بخش مانیتورهای بازی و رفع نیازهای گیمرها متعهد است و طراحی محصولات نوآورانه‌ای را در پیش گرفته که عملکرد بصری و صوتی بسیار رضایت‌بخشی را ارائه می‌دهند.»

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید