۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

همکاری ال‌جی برای ملاقات طرفداران با اعضای تیم Gen.G

ال‌جی الکترونیکس (LG) و تیم Gen.G Esports با هیجان بسیار زیاد اعلام کردند که آن‌ها یک برنامه دیدار و ملاقات با اعضای تیم Gen.G را برگزار می‌کنند که در تاریخ ۲۵ ماه مه در یکی دیگر از فضاهای تجربه Another Saigon در شهر هو چی مین در کشور ویتنام برگزار می‌شود. این رویداد، قدردانی از حمات فوق‌العاده طرفداران ویتنامی از مسابقات LCK است که شامل تورنمنتی برای بازیکنان آماتور بازی‌های چند نفره آنلاین و محبوب جنگی همراه با سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده است.

۱۲۰ طرفدار خوش شانس به‌صورت تصادفی از طریق قرعه‌کشی آنلاین انتخاب شده‌اند و این فرصت را خواهند داشت که با پنج بازیکن مشهور بزرگ از تیم Gen.G که توسط ال‌جی حمایت می‌شوند، ملاقات داشته باشند و عکس بگیرند. مطمئناً این روز برای این افراد بسیار به‌یادماندنی خواهد بود و در این رویداد نیز می‌توانند جدیدترین محصولات لایف استایل ال‌جی را نیز شاهد باشند.

یکی دیگر از مولفه‌های سرگرم‌کننده رویداد هواداران نیز مسابقات Life’s Good Tournament برای علاقه‌مندان آماتور بازی‌های لیگ افسانه‌ها است. این رقابت شامل تیم‌هایی به رهبری دو اینفلوئنسر محبوب ویتنامی یعنی مای دورا و آپتیموس است که نظراتی درباره تمام اقدامات ارائه شده توسط بازیکن‌های مشهور بومی ارائه می‌کنند. رویداد Another Saigon یکی دیگر از رویدادهای بسیار محبوب در بین مصرف‌کننده‌های جوان ویتنامی است و میزبان مسابقات نیمه نهایی و مسابقه رویداد خواهد بود که در آن، قهرمانان مسابقات در کنار اعضای تیم Gen.G بازی خواهند کرد.

قهرمانان مسابقات Life’s Good Tournament قبل از جلسه بازی با قهرمانان خودشان، یک جلسه آموزشی منحصربه‌فرد یک روزه از مربی حرفه‌ای برنامه League of Legends از Gen.G Global Academy خواهند داشت. بازیکن‌های حرفه‌ای و آماتور سپس تیم‌های مختلطی را تشکیل می‌دهند و با هم در مسابقه رویداد مبارزه می‌کنند که در سراسر جهان از کانال یوتیوب LG Global YouTube پخش خواهد شد.

این رویداد طرفداران نتیجه مستقیمی از همکاری LG UltraGear و Gen.G به شمار می‌رود. این مناسبت ویژه به‌عنوان تشکر از طرفداران LCK ویتنام و همچنین جشن چهارمین پیروزی پیاپی در این مسابقات است. ال‌جی از سال ۲۰۲۱ شریک نمایشگر رسمی Gen.G بوده و از این سازمان و ورزشکاران الکترونیکی برجسته آن با نمایشگرهای گیمینگ LG UltraGear حمایت کرده است. تیم Gen.G با داشتن ال‌جی در کنار خودش به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته و توانسته پیروزی‌هایی در مسابقات LCK Summer 2022، LCK Spring/Summer 2023 و LCK Spring 2024 به دست بیاورد.

وای اس لی رئیس واحد کسب‌وکار فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی بیان کرده:

«ما مشتاقانه به دنبال تعامل با طرفداران برجسته LCK ویتنام و بازیکنان آماتور با استعداد در این رویداد ورزشی الکترونیکی بی‌نظیر هستیم. LG UltraGear همچنان متعهد به تقویت فرهنگ ورزش‌های الکترونیکی از طریق مشارکت پایدار خودش با Gen.G است و به تولید محصولات نوآورانه‌ای که تجربه‌های بازی استثنایی را ارائه می‌دهند، ادامه خواهد داد.»

لی جون هون مدیر تیم Gen. G Esports بیان کرده:

«با حمایت طرفدارانمان و همکاری نزدیک با LG UltraGear ما خوشحالیم که در مسابقات 2024 LCK Spring Season توانستیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و اولین تیم LCK باشیم که به چهار قهرمانی دست پیدا کرده است. این فرصتی عالی برای ما است تا از حمایت هواداران خود تشکر کنیم. ما به همکاری نزدیک با LG UltraGear ادامه می‌دهیم و با نتایج خود لطف طرفداران را جبران می‌کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید