۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های LG gram

در سراسر جهان، فضای کاری دستخوش دگرگونی بسیار بزرگی بوده و هر سال نیز افراد بسیار بیشتری تصمیم به کار از راه دور می‌گیرند. در سال ۲۰۲۰ میلادی و قبل از شروع همه‌گیری کرونا در جهان، ۱۳ درصد از کل نیروی کار در خانه کار می‌کردند. در سال ۲۰۲۳ میلادی نیز این مقدار به ۲۷ درصد افزایش داشته است که منجر به رشد بازار لپ‌تاپ و نرخ رشد ترکیبی سالانه ۶ درصدی در سال ۲۰۲۴ میلادی شده است. انتظار می‌رود که مصرف لپ‌تاپ در سال‌های آینده همچنان به رشد خودش ادامه بدهد.

ال‌جی تایوان به‌منظور تقویت جایگاه خودش در این بازار حیاتی، اخیراً رویداد رونمایی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های LG gram 2024 Series را در کافی‌شاپ Zhuori در تایپه برگزار کرده است. این رویداد که در قالب یک جلسه گفتگوی ساده ارائه شده بود، از روزنامه‌نگاران و ویراستاران به‌خصوص کسانی که در زمینه پلتفرم‌های رسانه‌ای با سازندگان دیجیتالی، حرفه‌ای‌های تجارت و فریلنسرها کار می‌کنند، دعوت به عمل آورد تا در این رویداد حضور داشته باشند تا تطبیق‌پذیری بی‌نظیر لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرم را شاهد باشند.

این رویداد دو حوزه کلیدی را به نمایش گذاشت که بخش محصولات LG gram و بخش نمایشی بود، جایی که کانون توجه روی ویژگی‌های برجسته محصولات سال ۲۰۲۴ قرار داشت. از جمله این ویژگی‌های برجسته نیز می‌توان به gram Link قدرتمند، قابلیت‌های هوش مصنوعی یکپارچه، عملکرد کم‌مصرف و همچنین طراحی ماهرانه با وزن سبک اشاره کرد که همگی برای ارتقای ارتباطات در سناریوهای مختلف طراحی شدند. لپ‌تاپ‌های فوق سبک ال‌جی گرم با ترکیبی هماهنگ از قدرت و قابلیت حمل، ویژگی‌های سطح بالایی را با طراحی‌های بسیار باریک و در عین حال بادوام و عمر باتری طولانی خودشان ارائه می‌دهند.

مهمانان این رویداد این فرصت را داشتند تا هر کدام از این لپ‌تاپ‌ها از جدیدترین مجموعه ال‌جی گرم از جمله LG gram،‌ LG gram Pro، LG gram Pro 2-in-1 و LG gram Super Slim را تجربه کنند. این رویداد به گونه‌ای بوده تا به این افراد اجازه بدهد تا در عین دریافت توضیحات دقیق به طور کامل قابلیت استفاده استثنایی محصول را شاهد باشند. چیزی که بیش از همه آن‌ها را تحت تأثیر قرار داد، قابلیت حمل فوق‌العاده لپ‌تاپ‌ها، استایل شیک و عملکرد عالی بود.

دستگاه‌های نمایش داده شده با طراحی باریک و سبک خودشان توانستند تأثیری ماندگار از خودشان به جای بگذارند. تجربه رودررو از نمایشگر لمسی و قلم Stylus لپ‌تاپ LG gram Pro 2-in-1 و همچنین ویژگی‎‌هایی مانند LG gram Link و LG Glance by Mira-metrix با استقبال بسیار خوبی از سوی بازدیدکنندگان روبه‌رو شد.

این رویداد فرصتی عالی برای آشکار کردن چیزی بود که ال‌جی تایوان برای مدتی روی آن کار می‌کرد و آن همکاری با تنها کتابخانه مجلات در تایوان یعنی boven Magazine Library است تا LG gram x boven Pop-up Store را راه‌اندازی کنند، فروشگاهی که از آوریل تا ژوئن سال جاری برپا می‌شود. به‌عنوان بخش از این همکاری نیز هدایای مشترکی در شعبه‌های boven Magazine Library در تایپه و تاینان اعطا خواهد شد، جایی که بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند جدیدترین لپ‌تاپ‌های LG gram را شاهد باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید