۰۵ مهر ۱۴۰۲

همکاری ال‌جی و American Airlines برای خلق تجربه سفر سبک با لپ‌تاپ LG gram

ال‌جی الکترونیکس (LG) با طرح و کمپین جدید سفر سبک با لپ‌تاپ ال‌جی گرم (LG gram) در حال برجسته کردن قابل حمل بودن و دوام لپ‌تاپ‌های بسیار سبک ال‌جی گرم خودش است. این کمپین تبلیغاتی همکاری بین ال‌جی و هواپیمایی American Airlines است و این دو شرکت با یکدیگر همکاری کردند تا یک تجربه همه‌جانبه از لپ‌تاپ ال‌جی گرم را در سالن Admirals Club هواپیمایی آمریکن ایرلاینز در پایانه ۵ در فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس را ارائه بدهند. این سالن ممتاز تقریباً روزانه ۹۰۰ مسافر را می‌پذیرد و مکانی مناسب برای میزبانی از ال‌جی گرم و کمپین برند لوکس آن است.

کمپین «سفر سبک با ال‌جی گرم» به مسافران هواپیمایی آمریکن ایرلاینز این فرصت را می‌دهد تا بتوانند به هنگام انتظار برای پروازهای خودشان، به بررسی لپ‌تاپ‌های فوق‌سبک و قابل حمل ال‌جی بپردازند. لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرم با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه چشمگیر و طراحی‌های براق و جمع‌وجور، برای مسافران مدرن ایده‌آل است. حداقل وزن و ضخامت آن‌ها باعث شده تا بسته‌بندی و حمل آن‌ها آسان باشد و این در حالی است که عملکرد و ویژگی‌های آن‌ها نیز سبب شده تا برای کارهای مختلف و همچنین بازی مناسب باشد.

لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرم مطابق با استاندارد MIL-STD-810H ارتش آمریکا هستند و نه‌تنها قابل‌حمل هستند بلکه آن‌قدر استحکام دارند تا بتوانند در برابر رخدادهای متعدد زندگی مقاومت کنند. لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرم دوام و قابلیت اطمینان زیادی را ارائه می‌کنند و توانستند از آزمایش‌های استاندارد ارتش آمریکا سربلند بیرون بیایند، آزمایش‌هایی که هفت عامل مختلف از جمله مقاومت در برابر ضربه، گردوغبار و دما را مورد محک قرار می‌دهند. مدل‌های امسال ال‌جی گرم مجهز به جدیدترین پردازنده‌های نسل سیزدهم Intel Core هستند و برای مسافران بسیار مناسب هستند چراکه طول عمر باتری بیشتری دارند و از کیفیت تصویر بی‌نظیری برخوردار هستند.

غرفه تجربه ال‌جی گرم درون سالنی در فرودگاه لس آنجلس واقع شده و به مسافران هواپیمایی آمریکن ایرلاینز این فرصت را می‌دهد تا از نزدیک شاهد این لپ‌تاپ‌ها و ویژگی‌های آن باشند. لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۲۳ شامل اندازه‌های مختلف، لپ‌تاپ ال‌جی گرم همه‌کاره، لپ‌تاپ گرم پیشرفته استایل و همچنین مدل‌های SuperSlim هستند که از نمایشگرهای اوال‌ای‌دی بهره می‌برند.

بازدیدکنندگان علاوه بر اینکه درباره قابل‌حمل بودن و عملکرد لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرم یاد می‌گیرند، می‌توانند با شرکت در این کمپین، در پروازهای آمریکن ایرلاینز وسایل اضافی سفر همچون پد موس شارژی بی‌سیم و وای‌فای رایگان دریافت کنند. کسانی که از این فرودگاه رفت‌وآمد نمی‌کنند نیز می‌توانند در وب‌سایت ال‌جی این کمپین را مشاهده و جوایز مختلفی را دریافت کنند.

سئو یانگ جائه معاون ارشد و مدیر واحد تجارت آی‌تی در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«برند ال‌جی گرم و هواپیمایی آمریکن ایرلاینز هدف مشترکی دارند و این هدف نیز ارائه تجربه مشتری نهایی برای افرادی است که همیشه در حال سفر هستند. لپ‌تاپ ال‌جی گرم با طرح‌های بسیار سبک و عملکرد درجه یک، همراه بسیار خوبی برای افرادی است که همیشه در حال سفر هستند که شامل مسافران تجاری و افراد نومد دیجیتال می‌شود.»

این کمپین از ۲۷ سپتامبر تا ۲۶ اکتبر در ترمینال ۵ فرودگاه لس آنجلس دایر است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید