۲۹ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی فروش لپ‌تا‌پ‌های LG Gram سال 2024 را شروع کرد

بر خلاف CPUهای موجود، محصول جدید LG Gram که این بار معرفی شده از پردازنده نسل بعدی اینتل یعنی Intel Core Ultra CPU بهره می‌برد که همه چیز را از روش تولید تا ساختار کاملاً تغییر داده است.

Intel Core Ultra CPU اولین تراشه اینتل است که مجهز به Intel AI Boost است، واحد پردازش شبکه عصبی نیمه هادی (NPU) که برای محاسبات هوش مصنوعی اختصاص دارد و بدون اتصال به شبکه، محاسبات را با هوش مصنوعی خودش انجام می‌دهد.

عملکرد گرافیکی نیز به حدود دو برابر CPU موجود بهبود یافته است. با به کارگیری فناوری بسته‌بندی Foveros 3D، انتظار می‌رود که بهره‌وری انرژی نیز بهبود یابد.

Gram Link اولین نرم‌افزار نصب شده روی ال‌جی گرم به مشتریان کمک می‌کند تا آزادانه‌تر از لپ‌تاپ‌های خود استفاده کنند. Gram Link به‌راحتی لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌های هوشمند را بدون محدودیت در سیستم عامل‌هایی همانند Android یا iOS به هم متصل می‌کند. علاوه بر انتقال دو طرفه فایل بین لپ‌تاپ و گوشی هوشمند، انتقال بدون اتصال به اینترنت یا اتصال روتر امکان‌پذیر است.

شما می‌توانید تا ۱۰ دستگاه مانند گوشی‌های هوشمند یا تبلت را با ال‌جی گرم ثبت و استفاده کنید و با ذخیره مستقیم فایل‌ها در رایانه شخصی، نگرانی‌های امنیتی مربوط به ذخیره‌سازی یا انتقال ابری را به حداقل برسانید.

فناوری هوش مصنوعی برای طبقه‌بندی عکس‌ها و ویدیوها به ۳۸ دسته از پیش تعریف شده استفاده می‌شود. مدل هوش مصنوعی چهره‌ها را شناسایی و تشخیص می‌دهد و الگوریتم خوشه‌بندی داده‌هایی با ویژگی‌های مشابه را گروه بندی می‌کند و عکس‌های حاوی افراد را بر اساس آن‌ها دسته‌بندی می‌کند.

عکس‌ها و فیلم‌های طبقه‌بندی شده به این روش را می‌توان به‌راحتی با استفاده از کلمات کلیدی پیچیده مورد نظر جستجو کرد. با وجود اینکه این محصول با جدیدترین سی‌پی‌یو است اما می‌توان آن را با همان قیمت مدل‌های نسل قبلی خریداری کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید