۲۹ آذر ۱۴۰۲

ساندبارهای ۲۰۲۴ ال‌جی تجربه سرگرمی غنی‌ای را ارائه می‌دهند

ال‌جی الکترونیکس (LG) از مجموعه ساندبارهای ۲۰۲۴ خودش رونمایی کرد که شامل مدل‌های S95TR، SG10TY و S70TY می‌شود. این ساندبارها که برای تکمیل یکپارچگی تلویزیون‌های ال‌جی ساخته شده‌اند، از طریق کیفیت صدای قوی، ویژگی‌های خوب و طراحی‌های پیچیده تجربه‌ای عالی در سینمای خانگی را ارائه می‌کنند.

با ایجاد هم‌افزایی بهبودیافته بین ساندبار و تلویزیون، کیفیت صدا در جدیدترین مدل‌های ساندبار ال‌جی تجربه سرگرمی خانگی را با حس غوطه‌وری و راحتی بیشتری غنی‌تر می‌کند. وقتی که ساندبار با WOW Orchestra جفت می‌شود، از پتانسیل کامل کانال‌های صوتی خودش استفاده می‌کند و یک تجربه صوتی بی‌نظیر را با یک صحنه صوتی بزرگتر و عمق و ارتفاع بهبودیافته ارائه می‌دهد. ساندبارهای جدید ال‌جی انتخابی ایده‌‌آل برای تجربه صدای فراگیر، کیفیت برتر Dolby Atmos را ارائه می‌کنند که توسط فناوری پیشرفته DTS:X هدایت می‌شوند.

WOWCAST برتری صدا را یک گام جلوتر می‌برد و به مدل‌های S95TR و SG10TY این اجازه را می‌دهد تا به‌صورت بی‌سیم به تلویزیون‌های ال‌جی وصل شوند و صدای عالی بدون هیچ گونه مشکلی را پخش کنند. هر سه مدل ساندبار جدید دارای رابط WOW هستند، روشی بصری و کاربرپسند برای مدیریت بدون زحمت تنظیمات ساندبار و به اشتراک‌گذاری حالت‌های صدا با تلویزیون.

در میان این ساندبارهای ال‌جی، مدل ممتاز S95TR قرار دارد که خروجی چشمگیر ۸۱۰ وات و صدای فراگیر جذابی را از طریق ۱۵ کانال خودش ارائه می‌کند. مدل S95TR دارای پنج کانال روشن‌کننده است از جمله اولین بلندگوی صنعتی در مرکز آن که تجربه صوتی سه بعدی بی‌نظیری را با وضوح بیشتر و صحنه‌های صوتی گسترده‌تر ایجاد می‎‌کند. علاوه بر این، زاویه بلندگوی مرکزی به سمت بالا است و تجربه صوتی و تصویری یکپارچه‌ای با ارتفاع دقیق به سطح صفحه تلویزیون را تضمین می‌کند.

مدل S95TR دارای توییترهای بهبودیافته برای صدای واضح و دقیق است و این در حالی است که یک رادیاتور غیرفعال برای غنی‌سازی صداهای باس و بهینه‌سازی تعادل کلی بین ساندبار و ساب ووفر وجود دارد. قابل ذکر است که کیفیت تماشا در S95TR با پالت رنگی مات، مواد و پرداخت بهتر تقویت شده است تا به طور مؤثر بازتاب را کاهش بدهد.

مدل SG10TY یکی دیگر از ساندبارهای جدید ال‌جی است که یک همراه صوتی و تصویری عالی برای تلویزیون‌های OLED ال‌جی به شمار می‌رود. WOW Orchestra، WOW Interface و WOWCAST مدل SG10TY را قادر می‌سازند تا به‌صورت یکپارچه با تلویزیون‌های ال‌جی ادغام شده و یک تجربه تماشا را برای حس غوطه‌وری بیشتر تکمیل کنند. نکته قابل توجه آن است که اتصال WOWCAST به مدل SG10TY و یک تلویزیون ممتاز OLED ال‌جی تجربه سرگرمی خانگی بدون سیمی را ایجاد می‌کند که هیچ سیم قابل مشاهده‌ای بین صفحه نمایش و ساندبار وجود ندارد. این ساندبار با قابلیت وای‌فای یک تجربه شنیداری بی‌عیب‌ونقص با کیفیت صوتی عالی را برای شنوندگان فراهم می‌کند تا از آهنگ‌های مورد علاقه خود در پلتفرم‌های پخش موسیقی از جمله Tidal Connect و Spotify Connect لذت ببرند. طراحی متفکرانه SG10TY به شکلی بی‌عیب‌ونقص با عرض و رنگ‌های چارچوب تلویزیون‌های ال‌جی هماهنگ است و همین نیز باعث می‌شود تا وقتی ساندبار با تلویزیون جفت می‌شود، تطابق بصری بی‌عیب و نقصی را ایجاد کند.

ال‌جی همچنین مدل نوار صوتی S70TY را عرضه خواهد کرد که با طراحی ساده و جمع و جورش برای تلویزیون‌های QNED ال‌جی ایده‌آل است. این مدل همچنین دارای اولین بلندگوی مرکزی است که وضوح صدا را تقویت می‌کند. طراحی زاویه‌دار، هماهنگی صوتی و تصویری در سطح صفحه تلویزیون را تضمین می‌کند.

یک براکت اختصاصی برای مدل S70TY نیز این اجازه را به کاربران می‌دهد تا ساندبار را مستقیماً زیر تلویزیون QNED قرار بدهند تا ظاهری زیبا داشته باشد. این براکت یک راهکار مناسب برای اتصال مستقیم فراهم می‌کند و نیازی به سوراخ کردن دیوار در هنگام نصب را از بین می‌برد. این براکت امکان نصب قابل تنظیم ساندبار S70TY را روی دیوار در ارتفاعات یا مکان‌های مختلف را می‌دهد که از نظر زیبایی‌شناسی ایده‌آل است، راحتی خوبی دارد و تجربه صدای بهینه‌ای را تضمین می‌کند.

فناوری LG Triple Level Spatial Sound از طریق یک موتور سه بعدی کانال را تجزیه و تحلیل می‌کند تا شنوندگان را با صدای واقعی و فضایی جذاب مسحور کند. علاوه بر این، LG AI Room Calibration ویژگی‌ای است که هم توسط مصرف‌کننده‌ها و هم متخصصان به دلیل بهبود صدای آن ستایش شده است و به‌سرعت محیط اتاق را تجزیه و تحلیل می‌کند و تنظیمات را تنظیم کرده و صدا را برای هماهنگی با آکوستیک اتاق تقویت می‌کند. ویژگی AI Room Calibration ویژگی جدیدی در سال ۲۰۲۴ است و قابلیت خودش را گسترش می‌دهد تا بتواند صدای بلندگوهای فراگیر عقب را کالیبره کند، غوطه‌وری صدا را گسترش بدهد و همچنین انعطاف‌پذیری بیشتری برای نصب ارائه کند.

در سال ۲۰۲۴، ال‌جی همچنین قصد دارد نسخه‌های جدیدی از بلندگوها و هدفون‌ها را به بازار جهانی معرفی کند. با وجود طراحی جمع‌وجور، جدیدترین مدل XO2 صدای معتبر و همه جهتی را با بلندگوی LG XBOOM 360 ارائه می‌دهد. این محصول با طراحی مخروطی استوانه‌ای متمایز خودش، صدا را در همه جهات پخش می‌کند و لذت صوتی با کیفیت بالا را برای همه در محیط تضمین می‌کند. ابعاد جمع‌وجور آن به همراه عمر باتری ۲۰ ساعته و امتیاز IP55، قابلیت حمل و تطبیق‌پذیری آن را افزایش می‌دهد. جدیدترین اسپیکر XBOOM 360 با استفاده از بازتابنده‌های صوتی دارای نورپردازی منحصربه‌فرد با حالت ۳۶۰ درجه است و طراحی نورپردازی جدیدی را ارائه می‌کند که حس باز بودن و انتشار را ایجاد می‌کند.

هدفون‌های LG TONE Free نیز همچنان گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده به هنگام حرکت هستند که ویژگی‌های کاربر محور و تناسب راحتی دارند. جدیدترین مدل T90S صدای متعادل، Dolby Head Tracking بهبودیافته و Adaptive ANC اصلاح شده را دارد. علاوه بر این، T90S از Plug & Wireless پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از جعبه شارژ به‌عنوان فرستنده بلوتوث، از نمایش‌ها، فیلم‌ها و موسیقی مورد علاقه خودشان در دستگاه‌های غیربلوتوثی لذت ببرند.

لی جئونگ سوک، رئیس تجارت صوتی شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی گفته:

«ال‌جی همیشه متعهد به ارائه تجربیات صوتی و تصویری بی‌نظیر با کیفیت برتر بوده است تا زندگی بهتری را برای مشتریان ارزشمند خودش رقم بزند. ما همچنان به ارائه تجربه‌های سرگرمی خانگی همه جانبه از طریق محصولات ساندبار ممتاز ال‌جی ادامه می‌دهیم و مطمئنا مشتریان ما با صدای فراگیر، پیشرفته‎‌تر و بهینه شده برای تلویزیون‌های OLED و QNED ال‌جی بهترین لذت را خواهند برد.»

جدیدترین نوآوری‌ها و فناوری‌های ال‌جی برای سرگرمی‌های خانگی در طول نمایشگاه CES 2024 از 9 تا 12 ژانویه در غرفه ال‌جی به نمایش گذاشته می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید