۲۸ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی در نمایشگاه CES 2024 از آنتن شفاف خود برای خودروها رونمایی می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) از آنتن شفاف خود برای خودروها در نمایشگاه CES 2024 رونمایی خواهد کرد. آنتن شفاف نوع فیلم ال‌جی که مستقیماً روی شیشه خودرو نصب می‌شود، با همکاری تولیدکننده مشهور شیشه فرانسوی یعنی Saint-Gobain Sekurit تولید شده است. انتظار می‌رود که این راهکار شفاف تله ماتیک ال‌جی که یک فناوری مخابراتی متحول‌کننده است، تحولاتی را در بخش همیشه در حال تحول حمل‌ونقل ایجاد کند و در عین حال، جایگاه ال‎‌جی در بازار راهکارهای خودرو را تقویت کند.

صنعت خودرو که در آن اکنون خودروهای برقی عادی هستند و خودروهای خودمختار و مبتنی بر نرم‌افزار بیشتر و بیشتر می‌شوند، برای انقلابی در بخش ارتباطات آماده می‌شود. این تحول نیازمند محیط‎‌های مخابراتی پیشرفته‌ای است که قادر به تبادل اطلاعات بلادرنگ در فضاهای شخصی با فناوری‌های پیشرفته باشد.

این آنتن شفاف ال‎‌جی که برای سازگاری با انواع شیشه‌ها و طرح‌های خودرو طراحی شده است، به‌عنوان راهکاری روی شیشه یا داخل شیشه در دسترس خواهد بود. سطح وسیع آنتن نوع فیلم عملکرد مخابراتی قابل اعتمادی را تضمین می‌کند و مقیاس پذیری برای مدیریت افزایش ترافیک شبکه را فراهم می‌آورد. جدیدترین نوآوری تله ماتیک ال‌جی بسیار سازگار است و اتصال بهبودیافته با پشتیبانی از 5G، سیستم جهانی ناوبری ماهواره‌ای (GNSS) و وای‌فای را ارائه می‌دهد.

آنتن شفاف را می‌توان به‌صورت یکپارچه در شیشه جلو خودرو یا روی سانروف شیشه‌ای نصب کرد. این بدان معنا است که سازندگان وسایل نقلیه مجبور نیستند هنگام توسعه مدل‌های جدید استثناهایی به‌خاطر آنتن در طراحی قائل شوند چراکه این آنتن‌های تازه نیاز به مکان برای قرار دادن آنتن‌های معمولی را از بین می‌برد. این آنتن از نوع فیلم دارای بیش از ۸۰ نوآوری ثبت شده ال‌جی است که از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی آن اشاره کرد که باعث شده تا الگوهای آنتن شفاف باشند. ال‌جی با مشارکت Saint-Gobain Sekurit یکپارچگی محصول را افزایش داده و کاری کرده که این آنتن روی شیشه خودرو نصب شود. این سازنده پیشرو شیشه در حال حاضر تجهیزکننده خودروهای برقی در سراسر جهان است.

تیبائوت هایتز مدیر نوآوری و تحقیق و توسعه شرکت Saint-Gobain Sekurit بیان کرده:

«ما خوشحالیم از شیشه هوشمند خود را رونمایی کنیم که فناوری آنتن شفاف ال‌جی را دارد. با همکاری با ال‌جی که شرکتی پیش‌گام در زمینه راهکارهای قطعات خودرو است، ما در زمینه ارتباطات خودرو پیشتازی می‌کنیم. هدف مشترک ما این است که یک محیط غنی شده و منحصربه‌فرد در داخل خودرو ایجاد کنیم که صنعت خودرو را به سمت آینده سوق بدهد.»

یون سئوک هیون مدیر شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی گفته:

«آنتن شفاف که از طریق همکاری نزدیک ما با شرکت Saint-Gobain Sekurit ساخته شده، محصولی پیشرفته است که عملکرد ارتباطی استثنایی‌ای را برای خودروها به ارمغان می‌آورد. ال‌جی به‌عنوان یک رهبر جهانی در زمینه راهکارهای تله ماتیک و خودرو، متعهد به پیشبرد قابلیت‌های تکنولوژیکی خودش است و به دنبال معرفی راهکارهای تازه‌ای است که باعث تکامل تجربه حمل‌ونقل شوند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید