۲۳ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی و Cybellum سیستم مدیریت امنیت سایبری را در CES 2024 معرفی می‌کنند

ال‌جی الکترونیکس (LG) و Cybellum پلتفرم سیستم مدیریت امنیت سایبری (CSMS) خود را در نمایشگاه CES 2024 به بازدیدکنندگان و همچنین تأمین‌کنندگان قطعات خودرو معرفی خواهد کرد. پلتفرم CSMS Cockpit در همکاری مشترک میان ال‌جی و Cybellum ساخته شده و امنیت سایبری خودرو را نظارت و حفظ می‌کند. این راهکار پیچیده، وظایف تضمین سایبری و پاسخ به حوادث را ساده می‌کند و تضمین می‌کند که وسایل نقلیه به‌صورت دیجیتالی ایمن باقی بمانند و کاملاً با مقررات امنیت سایبری در حال تحول مطابقت دارند.

حوزه‌ای که اهمیت رو به رشدی دارد، امنیت سایبری خودرو است که روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و این در حالی است که مقررات امنیت سایبری WP.29 UNECE R155 به اجرا در خواهند آمد. از ماه ژوئیه سال ۲۰۲۴، همه خودروهای تولید شده توسط شرکت‌ها باید مجموعه استانداردهای امنیت سایبری تازه تأسیس را داشته باشند تا تأیید شوند، تأییدیه که برای فروش خودرو در ۵۴ کشور جهان از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بریتانیا، ژاپن و کره جنوبی ضروری است. CSMS Cockpit ال‌جی و Cybellum پلتفرم کاملی است که به چالش‌های متعدد مدیریت امنیت سایبری خودرو می‌پردازد.

پلتفرم CSMS Cockpit به‌سرعت آسیب‌پذیری‌های امنیتی را شناسایی می‌کند، به طور فعالانه نظارت دارد و اقدامات پیشگیرانه برای از بین بردن تهدیدهای بالقوه را انجام می‌دهد. راهکار ال‌جی و Cybellum می‌تواند اجزای خودرو را در طول عمر خودش (تقریباً ۲۰ سال) به طور کامل تجزیه و تحلیل کند، پایگاه داده جامعی توسعه بدهد و از آن در دنیای واقعیت استفاده کند.

این پلتفرم با رسیدگی خودکار به نگرانی‌های امنیتی و ردیابی مؤثر پاسخ، پروتکل‌های تشخیص خطر و بازرسی در زمان واقعی را برای اجزای جداگانه فعال می‌کند. پلتفرم CSMS Cockpit مرکز کنترلی برای امنیت محصول از نظارت تا مدیریت است و به خودروسازان این امکان را می‌دهد تا به‌سرعت هر گونه تهدید امنیتی مرتبط با قطعات را ارزیابی و رسیدگی کند. علاوه بر این، این پلتفرم به طور فعال تهدیدهای تازه شناسایی شده و تأثیر احتمالی آن‌ها بر قطعات سازنده را ارزیابی می‌کند و قابلیت اطمینان کلی امنیت را افزایش می‌دهد.

اسلاوا برونفمن مدیر عامل Cybellum اظهار داشته:

«پلتفرم CSMS Cockpit محصولی از تخصص جمعی ما است و به خودروسازان این قدرت را می‌دهد تا پیچیدگی‌های مدیریت امنیت سایبری را با کارایی و اثربخشی بی‌سابقه‌ای هدایت کنند. ما مطمئن هستیم که این پلتفرم پیشگامانه معیار جدیدی را برای برتری امنیت سایبری ایجاد خواهد کرد و آینده وسایل نقلیه متصل و امن را شکل خواهد داد.»

یون سئوک هیون رئیس بخش راهکارهای اجزای خودرو ال‌جی گفته:

«تجربه توسعه قطعات خودرو ال‌جی و همچنین تخصص امنیت خودرو شرکت Cybellum در پلتفرم CSMS Cockpit در کنار هم قرار گرفتند، راهکاری که به خودروسازان کمک خواهد کرد تا استانداردهای امنیت سایبری مورد نیاز را هم اکنون و هم در آینده ارائه بدهند. ما اهمیت فزاینده امنیت سایبری خودکار را درک می‌کنیم و متعهد به ارائه پلتفرم‌ها و فناوری‌هایی هستیم که از یکپارچگی داده‌ها و ایمنی خودرو در یک محیط دیجیتالی پشتیبانی کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید