۲۵ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی المپیک خدمات را برگزار کرد

ال‌جی با توجه به ارزش اصلی برند خودش یعنی «تجربه مشتری بی‌بدیل» تجربه مشتری استثنایی را در هر مرحله از معرفی محصول تا خدمات پس از فروش را در اولویت قرار داده است.

ال‌جی از سال ۲۰۰۲ میلادی المپیک خدمات (Service Olympics) را برگزار می‌کند تا حرفه‌ای بودن مدیران خدماتی در دنیایی را تقویت کند که روندهای بسیار سریع و در حال تغییری در لوازم‌خانگی دارد. این برنامه داخل شرکتی به بخشی جدایی‌ناپذیر از این شرکت تبدیل شده و به متخصصان تعمیر و خدمات مشتری فرصتی برای به اشتراک‌گذاری تخصص فنی خودشان می‌دهد. سال ۲۰۱۸ سال گسترش جهانی این برنامه بود و دامنه ارزیابی برای پوشش تعامل و مشاوره با مشتری را گسترده کرد.

از ماه اکتبر سال جاری میلادی، ال‌جی رقابت سه ماهه 2023 LG Electronics Service Olympics را در کره جنوبی و در شرکت‌های تابعه جهانی خودش از جمله ایالات متحده آمریکا، امارات متحده عربی و هند برگزار کرد. این رقابت مهارت‌ها و توانایی‌های هر فرد را مورد آزمایش قرار می‌دهد تا کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن‌ها به مشتریان بهبود یابد. حدود ۴۲۰۰ نفر در دور مقدماتی شرکت کردند که حدود ۳۰۰ نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

با توجه به تغییرات اخیر در لوازم‌خانگی، المپیک خدمات امسال رقابت جدیدی را ایجاد کرد که در آن، مدیران خدمات فراتر از ارائه مشاوره و تعمیرات رفتند تا نظارت دقیق و مراقبت از تجربه واقعی محصول را ارائه کنند. خدمات تمیز کردن لوازم‌خانگی نیز به بخشی رسمی از رقابت در کره تبدیل شده و این در حالی است که مناطق ارزیابی در خارج از کشور نیز از محصولات اصلی مانند یخچال به محصولات مختلف دیگر از جمله ماشین ظرف‌شویی گسترش پیدا کردند.

علاوه بر این، برای رسیدگی به اکوسیستم رو به رشد خانه‌های هوشمند، دانش نرم‌افزاری مدیران خدمات با ارزیابی‌های اضافه شده با استفاده از LG ThinQ، پلتفرم خانه هوشمند این شرکت، مورد آزمایش قرار گرفت.

این مسابقات در محیط‌هایی برگزار شد که فضاهای زندگی واقعی را منعکس می‌کرد تا بهتر درک کنند و برای هر گونه ناراحتی که ممکن است مشتریان با آن مواجه شوند، آماده باشند. المپیک خدمات امسال نیز همراه با ارزیابی با هیئت داوران بود که شامل پرسنلی غیر از شرکت ال‌جی بودند تا از این طریق، دیدگاه مشتری را برجسته کنند.

المپیک خدمات که ماه گذشته در کره جنوبی در مرکز آموزشی ال‌جی در پیونگ تاک برگزار شده بود، با افزایش ۱۰۰ شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی نسبت به سال قبل، محبوبیت بیشتری داشته است.

۸۷ شرکت‌کننده با نشان دادن توانایی خودشان در تعمیر یخچال، ماشین لباسشویی، خشک کن، تهویه مطبوع، تلویزیون، رایانه و لوازم‌خانگی کوچک و همچنین مهارت‌های خود در نقاط ارتباطی، ارائه خدمات به مشتریان و همچنین ارائه مشاوره به فینال راه پیدا کردند. تست‌های تعامل با مشتری تمام جنبه‌های فرایند را شامل می‌شود که از مراحل قبل از ملاقات با مشتری تا مرحله تعمیر محصول و جزئیات پس از خدمات می‌شود.

در آمریکا، المپیک سه روزه در کارخانه ال‌جی الکترونیکس تنسی برگزار شد که در ژانویه امسال توسط مجمع جهانی اقتصاد (WEF) به‌عنوان Lighthouse Factory انتخاب شد. رقابت در ایالات متحده به شرکت‌کنندگانی از کانادا گسترش پیدا کرده و کشورهایی از جمله امارات و هند برای اولین بار میزبان المپیک خدمات به‌صورت بومی بودند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید