۲۵ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس مانیتور پزشکی همه‌کاره‌ای را عرضه می‌کند

ال‌جی الکترونیکس در سال 2016 میلادی و بر اساس فناوری بسیار زیادی که در زمینه نمایشگر داشت، وارد بازار مانیتورهای پزشکی شد. از آن زمان نیز به معرفی محصولات جدید ادامه داده و در حال حاضر نیز مجموعه‌ای از ۱۱ نوع مانیتور پزشکی دارد که شامل مواردی برای استفاده بالینی، تشخیصی و جراحی می‎‌شود.

مانیتورهای پزشکی به سه بخش بالینی، تشخیصی و جراحی تقسیم می‌شوند. در استفاده بالینی، این مانیتورها عمدتاً برای بیماران سرپایی یا متخصص بالینی برای بررسی تصاویر پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در استفاده تشخیصی، این مانیتورها توسط رادیولوژیست‌ها هنگام تفسیر تصاویر پزشکی استفاده می‌شوند و در استفاده جراحی نیز به هنگام انجام عمل جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولاً مانیتورهای تشخیصی درخشندگی بالاتری نسبت به مانیتورهای بالینی دارند و به قابلیت خواندن مجهز هستند.

بزرگترین ویژگی مانیتور پزشکی تازه معرفی شده همه‌کاره بودن آن است. این محصول روشنایی 600cd/㎡ دارد و بنابراین می‌توان از آن برای اهداف بالینی و همچنین تشخیصی استفاده کرد. همچنین در مقایسه با مانیتورهای تشخیصی از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

این محصول همچنین مجهز به فناوری برای بیان رنگ‌های واضح از جمله مشکی واضح و خاکستری ظریف است که برای نمایشگرهای تشخیصی ضروری هستند.

مانیتورهای پزشکی ال‌جی الکترونیکس تنها با استفاده از حسگر کالیبراسیون در سمت راست پایین نمایشگر، بدون دستگاهی جداگانه، رنگ و روشنایی ثابتی را به دست می‌آورند.

کالیبراسیون نیز به حفظ و تنظیم روشنایی نمایشگر بدون توجه به زمان استفاده از آن اشاره دارد. کنترل کیفیت با نرم‌افزار کالیبراسیون LG Calibration Studio Medical نیز امکان‌پذیر است.

این مانیتور حالت‌های تصویربرداری مانند حالت «نمای فوکوس» و «حالت آسیب‌شناسی» را ارائه می‌کند که فقط در مانیتورهای تشخیصی موجود بودند و از چرخش خودکار دو طرفه با پایه ارگونومیک نیز برخوردار است.

گیو نام چوی مدیر عامل بخش فروش بخش تجاری ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما انواع فناوری‌ها و محصولاتی را معرفی خواهیم کرد که می‌توانند استفاده از مانیتورهای پزشکی را بهبود ببخشند و منجر به عرضه مانیتور پزشکی‌ای شوند که برای اهداف مختلفی همچون اهداف تشخیصی و مطابق با محیط پزشکی همیشه در حال تحول، به کار گرفته شود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید