۱۵ آبان ۱۴۰۲

ال‌جی با همکاری Valens Semiconductor نسل جدید سیستم‌های دوربین خودرو را می‌سازد

شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی برای پروژه سیستم‌های دوربین نسل جدید خودش از چیپست VA7000 MIPI A-PHY از شرکت Valens Semiconductor استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که شرکای ال‌جی بتوانند از این سیستم‌های دوربین نسل جدید از سال ۲۰۲۶ میلادی بهره ببرند.

چیپست‌های شرکت Valens Semiconductor اتصال بسیار خوبی را بین چندین سنسور دوربین و همچنین سیستم دوربین نسل جدید و پیشرفته شرکت LG VS ایجاد خواهد کرد. همین نیز باعث می‌شود تا نمایش یکپارچه اطلاعات چند منظوره برای افزایش تصمیم‌گیری راننده و افزایش ایمنی مسافران فراهم شود.

گیدئون کدم رئیس بخش خودرو در شرکت Valens Semiconductor اظهار داشته:

«همکاری شرکت Valens Semiconductor با شرکت LG VS گواهی روشن بر چشم‌انداز مشترک ما برای ارائه راهکارهایی با عملکرد بسیار خوب و بی‌نظیر برای صنعت خودرو است. اعلام همکاری تازه ما نیز نشان دهنده اجرای استراتژی ما برای توسعه راهکارهای ارتباطی با عملکرد عالی و استاندارد است. این همکاری نقطه عطفی کلیدی در جهت تولید انبوه چیپست‌های VA7000 MIPI A-PHY است که راهکارهای اتصال ADAS  با کارایی بالایی را امکان‌پذیر می‌سازد.»

جونئون پارک مدیر بخش توسعه در شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی نیز گفته:

«پس از بررسی راهکارهای ارتباطی متفاوت موجود در بازار، ما تصمیم گرفتیم تا با شرکت Valens Semiconductor همکاری کرده و چیپست VA7000 MIPI A-PHY را در سیستم دوربین نسل جدید خود به کار ببریم، سیستمی که در آینده در خودروهای مختلفی به کار گرفته خواهد شد. توانایی‌ها و عملکرد این چیپست توسط هر دو شرکت مورد بررسی قرار گرفته و در زمینه تولید انبوه آن نیز با یکدیگر همکاری خواهیم داشت.

در شرکت ال‎جی الکترونیکس، ما دائماً به دنبال راهکارهایی می‌گردیم که ظرفیت ما در ایمنی و امنیت صنعت خودرو را رشد بدهد و سعی داریم راهکارهای قابل اعتمادی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم. ما انتظار داریم که این پیشنهاد پیشگامانه برای تولید انبوه این محصول در سال ۲۰۲۶ آماده شود و مشتاقانه منتظر گسترش همکاری خود در جهت پذیرش گسترده استاندارد MIPI A-PHY هستیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید