۱۵ آبان ۱۴۰۲

سرویس گیمینگ Luna آمازون به تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌آید

ال‌‌جی الکترونیکس و آمازون اخیراً با یکدیگر همکاری کردند تا سرویس گیمینگ ابری و محبوب Luna را به تلویزیون‌های هوشمند مدل 2021 تا 2023 ال‌جی بیاورند، تلویزیون‌هایی که دارای webOS 6.0 یا بالاتر هستند. ال‌جی همچنان به دنبال گسترش حوزه فعالیتش در عرصه گیمینگ و نوآوری در این زمینه است و حالا مالکان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مدل ۲۰۲۳ می‌توانند از طریق سرویس گیمینگ Luna به صورت مستقیم در تلویزیون خود به بازی‌های محبوب خودشان دسترسی داشته باشند. مالکان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مدل ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ نیز می‌توانند اپلیکیشن Luna را از LG Content Store دانلود کرده و وارد دنیای گیمینگ شوند.

کسانی که عضویت آمازون پرایم را دارند، می‌توانند بازی Fortnite و همچنین طیف گسترده‌ای از بازی‌ها را بدون هزینه اضافی در این سرویس و تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی انجام بدهند و گیمرهای Ubisoft PC نیز می‌توانند اکانت خودشان را متصل کنند تا بتوانند از انجام بازی‌های منتخب خودشان لذت ببرند. افراد همچنین می‌توانند با عضویت در سرویس اشتراکی Luna به بازی‌های متنوعی دسترسی داشته باشند. Luna+ دسترسی بسیار زیادی به طیف گسترده‌ای از بازی‌های ویدیویی محبوب و برجسته را برای کاربران فراهم می‌آورد. از جمله بازی‌های محبوب روی این سرویس گیمینگ نیز می‌توان به بازی Resident Evil 2، بازی LEGO DC Super-Villains، بازی The Jackbox Party Pack 3 و بازی Assassin’s Creed Valhalla اشاره کرد.

سرویس Luna در حال حاضر در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلیس و آلمان در دسترس قرار دارد و مالکان تلویزیون‌های هوشمند می‌توانند با ورود به اکانت آمازون خود در اپلیکیشن لونا، از انجام بازی‌های محبوب خود لذت ببرند. ال‌جی به دنبال آن است تا دسترسی به این سرویس را به مناطق بیشتری گسترش بدهد.

این همکاری تازه در راستای تعهد ال‌جی نسبت به گیمرها برای نوآوری محصول برای آن‌ها است. ال‌جی از سال ۲۰۱۸ و از زمان معرفی نمایشگرهای همه‌کاره و ممتاز UltraGear همچنان به نوآوری‌ها در راستای راحتی گیمرها ادامه می‌دهد. در همین راستا نیز در سال‌های اخیر نوآوری خوبی در زمینه بازی ارائه کرده که شامل اولین نمایشگر OLED ۴۲ اینچی این شرکت به نام LG OLED Flex می‌شود که نمایشگری عالی برای کنسول همه‌جانبه، رایانه شخصی و بازی‌های ابری است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید