۱۴ آبان ۱۴۰۲

همکاری ال‌جی و Label Foundation برای ساخت سرویس پخش موسیقی

ال‌جی الکترونیکس (LG) با همکاری با پلتفرم موسیقی Web 3.0 یعنی Label Foundation در حال راه‌اندازی سرویس پخش موسیقی مبتنی بر Web3 هستند که Tracks نام دارد. این سرویس اولین همکاری در این زمینه به شمار می‌رود که در آن، از فناوری Web3 در تلویزیون‌ها استفاده خواهد شد.

سرویس Tracks در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی و همچنین دستگاه‌های موبایل در دسترس خواهد بود و دسترسی رایگان به پلی لیست‌های موسیقی و تصاویر بصری را امکان‌پذیر می‌کند و همچنین توانایی کسب پاداش را برای کاربران فراهم می‌آورد. کاربران همچنین می‌توانند با کسب جوایزی در این سرویس، از آن‌ها برای خرید محتوا و تجربیات انحصاری و اختصاصی استفاده کنند.

این سرویس پخش موسیقی بیشتر هدف خودش را روی کاربران جوان قرار داده که بیشتر از موسیقی و جلوه‌های بصری الهام گرفته از فناوری استفاده می‌کنند و لذت می‌برند. نسخه بتا این سرویس از ۲۵ سپتامبر سال ۲۰۲۳ برای تلفن‌های هوشمند در دسترس قرار داشته و قرار است در اواخر سال جاری میلادی نیز نسخه مخصوص تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی نیز عرضه شود.

سرمایه‌گذاران برتری همچون eBest Investment and Securities، Groom Investments و DWF Labs از جمله کسانی هستند که از این حرکت حمایت کرده‌اند و آن را نشان‌دهنده تغییر مثبت در صنعت دانستند.

سازمان Label Foundation به دنبال آن است تا با استفاده از فناوری Web 3.0 دنیای موسیقی را متحول کند و حالا با همکاری ال‌جی قصد دارد تا با ارائه این سرویس پخش موسیقی تازه، تجربه گوش دادن به موسیقی متفاوت و جذابی را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. این در حالی است که این رویکرد تحول‌گرایانه این سازمان همسو با اهداف ال‌جی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید